1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BlazBlue

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 12 mrt 2009.

1. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik raad iedereen die maar een beetje van fighters aan om blazblue zo snel mogelijk te halen want wat een geweldige game is dit_O_

Voorbeeld 1: Het is ronde 3. Ik en mijn tegenstander hebben allebei 1 ronde gewonnen, We hebben allebei erg weinig hp en de tijd is bijna om. Het is dan echt spannend want we spelen allebei superverdedigend. We springen allebei hetzelfde moment maar ik sla net iets eerder dus win ik.

Voorbeeld 2:Ik speel tegen een spammer (Zijn trouwens niet zo dodelijk als in SFIV) En ik had al een ronde gewonnen. Ik had hem bijna verslagen en toen kwam ik in zijn spam te recht. Gelukkig kan ik snel recoveren en heb ik 2 seconden de tijd om een tegenaanval te doen dus ik werp snel een Ice sword met Jin en dat was net genoeg om te winnen

Zo zijn er nog veel meer Adrenaline momenten in dit spel

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Wat je nu zegt kan ook met SF :+

Maar word lastig spelen als hij hier niet uitkomt....:mad:

3. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar in SFIV veranderd dan in Hadoken spam en BlazBlue is bijna 2x zo snel

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm dit spel trekt me wel meer dan SF4 (die wil ik ook verkopen), dat is me toch net iets te tja... te veel leren en tijd in steken om echt goed te worden.
    Nou zal Blazblue niet direct een makkie zijn maar het trekt me ook meer dus dat zal altijd helpen.

Afwachten. :)

6. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    ja hoop dat het klopt want lijkt me erg leuke game aangezien zelfde makers als guilty gear is wat ik ook veel gespeelt heb.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    30 oktober. Nog even wachten dus, maar zeker goed nieuws.

Hier kijk ik echt naar uit.

Mij lijkt het een game zoals Marvel vs Capcom, betreft het over de top vechten, maar dan met 1 character waardoor de characters beter zijn uitgewerkt en zonder ongebalanceerde spam van aanvallen door middel van tag partners.

8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    ja tegen die tijd weten we wel of die echt komt. ik neem aan dat play.com dat niet zomaar op hun site zet dat ze die game dan binne verwachten want dit is ook niet de ntsc versie daar is hij toch al gewoon uit ?

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    klopt

10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    dan word het afwachten en de gamesites in de gaten houden ik had het ergens uit een nieuws bericht maar kon hem niet vinden dus zetten maar aleen de link van play neer.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het klopt dat hij naar Europa komt, wordt het weer eens tijd om Guilty Gear uit de kast te trekken om alvast een beetje in te komen :p

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    staat die trouwens niet als orginal op live?

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat wel op de site, betekend dat als ik hem download, dat ik ook via live kan spelen? ( ik heb zelf namelijk de Ps2 versie, niet de xbox )

14. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    durf ik niet te zeggen ik weet niet of die eerste live ondersteunde toen had ik zelf nog geen live maar is toch zo opgezocht?

15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Lasting Appeal
    Plenty of modes to enjoy solo and there's also online play. Lack of System Link sucks a bit, but if you enjoy the game, you can put in 40-50 hours easily and not get bored.

online play staat hier bij dit is uit review van ign van toen de tijd

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien kan ik het beter bij me Ps2 versie laten, de netcode zal wel erg slecht zijn
    En dan is het natuurlijk ook maar de vraag of iemand het nog online speelt nu Blazblue uit is.

Edit: ik keek zojuist of hij ertussen stond, maar je kunt hem helemaal niet downloaden in Europa volgens mij :mad:

Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  17. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    jaa op me japanse account zie ik hem wel staan :) maar me nl account niet helaas

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tis alleen een stuk moeilijker dan SF4 ;)

19. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    meer spelers dan de 360 versie, heb je het dan nog steeds over GG:eek: of BlazBlue?

voor degenen die Guilty Gear X2 #Reload van Disc willen spelen (dus niet als download met Amerikaanse of Japanse account) deze game is volgens de lijst Backwards Compatible, maar dat is dus niet het geval... en de opmerking dat dat eventueel verschilt per regio gaat voor dit spel ook niet op, want dan zou er bij de Amerikaanse versie van de lijst een extra toevoeging/remark moeten staan... ik heb ook de Amerikaanse versie van het emulator-bestand gedownload (12,6Mb tov de 4Mb welke voor ons geldt) maar ook daarmee is het niet opgelost... ik heb dit gemeld aan Microsoft en ze gaan me erover terugbellen... benieuwd wat nu het antwoord wordt...

back on topic: 30 oktober releasen in Europa lijkt me toch niet handig, want Tekken staat toch ook gepland rond die tijd?

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm 30 oktober komt ook Tekken uit als het goed is.

Dat word kiezen :p

Deel Deze Pagina