1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BlazBlue

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 12 mrt 2009.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    BlazBlue: CT is geen perfect gebalanceerde game. Zover ik weet is V-13 iets te sterk. Ragna heeft die te hoge prioriteit heeft of iets dergelijks. Daarmee kan hij dus snel mensen onderbreken als ze hem proberen aan te vallen. Dat haalt echter niet weg dat met een goede Tager je echt niet last heb van de balans. Het is ook spelen naar de sterke en minder sterke punten van characters. Als je tegen een Tager vecht, dan moet je zover mogelijk van afblijven, want een goede Tager maakt je dan bijna af als ie eenmaal een combo doet. Bij V-13 moet je juist close range gaan, aangezien de meeste aanvallen van haar long range zijn en ze niet dé sterkste close range character is.

In ieder geval, je kan met iedereen win zolang je er goed mee bent :D.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Probeer te zeggen dat voor een fighting game hij erg goed gebalanceerd is. Natuurlijk hoe je karakters die ietsje sterker zijn. Maar over het algemeen heeft het een goeie balance. Check maar een matches van die pro's ;).

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet beweren dat de balans slecht is in de game, maar er was duidelijk ruimte voor verbetering.
    En je kunt wel gaan kijken naar pro matches, maar meeste pro's gebruiken ook high tier personages.

Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn Tager en Noel ook high tier personages?

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben totaal niet op de hoogte van de tierlijsten van de game, maar zover ik weet is Tager bottom tier en Noel mid tier.

Ik weet niet hoe groot het verschil is tussen de hoogste en de laagste tier in deze game, maar in Street Fighter 4 heb ik hier hele slechte ervaring mee als Vega speler.
    Meestal merk je het nog niet als je net begint te spelen, maar zodra je wat meer in het spel zit begin je dingen goed te merken.

Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn genoeg goede mensen dan met low-mid tier characters. Op de BB forum is bijvoorbeeld hughjazz44 goed met Noel.

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh die zijn er altijd wel, het zegt ook niets over de skill van de speler.
    Een slechte V-13 speler wint heus niet van een ervaren speler met een wat minder personage, zelfs al is zijn personage een stuk beter.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat valt wel mee bij BB, al is ehm V13 (ofzo) wel gewoon duidelijk de beste char.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dee, ben je er trouwens al uit of je CT gaat kopen of niet?

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is ook niet vreemd omdat het de boss van het spel is.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betekend niet gelijk dat het daarom ook het sterkste personage moet wezen, Seth in SF4 is ook niet het sterkste personage zelfs al is het de boss van het spel.

Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar waarschijnlijk wel. Ik zal ieder geval van de week even kijken of ze hem in mijn buurt binnen kunnen krijgen.

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    is dit wel goed te spelen met die xbox controller betwijfel het een beetje...

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hier is je antwoord :D.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Maar dat is het wel. V is het sterkste playable character uit het rooster, helaas. In MP krijgt zij alle snelheid en krachten mee die zij ook in de SP campaign als boss heeft. Ze is online goed te verslaan, maar in de handen van een goede speler wordt dat al erg moeilijk.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Blazblue EU is verzet naar 19 maart. Nog een weekje extra wachten.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens Amazon is het spel wéér verschoven naar 30 Maart. Voor mensen die BlazBlue in NL willen kopen, 12game.com verkoopt 'm.

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Nedgame en Dimplus hebben hem nog op 19 maart staan, maar ik neem aan dat dit dan gaat verschuiven als je bericht klopt.

Wel een beetje jammer dat nu de Europese versie duurder is dan de import versie.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is nu officieel 26 maart. Het staat ook op de forum van BB.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is ie regiovrij?

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, anders speelden we al in Juni.
    Dit is de Europese release.

Deel Deze Pagina