1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BlackSite: Area 51

Discussie in 'Algemeen' gestart door janter, 11 mei 2007.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vond alleen die auto aim kut... die bleef telkens maar hangen op 1 vijand.
    en ook de framerate net buiten het benzine station en onder de brug waren nogal erg, had alleen wel een leeg gevoel aan het eind.

2. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Vond het wel een aardige demo, vooral die slow-motion aan het eind was erg mooi gedaan.

Alleen het schijnt dus dat je team-mates beter hun werk doen als je ze goede commando's geeft en zorgen dat ze niet dood raken/gewond worden.

Maar hoe kan dit nou al luisteren ze totaal niet als je in actie zit. Probeer ik ze elke keer naar een cover te sturen, rennen ze gelijk weer naar voren richting de aliens, staan ze helemaal in het open. Ik vind dat dat order systeem erg slecht werkt, behalve al zit je niet midden in de actie, dan luisteren ze wel :confused:

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gister gespeeld en ik moet zeggen dat het er goed uitzag.
    Hij kwam echt uit het niets voor mij.. geen idee dattie kwam en ik had nog nooit een area 51 gespeeld. Het zag er goed uit alleen de framerate was erg slecht.. ik denk ook wel dat ze daarop letten.. Wapens zagen er goed uit, vooral die pistol was erg cool.. die aliens zagen er lekker uit en die clifhanger wil ik graag verder spelen..

4. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    zeker een vette demo, dikke chaos, er kan veel stuk, heerlijk!

5. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vette demo vond em alleen heeeeeeeeeeeeel erg kort dam.
    kom er net een beetje in is ie afgelopen.
    vind ook 't order system voor je 'mates' wat onhandig (zal wel aan mij liggen ben niet zo goed met die dingen).
    maar zeker mooi gemaakt en erg soepelle besturing.
    wist niet eens dat de game bestond .
    maar weenie als ik em koop is nie mijn game denk ik

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf... was dit nou 500 mb?:p

maja, ik vond het niet zo heel indrukwekkend.... graphics zijn ok, maar de schiet scenes vond ik niet zo indrukwekkend, je staat daar je schiet wat... niet echt boeiend.... op dat laatste zag ik een auto wegvliegen door de explosie, maar die ging gwoon door m'n teammate heen....
    kheb pas gears of war gespeeld, als je het gevel van die intense schietscenes van gears of war nog in je heb, voelt dit een beetje leeg aan

squad is ook niet echt geweldig... in gears of war of rb6 zoeken zie je ze echt dekking zoeken, hier luisteren ze niet eens naar me!:mad:
    en framerate is idd kut, kging 10 fps toen een auto ontplofte,

ik deed langer over het typen hiervan, dan het uitspelen van die demo..

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    whhahah lolz over dat typen :9 . Maare daar heb je wel gelijk in over dat dekking zoeken maar er is nog genoeg tijd :p

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt speelde ff nog een keer vandaag en die framerate is inderdaad flink beroerd....Maar ik blijf hem nog cool vinden 8)

9. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog nooit van deze game gehoord, maar best vette demo. Je hebt vind ik echt het gevoel dat je knalt en alles gaat lekker kapot. Grappig voor tussendoor, maar geen toppertje.

10. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo zelf totaal niet indrukwekkend. Heb nog nooit zo vaak gehad dat ik door dingen heen kon lopen, mensen niet kon raken, beesten niet geraakt worden door een granaat... Er gebeurt zelfs niks als je op je team schiet. Ze merken het niet eens. En dan bij die grote ontploffing: er kwam een auto op me af en die ging gewoon recht door me heen 8) Draai ik me om gaan er nog eens twee auto's door mijn teamleden heen. Ik hoop dat ze deze game nog heel veel gaan/hebben verbeteren want zo is het echt een schande :mad:

Edit: Trouwens had ik ook heel veel last van haperingen in het beeld :mad:

Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  11. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister ook maar eens even de demo gedownload. Ik kan je direct vertellen: 10 minuten later was hij direct van mijn Xbox360 af.... Wat een waardeloze demo als je het mij vraagt. Veels te kort, en een beetje doelloos rondschieten op die rare beesten.... Nee, misschien leuk voor de mensen die er van houden, maar dit spel koop ik na het spelen van de demo zelfs niet voor €10

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze nou geen demo hadden uitgebracht, hadden een paar het mischien wel gekocht:p

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop het zeker....:p Weetniet ik vind dat area51 idee echt wel vet :p

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Is trouwens area 51 het eerste deel leuk?

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    mwja ik had hem op de xbox! Had wel wat vind ik dan, ik krijg trouwens de neiging om hem weer tespelen...dus tja moet wel iets goed hebben gedaan :p laat zo zeggen ben je gears of war gewendt dan zal het ff flinke afknapper zijn...

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
  17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]23835[/gt]

Ik vond de eerste Teaser demo iig erg vet, dus ik denk dat ik de game wel ga kopen :9

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    dullenl

Als eerst bedankt van het omhoog kicken van mijn topic :). Ik kon hem steeds niet vinden 8)

Maare ik zal trouwens ook wel wat meer veranderen in de startpost ;).

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    startpost iets verandert :)

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze game is er ook nog :p Vraag me af of er ook een stukje Area 51 echt tussen zit, dat je ook echt dat ondergrondse ingaat! Lijkt me wel vet.....Maar ziet er weer prachtig uit die trailer!!

Deel Deze Pagina