Ja dat begrijp ik wel, maar mijn vraag is alleen hoeveel Europeanen dit spel gaan aanschaffen. Fighters zijn toch algemeen veel populairder in de US en Japan. En ik kan ook nog niet echt veel goede verkooppunten vinden in Nederland voor dit spel jammer genoeg
Het is ook mogelijk om met mensen van Jap/USA te spelen . En daar hebben toch wel wat mensen Blazblue. Het enige nadeel kan lag zijn. E: Zover ik weet zijn er geen nieuwe chars. Hakuzama (of iets dergelijk = mesgooiende man) en andere chars zitten in Continuum Shift. EU krijgt alleen paar Ultimate forms en verschillende kleuren. Daar moesten ze voor betalen in Amerika.
De netcode is erg goed van dit spel, dus daar maak ik me geen zorgen om. Maar als Continuum Shift uitkomt zal toch merendeels daarop over gaan.
Maar ik las in het stukje wat je poste, dat het pas in Winter 2010 uitkomt. Dan heb je nog lang genoeg de tijd om te knokken. En ook gaat niet iedereeen gelijk overstappen naar CS, lijkt me.
Je hebt gelijk dat we genoeg tijd hebben, maar ik vind het altijd zo genaaid dat wij Europeanen moeten wachten terwijl dit niet zo is met games als Street Fighter. Wat houd die LE in, of is dat precies hetzelfde als in Amerika?
Uit mijn hoofd krijg je een art book, soundtracks en DVDs waar ze ingaan op de characters, strategieën etc. Voor 54 euro vind ik dat niet zo erg . E: The special Limited Edition includes the game, a bonus DVD with around 2 hours of fighting tutorial guides and deep character specific strategies. Plus a gorgeous 96 page full colour book with original art and illustrations from the design team at Arc System Works. All this in a beautiful collectors BlazBlue emblem design Bron: Amazon
Ik ben dan vooral geïnteresseerd in de soundtrack, daar luister ik dagelijks naar. Mocht ik het spel gaan kopen, dan spelen we wel gezamenlijk he?
Yes sir. Alleen verwacht geen pro met Blazblue . Als nu 4 meer mensen het gaan halen, kunnen we in een grote party. Dat zou best dope zijn.
Heb je al een idee wie je wilt gaan gebruiken als main character? En daarna sub (toevallig gelezen op de forum)?
Rachel is best moeilijk, heb ik gelezen. Ik ga voor Jin, simpelweg omdat ik hem dope vind en daarna Noel. Ik vind het alleen jammer dat Carl de moeilijkste character in het spel is om te leren, anders zou ik echt voor hem gaan .
Ik wilde heel graag Bang als main proberen op de PS3... maar op de een of andere manier speelde hij niet lekker in mijn handen. Voor een ninja speelt hij best traag en ik denk dat mij dat vooral verwarde. Zijn klappen komen wel redelijk hard aan, maar als je aanvallen steeds onderbroken worden...
Voor degene die deze review nog niet hadden gezien: [gt]52355[/gt] Het is de review van de PS3 versie, maar de games zijn op een paar kleine wijzigingen naar praktisch identiek. Nog wat gameplay; dit fimpje heeft mij toendertijd de PS3 versie laten kopen. [gt]52232[/gt]
Wil je nu gaan zeggen dat het een gebalanceerd spel is, want dat maak je mij niet wijs. Continuum Shift is een stuk beter gebalanceerd zover ik het weet, want Tager en Bang zijn een stuk beter in die game. Tier lijsten heb je voor elke fighter, want geen een kent perfecte balans.