Ik hoor overigens dat Blazblue niet uitkomt in Europa! Voor de PS3 maakt het dan natuurlijk niet uit, maar ik baal er wel een beetje van!
Dat hoeft niet het geval te zijn. Dus het is even afwachten en anders toch maar een converter kopen zodat ik mijn 360 stick kan aansluiten op de ps3. Ik kan echt niks met de ps3 controller icm fighters. Ding is te klein....
Dit spel is echt vet. Heb hem vandaag een half uurtje in de arcade zitten spelen. Ik speel normaal nooit dit soort games, maar het ziet er echt vet uit, speelt lekker en de characters + aanvallen zijn ook erg tof.
Jah, game is vandaag uitgekomen in Japan en Amerika. Game zou normaal regio-vrij moeten zijn en volledig in het Engels (ook de Japanse versie)
De 360 versie is toch niet regio vrij ? Ik heb iig de PS3 limited edition besteld, nu nog 2 maanden wachten op de PS3 zelf.
Blazblue review [GT]52354[/GT] Na wat meer te hebben gezien van de game zou ik deze toch best graag willen. De game word goed ontvangen door meerdere sites, nu wachtten totdat hij in Europa uitkomt...of ps3 kopen .
Ik geloof niet dat hij op de 360 in de EU uit gaat komen. Ik ga er echter ook geen PS3 en nieuwe arcade stick voor halen ;(.
wtf.... gaat hij niet in de EU uitkomen en ook niet regiovrij? ........eeeeeh dit is mijn favo 2d fighter
Heftige review, deze fighter zou ik ook graag willen hebben. Desnoods maar de PS3 versie importeren. :b: Waar hebben jullie hem trouwens geimporteerd? Is de prijs een beetje redelijk? EDIT: [GT]52232[/GT] Dit ziet er echt extreem strak uit. Dit wordt waarschijnlijk mijn volgende game na Vesperia.
www.videogamesplus.com Ze zijn nu uitverkocht maar ze verkochten het spel voor 45 euro incl verzendskosten en je hebt het spel binnen 7 dagen dimensionplus vraagt er 90 euro voor. De oplichters Ik krijg de mijne volgende week