1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 jul 2005.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net Missie 1 afgerond..was ik zo mee klaar. Zeer coole game! :cool:
     
  2. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    net uitgespeeld (wat eigenlijk veel te kort was) en wat een rotspel. Je hebt dat domme medal of honor gameplay dat je met een m16 ook 16 keer moet raken voordat ze dood zijn. Alleen een paar wapens zijn leuk en het ziet er wel mooi uit maar na een tijdje heb je alles wel gezien en is er niks nieuws meer om je over te verbazen, en van de gameplay moet je het dan niet hebben. Echt jammer dat ze eigenlijk best een coole game niet goed hebben gemaakt.
     
  3. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Op je (kleine) pik getrapt, pubertje!? Je krijgt zeker niks te eten thuis, je hapt zo snel.......

    _0/
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Houden we het even netjes heren? Dank u.
     
  5. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel levels heeft het spel? Heb er nu iets van 7 gedaan.. Niet echt zin gehad om in 1 keer door te spelen..
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Wauw wat een orignele dis, waar heb je die vandaan? En k moet idd zelf voor mn eten zorgen. Volgens mij ben jij zo'n dik mannetje die de hele dag achter zijn xbox of op xbw forum doorbrengt terwijl je moeder je eten komt brengen.
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Stop gewoon met die nutteloze beledigingen. En praat gewoon over Black.

    Ik zou het spel ook gehaalt hebben als ik geen 360 had. Het lijkt mij een goede shooter voor de Xbox.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  8. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me echt zo gaaf spel dit, dat je alles kan slopen enz wel een beetje irritant soms denk ik als er altijd zooi om je oren vliegt
     
  9. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ en toch is hij vet
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Zeg ik las net op de frontpage dat Black ook op de 360 komt :confused:
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is beetje verwarrend, was ooit sprake van, ik haal het effe weg.
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in zo'n dorpje aan het snipen, zit wel mooi in elkaar... Schuilen ze achter een grafsteen, schiet je die gewoon stuk:) Maar dat alles kapot kan is echt onzin, het ergste was nog dat ik eerst met een pistool een auto op kan blazen en vervolgens met een RPG een hekje niet eens stuk te krijgen is...

    Het enige spel waarbij ECHT alles stuk kan, is Red Faction 1, daarbij kon je zelfs op de grond schieten en op die manier kuilen graven door het hele level:p
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wel las ik net dit:

    http://www.gamer.nl/viewdoc/2153/2

    Laaste Alinea:

    Toch wel ? :)
     
  14. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een leuke titel om een keer te spelen maar hij is zeer kort en verveelt best snel, die 7 levels zit je eigenlijk toch maar wat te knallen aangezien het niet duidelijk word gemaakt wie wie is en wat diegene betekenen tot jou.
     
  15. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    in een oude ps2 game ( red faction 1 ) kon tenminste ALLES kapot, in BLACK alleen obstakels, en heel af en toe een muurtje..koop oblivion maar als je je geld wilt uitgeven aan een game
     
  16. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook 1 van de sequels bedoeld hebben. Die zullen hoogstwaarschijnlijk wel next-gen zijn. En ook kan ie et over Backwards Compatible hebben

    Ps:

    -SPOILERS!!- (selecteer om te lezen)

    Als je hier doorleest kan de ervaring van het verhaal in het spel verminderd worden! Je bent gewaarschuwd!

    Wat een fokking cliffhanger man. Denk je die gast te pakken te hebben na het laatste level, leeft ie nog. Waarschijnlijk ga je dus in het volgende deel weer achter em aan, maar dan geen flashbacks meer. Denk dat je in de volgende of in het derde deel ook nog is tegen de regering gaat vechten. Het lijkt wel een beetje die kant op te gaan allemaal. Eerst hebben ze je leven naar de haaien geholpen, moet je ze nog keer helpen ook. Zet daarbij dat de gast die je wilt vermoorden je nog heel veel aan je eigen doet denken ook...

    -EINDE SPOILERS!!-
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  17. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker waar. Ik wist tot het eind niet eens dat ik een persoon moest afmaken :p

    En heeeeeeel kort.

    PS Wat zijn die silver weapons waar over geschreven is bij de normal difficulty?
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik weet haast zeker dat het om deel 1 gaat uit de trilogie :), kijk anders naar burnout revenge die komt over 3 weken ook al voor de 360 ;)

    Maar goed hoe vond je de game ? :)
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik moet zeggen dat ik Black niet zo super vond als ik dacht. Veel minder kan kapot dan dat ze zeiden. Enb ik vind hem toch best makkelijk hoor. Hij ziet er alleen wel erg mooi uit.
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hoelang deed je erover om de game uit te spelen dan ? :)
     

Deel Deze Pagina