1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 jul 2005.

1. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    24 dacht ik

2. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    ******RRRRRRRRRRRRRRRHARD!

3. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja schijnt vette singleplayer te zijn, zonder mulitplayer........|:-

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    je was me net voor..shit...dat wou ik net zeggen :+

klopt, van de multiplayer vind ik wel jammer. niet zo zeer de live functie (heb zelf geen live O-) ) maar dat er ook geen splitscreen is vind ik wel jammer.
    daar kan je over piekeren, er is toch niks aan te doen.

helaas...

5. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    deze game en the godfather staan op men lijstje voor februari:D

weet iemand nog een leuke gamdie aan te raden is??:)

6. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    Prince of Persia: The Two Thrones heb ik in de tussentijd gekocht om me nog ff te vermaken, voor de release van Black

7. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    Black word zo cool !! Alles moet KAPOTT !!!!!!!!! KAPOTT !!!!!!!!! KAPOTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. pdebie

pdebie game-freak

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat er geen multiplayer in het spel zit. had graag wat brokstukken van een gebouw bovenop m'n vrienden willen laten vallen.

maar ach......dan maar omstebeurt een single player missie doen.

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In Black kan niet alles kapot. Alleen de dekking waar vijanden achter kunnen schuilden en soms een muur of iets dergelijk, maar dat maar zelden.

Kortom, pas op dat je niet te veel gaat verwachten, want deste verder je in het spel komt, deste minder er kapot kan. Ik kan het weten want ik heb het spel helemaal uitgespeeld op de moeilijkste graad. :)

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    maar hoe speelt het dan? (naar jou mening)
    speelt het wel gewoon lekker? of heeft het eigenlijk niet zoveel te bieden?

want ik verwacht er toch wel een heerlijke sp ervaring van :cool:

11. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0

uhh je hebt maarh 1 level ( demo level in een bos ofzow wat niks voorstelt) gespeeld toch.,...DUS LANG NIET UITGESPEELD !

12. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Kolbold (Bazin Xbw) Hebben de full game al. Dus die kunne hem al helemaal gespeeld hebben. |:-

13. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan niet want hij is nogh niet gold, net als bij Gamekings hebben ze een demo leveltje gekregen

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Demo had ik al gespeeld en daarvan hands-on gemaakt. Dag daarna kreeg ik review code binnen gebaseerd op een submission candidaat die naar Microsoft gaat om goedgekeurd te worden. (dat kan een tijdje duren). Dan is het spel effectief af maar kan Micrososft nog wel eens zeggen dat een of ander iets niet goed is op de disc (weet ik veel wat precies, zal met menu's te maken hebben en weetikveel), en dan moet dat gerepareerd en begint het proces overnieuw.

Kortom, heb uitgespeeld op de moeilijkste moeilijkheidsgraad, daar hoef je niet aan te twijfelen of net te doen alsof je het beter weet. Er veranderd in die tussentijd absoluut niets meer aan de gameplay, wie weet dat een bug (die ik waarschijnlijk niet eens ben tegengekomen) gerepareerd moet. Maar dat denk ik niet eens, spel is al maandje af of meer. Ik ben geen gamereviewer en eigenaar van XBW voor jan zijn pikkie. Dat betekend wat, in tegenstelling tot wat veel mensen geloven. :+

Voor duidelijkheid: Mag alleen geen review maken tot de 20e feb.

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Lees mijn hands-on

http://archief.xboxworld.nl/article/620/

Die is gebaseerd op de 1 level demo. Maar effectief veranderd er geen moer in de rest het spel.

Nu is de hands-on effectief te positief. Ik vind de audiovisuele presentatie heel aardig, maar het spel is zo saai en repetetief als je je voor kunt stellen. Totaal geen diepgang en alleen maar dezelfde uitdagingen. Hoe verder je komt in het spel deste minder er kapot kan, etc.

