same here, echter ik verwacht niet al teveel mensen online. Dus hopelijk via deze thread af en toe online versus doen
We kunnen spelen met mensen uit de USA en andere landen . Aangezien CS nog niet uit is in Amerika, zullen er vast wel mensen online zijn. Daarnaast kunnen we tegen PC spelers spelen, als het goed is. Linkje waar ik het las.
Ik heb nu een paar uur gespeeld. Ik moet zeggen dat ik meer met Noël heb gespeeld dan Jin. Ik denk dat ik haar ga mainen. Misschien ga ik kijken of Rachel te doen is, maar ze was volgens mij één van de moeilijkere .
Hey, Hoe staat het met de bezetting online? Kunnen jullie matches vinden binnen een redelijke tijd? Ik heb de game vandaag ook besteld, heb alleen ervaring met fighting games als SF, SSBM/B en KillerInstinct. Begin dus echt vanaf 0 aangezien de gameplay van deze game totaal niet aansluit bij een van die titels, maar hoop binnen aanzienlijke tijd met mijn main behoorlijk te kunnen spelen. Heeft iemand een goed forum waar de system mechanics worden uitgelegd (inclusief cancels, hitboxes, etc), wat de top tiers zijn in de game, etc. Shoryuken.com ken ik uiteraard al maar zoek meer een BB only site. Mijn Arcade Stick heb ik tezamen met SFIV (viel mij toch tegen) verkocht en speel op het moment dus met controller. Mocht deze game aan mijn verwachtingen voldoen dan ga ik het weer eens overwegen om een Stick aan te schaffen. Ik zoek uiteraard ook nog mensen die dit actief online spelen, ik zal meer als boksbal fungeren maar zo kan ik de game het snelste oppakken. GT: SoulSleeper XL
Forums: Destructive Nature en Dustloop. Ik moet zelf nog online spelen, dus daarover kan ik niks vertellen. Ik twijfel nog over mijn main. Ik had het niet zien aankomen dat er zoveel characters leuk zijn om mee te spelen.
hopen dat hij snel binnen komt van Zavvi wil hem ook spelen! Speel nu weer SSF HD remix om de tijd te killen
eindelijk binnen! LE ziet er goed uit en incl een tutorial van 'maar' twee uurtjes Dit hele weekend klussen helaas, misschien vanavond even wat met de sp stoeien, ben een sucker voor anime dus ik kan mijn lol wel op met de sp,
25 zoveel game ik nog geeneens in een maand en ik moet nog beginnen. @Soulsleeper: je hebt hem ook al te koop staan?
Iemand al een beetje kunnen winnen online? net een paar potjes achter de rug waar ik er 2 van heb gewonnen blijkbaar ff oefenen hoe ik door die cheapshots van Jin heen kom met dat ge-freeze de hele tijd ik main taokaka trouwens, snelle combo's maar daar en tegen een zwakkere special. vind arakune ook wel leuk spelen iemand zin in een potje vanavond?
heb em nu ook. Wel moeilijk om in te komen. Maar heb nu itchi een beetje door. Net online gegaan en hele tijd werd ik ingemaakt. Toen won ik als lvl 1 van een lvl 32 en was meteen level 10 hahaha
Ik speel ook met Itchi. Verhaallijnen op 100% uitspelen heb je echt een guide bij nodig. Ik kan maar moeilijk potjes online vinden, ik wil sowieso niet dat supermoves onder buttons zitten. Jin lijkt redelijk overpowered....