Wil je iets over Blazblue weten? Moves, prioriteiten, strategieen? Check dit forum. Echt alles staat er beschreven.
Zelf heb ik ook nog (lang) niet met alle chars gespeeld . Eerst maar eens goed met 1 a 2 chars worden en dan maar verder kijken. Anders moeten we maar een list maken met wie allemaal blazblue heeft? (+ headset?)
had het ook al in de KoFXII-thread gevraagd, maar zijn hier nog mensen die Battle Fantasia spelen toevallig? - ook een 2D-fighter van de makers van Guilty Gear... zitten maar 12 characters in, doch wat het doet voelt allemaal wel volwaardig aan... typical Japans en heel RPG-stijl-achtig vormgegeven... is geen full-priced game (hoewel sommige winkels het wel als dusdanig verkopen) http://www.youtube.com/watch?v=zoKkUO1uqNQ ps3 review, maar hij is er dus ook voor de 360
Vandaag een berichtje van de postbode gevonden. Ik ga BB morgen ophalen bij het postkantoor. Excited!
Nee ik heb geen headset, maar die moet ik zeker eens gaan halen want ik mis het spreken op de PS3 (gaat op de 360 ook zo lekker). We moeten idd snel es een potje spelen Nightbringer. Vanavond de hele tijd BB gespeeld. Hij is geweldig. Omdat een maat van de aankoop af zag, heb ik hem nog een keer extra liggen. Check de betreffende verkoop topic. Snel eff weer BB spelen. EDIT: Eurogamer review en ze zijn erg positief over BB.
Ik heb een druk weekend maar we doen nog weleens een potje . Even een lijst maken van mensen die BB speelt anders?
is dit spel ook te spelen met zo'n street fighter IV fightpad (die controler)? wil m mischien toch gaan kopen characters spreken me wel aan (veel meer dan die van street fighter) en dat anime stijltje vind ik ook wel vet. Alleen is dit n game die lang leuk is of iets voor n maandje ofso en daarna niet meer?
Speel atm die game sinds ong de release en ik speel hem nog steeds. Vind hem stukken boeiender dan street fighter. Online is het ook beter omdat je rooms kunt maken dus met meerdere mensen spelen.
oke bedankt maar is t spel een beetje te spelen met de standaard ps3 controler? of moet je hier ook weer zo'n aparte controler voor hebben? (fightpad of arcade stick)
@swordman: De Street Fighter IV fightpad (van MadCatz) werkt gewoon. Ik moet toch weer eens verder gaan met Blazblue. Nu MvC2 uit is gaat dat denk ik niet echt lukken
zag net dit bericht staan: http://kotaku.com/5337458/blazblue-coming-to-europe-in-2010-with-new-characters misschien wel het wachten waard dan
New char ... hmm ach dan haal ik gewoon blazblue nog een keer. Het is nu gewoon het importe waard hoor . En er zal vast wel DLC voor zoiets komen. (hoe wil je anders tegen US spelen?)
Die extra personages zijn vast ook wel te downloaden tegen de tijd dat die in Europa uitkomt, waarschijnlijk tegen een prijsje neem ik aan.
dat dacht ik dus ook hoe wil je anders tegen de us spelen maar dat character staat dan waarschijnlijk niet in de europese ps store en als ik hem uit de amerikaanse haal zou ik hem dan kunnen gebruiken op mijn nl account? (bij nedgame kan je hem gewoon ook bestellen dus hoef je niet te importeren hebben hun al gedaan €59.99)
heb 'm ook binnen, maar nog niet gespeeld... Trials HD, je kent het wel... Edit: bij nader inzien, heb ik 'm niet, weer terug gestuurd naar CD-Universe, had nl. de Limited Edition besteld, en ze hadden de Standard verstuurd, aangezien de LE niet meer beschikbaar was... nu dus toch maar wachten op Europese versie...
zat gister s in de U.S. store te kijken en hier staan verschillende downloads voor BB (andere kleur costumes e.d.) deze kosten dan n dollar of 2 maar als ik deze game zou kopen en ik wil evt in de toekomst nog DLC kopen moet ik dit natturlijk via de US store doen maar betaalde content is tog helemaal niet te krijgen dan of wel? want ik denk niet dat ik als straks die punten hier zijn dat ik die ook kan invoeren op de US store of wel?