Zoals jullie weten is Blade vanavond op tv en ik was benieuwd wie deze film gaan kijken. Zelf vind ik het een echte TOPfilm en hoop dat jullie er net zo over denken. Geef aub ook aan of je Blade of Blade 2 beter vond. Zelf vind ik Blade beter. Kom maar op met jullie meningen.
Ik heb ze alle 2 op dvd Blade vond ik qua verhaal heel goed en de actie was ook goed, Blade 2 was qua verhaal niet echt top maar de actie was wel veel beter dan in blade.
ja dat stukje was goed , ik vind die wesley snipes wel een coole gozer maar ik heb blade al zo vaak gezien dus ik ga die film op v8 kijkuh
keb um op dvd, vind hem niet de moeite waard om op te blijven *stopt zijn dvd van blade in zijn xbox*
Blade is zeker wel een top film <---- zie naam Ik vond zelf Blade 1 leuker, vooral het stuk in de disko was vet, lekker vampieren doormidden hakken
Ik heb gisteren eigenlijk vooral gekeken voor dat stuk in die disco. Dat was echt ruig. Het zal de meesten wel bekend zijn, maar mocht je dat nummer dat ze draaiden gaaf vinden en het niet kennen --> Public domain - Operation Blade
Ik vond blade gewoon beter beter verhaal toch wel goeie aktie enz.. Ik vond die popkes in blade 2 matig irritant. Nee blade2 vond ik toch minder ik dacht wel dat dat echt een vette film zou zijn nadat ik blade had gezien maar dat viel dus zwaar tegen.
ik heb hem gisteren gezien, en het was zeker wel vette actie, en het verhaal was ook niet slecht... maar het ging wel achteruit naarmate de film vorderde; de eerste scene vond ik echt de beste: 'I'm getting tired of chumping you up, Quinn!' en toen die verbrande gast weer tot leven kwam... damn! ik schrok me de pleuris! COOL! daarvoor heb ik trouwens nog Cruel Intentions 2 gekeken; boutste boutfilm ooit
trouwens bij de tweed deel blade 2 dus, hebben ze als eindgevecht muziekje gekozen, Name of the game (splinter cell) past er best goed bij. Ik had niks anders verwacht van cruel intensions leek me superieuz bout.