Blauw scherm-systeemfout

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SneakySpidy, 17 dec 2005.

1. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
  2. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    nee er staat niks van bij wat ik nodig heb :confused: miss als ik eht DLL bestand wat ik mis op internet kan vinden op diskette zetten en dan op een of andere manier instaleren ....

3. Michinho

Leuk Bevonden:
    0
    op die site staat er een foto..

is dit u blauwe scherm?

4. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    nope het zijn maar 3 regeltjes....

5. Michinho

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dan laat ik de slimme MOD's hun werk maar doen ;)

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Een Moderator modereert alleen het forum en zorgt dat het beleid wordt gevolgd. Een mod hoeft helemaal niks van computers te weten, dus die uitspraak klopt niet helemaal.

Mis ik wat? De computer heeft zelf een hoop bestanden verwijderd? Veel plezier met eten trouwens.

Hoe weet je nou dat je een dll mist en welke mis je dan?

Michinho heeft een hele mooie link geplaats waar je wordt uitgelegd hoe je je "blue screen of death" kan vaststellen. (De computer niet automatisch laten opstarten daarna). Kan je dat nou nog inschakelen, Zie je nog een BSOD? Want je computer kwam toch niet verder dan windows XP laden?

Wat ik bedoel, geef ons is duidelijke informatie, foutmeldingen, wat je doet en wat je gedaan hebt. Anders kunnen we je ook niet helpen. Dit lijkt typisch op een kapotte hardeschrijf.

7. Michinho

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb veel rondgeneusd op sites en iemand zei dat je je harddisc moest controleren..

start>Deze computer>rechtsklik op lokaal station C:> Eigenschappen kies het tabblad Extra>Foutcontrole>nu controleren :p

8. Michinho

Leuk Bevonden:
    0
    ... sorry maar nu heb ik het voor u denk ik !!!!

je moet gewoon de werking van : "pc restarten bij systeemfout" uitzetten !!!

en dit wordt HIER uitgelegd

~EDIT/sorry voor dubbelpost ik kon ook edit doen :D

makkelijkere uitleg : want bij die site is da fout ...
    mijn computer > in de linker kolom de eerste..> Advanced > helemaal vanonder 'error reporting'> dan is er weer een nieuw venster > en je klikt de eerste aan !!

Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  9. Cieba

Cieba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt wel wat jij zegt maar bij mij was het egt kut.. me pc ging ook af en toe uit in een spel . dus ging terug naar de winkel .. gingen het allemaal bekijken en inderdaad Harde schijf kapot . en moederbord :'-( :'-( maar zal wel ff alles checken kost je minder geld als je er sneller agterkomt :9 .

10. Michinho

Leuk Bevonden:
    0
    maar je moet toch de werking uitzetten juist tog? :D

voor het geval dat jij de edit niet hebt gezien :

mijn computer > in de linker kolom de eerste..(vieuw system information)> Advanced > helemaal vanonder 'error reporting'> dan is er weer een nieuw venster > en je klikt de eerste aan !!> OK !!

dan is het opgelost en dan gaat hij nietmeer restarten :)

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hè einstein.. hij komt niet verder dan dat blauwe scherm.. hoe moet hij dan in vredesnaam in zijn 'mijn computer' komen? :confused:

Of ben ik nu in de war, en zit je in de bios? Maar dat lijkt me niet.. (?)

12. Michinho

Leuk Bevonden:
    0
    hij zei toch in het begin van de topic dat het tyden msn of een spel of wanneer hij gewoon bezig is dan krijgt hij dat schem en restart hij :{

of ben ik weer fout :{

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ^^

14. Michinho

Leuk Bevonden:
    0
    hmm had ik maar eerder de oplossing moeten vinden :{

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Kan, maar Arjan is specifiek voor dit deel aangesteld aangezien hij beschikt over veel PC kennis. En hoe kan je idd zien dat hij dat DLL bestand mist, als hij werkelijk blijft hangen in het laadbalkje dan krijg je die foutmelding helemaal niet te zien..? Maar als het werkelijk zo is denk ik dat je definitie formateren mag gaan opzoeken..

16. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry dat ik nu pas weer reageer:eek: maar alles is alweer opgelost heb de buurman ernaar laten kijken en die heeft alles eraf gegooid en de belangrijke dingen er trug opgezet, en tot nu toe is alles goed gegaan heb nog geen probleme gehad, maar tog bedankt iedereen!O-) _0/

17. Michinho

Leuk Bevonden:
    0
    ik had kunnen helpen als u pc tenmiste nog werkte.. :D

Deel Deze Pagina