Denk dat veel mensen het een geweldig spel gaan vinden, maar ik vind het waarschijnlijk alleen maar een 'goed' spel. Vanwege de redenen die ik net aansnee. Als je het uitspeelt unlock je een gamemode waarmee je ongelimiteerde kogels krijgt, dat is wel humor, gewoon ratelend door een level rennen, maar je mag nog steeds niet selecteren welk wapen je meeneemt in een level etc. Dat is beetje suf, misschien moet je die hele ontgrendelde modus daarvoor op zijn beurt weer uitspelen maar dat heb ik niet gedaan, was 't wel zat.

Grappige game, coole presentie (graphics etc.) en sommige levels zijn best aardig, maar de meeste zijn saaie gangen zoals in elke shooters en als je een level gezien hebt, heb je ze vrijwel allemaal gezien op die manier. Uitdaginen verandern ook niet, altijd die vent in een toren of gebouw met de rocketlauncher en de armoured dude met de shotgun die niet dood wil, etc. Geen variatie... :)

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  16. pdebie

pdebie game-freak

Leuk Bevonden:
    0
    ik gaat het spel zekers kopen. kan niet wachten tot volgende week donderdag

17. Towel

Towel Guest

Shit sorry, wist niet dat deze threat er al was... anyway, kijk mn andere threat, ga k zo een filmpje posten.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Kobold
    in de shooters van tegenwoordig zitten haast geen variatie meer in maar dat boeit niet, zo is het nou eenmaal. Alhoewel Prey hier verandering in gaat brengen maar ik wordt niet echt warm van de game maar andere wel weer :)

was het moeilijk?

19. angelo_16

angelo_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

he maar mensen denken jullie dat black backwards compatible word voor xbox360?:confused:

20. Towel

Towel Guest

Heb nu 4 missies gespeeld, en vind het echt bijzonder lineair. Het is nog net geen shooter on rail aangezien je het toch zelf bestuurd, maar alles is zooo eentonig. De tegenstanders zien er allemaal hetzelfde uit, en lopen/reageren allemaal als schietvoer. De enige tegenstand die je kunt verwachten zijn van de tientalle rocketlaunchers die zich in de gebouwen bevinden en moeilijk te vinden zijn. De tegenstanders schuilen ook zo achter een muur dat je ze nog makkelijk met de sniper kan snipen.

De levels zijn ook erg eentonig en zien er dus bijzonder eenzijdig uit. Variatie ontbreekt dus in alle gevallen in dit spel. De graphics zijn wel redelijk mooi, maar opzich maakt het spel alleen maar gebruik van lichteffect die overdreven overal aanwezig zijn. Na elke reload die je doet krijg je een blur te zien, wat een beetje overdreven en ronduit irritant maakt. Explosies zijn er wel mooi uit, maar het nut van de explosies die je maakt ontbreekt.

Het destructieve aspect is ook erg beperkt in mate. Je schiet vanzelf eigenlijk al je kogels op het te makkelijke schietvoer, en het opblazen van auto's, tanks oid word erg overbodig. Je zult ze alleen opblazen omdat het er vet uitziet. Erg destructief is het spel dus helemaal niet.

Het geluid vind ik wel erg cool. Met een 5.1 setje klinkt het allemaal erg vet, en de soundtrack is ook goed. Deze word verzorgd door Michael Giachinno, en iedereen die de Medal of Honor reeks heeft gespeeld weet wie deze man is.

Overigens moet het spel me ook een beetje aan MoH denken. Erg eenzijdig, lineaire gameplay. Verschil is dat er hier wat meer special effects aanwezig zijn.

Ik geef het spel zover een 6.5, ik stop er voor vandaag mee, want k heb er nu al koppijn van. Ben wel beetje teleurgesteld over het spel, had er wel wat meer en vooral meer diepgang van verwacht.

Hier een 4 min durend filmpje wat laat zien wat je de hele tijd in black aan het doen bent:
    http://oege.ie.hva.nl/~mulder4z/Black.avi

Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2006

Deel Deze Pagina