Blauw-Rode vlek

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WinterBase, 24 aug 2006.

1. Dioxic

Dioxic Guest

Oh jawel hoor, als ik lang genoeg het pauzescherm van pes 5 in beeld hou, en ik haal hem weer weg zie ik een paars-roze vlek

maar dit is toch eigenlijk helemaal niet erg, na 1 min spelen is die bij mij al weer weg
    whats the big deal

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Opzich is het ook niet zo erg. Alleen bij sommige tv's is het een beetje te erg die vlek en wordt hij erger.

Bij mij was dit het geval.

Vorige week zondag was de vlek zo fel dat ik echt de indruk had dat het beeld ging knappen.
    Woensdag heb ik gelijk mijn televisie weg gebracht en hij gaat nu in reparartie.

Volgens de verkoper gaat het ongeveer een maandje duren...

:)

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het dus ook en heb mijn speakers van mijn 5.1 set weggehaald en nu is die vlek weg!

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dan heb jij geluk!

5. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had dit probleem ook, maar kwam niet door speakers.... maar door mn dikke denon, waar mn tv letterlijk bijna opstond ( zat nog 3 cm staal tussen van mn tv meubel...), nu heb ik mn hele kamer door dat probleem veranderd en nu is het weg. ( denon staat ergens anders..)

All met al, dit zijn denk ik niet dezelfde problemen die Fox heeft, want hij heeft geprobeerd dingen weg te zetten en dat werkte niet.. dus het is wat anders.

anyway, ik hoop voor je fox, dat het probleem zal worden opgelost ( ik weet hoe irrtant het kan zijn :eek:)

Laatst bewerkt: 19 sep 2006

Deel Deze Pagina