\o/ maarja wel pas 2010 maar gelukkig krijgen wij er is een keer wat extra's inplaats van die yanks !
Vind hier zoveel meer gevoel in zitten dan in andere fighters. Had ik hem toch moeten kopen toen met die 4 euro korting bij cdwow.
Goed nieuws! even wachten nog dus. Wel leuk dat er extra characters zijn. Hoewel ik PS3 en 360 bezitters in Amerika die ook gun als gratis DLC
Ah, vet. sinds street fighter 4 ben ik 2d fighting games wel vet gaan vinden. dus denk dat ik deze wel ga halen .... alleen nog ff wachten.
Ik eigenlijk niet,je wil niet hoeveel DLC wij mislopen en die de us wel krijgt... Mogen wij ook eens een keer iets extra's hebben ipv andersom.
Maar in fighting games is dat kansloos. Dan kan de een wel met iemand spelen en de andere niet, dat is gaar.
Die DLC content komt er toch wel voor USA. Ook las ik ook iets over nieuwe moves, denk dat er dan gewoon een update of iets dergelijks komt. En anders haal ik hem gewoon nog een keer voor de ps3 . (in 2010)
De arcade versie krijgt een patch na het tournooi van afgelopen weekend in japan (SBO). Wat wij dan krijgen zal gewoon de patch zijn zodat het up to date is met de arcade versie. De amerikanen zullen het ook krijgen aangezien de publishers deze game graag zien slagen opd e tourney scene en dat lukt niet als verschillende regios hele andere versies spelen.
neem aan van wel, punt van die patch zal vooral rebalancing zijn. en ik interpreteer dat hele `nieuwe` moves gebeuren ook als rebalancing van de movesets.
Nu 10% korting tot 23 aug bij www.cdwow.nl BlazBlue kost nu € 41,39. Lijkt me de beste plek/tijd om te bestellen niet? Gamehubs zal hem wel niet krijgen aangezien die niet regiovrij is. Releasedate staat nog op 30-10 maar dat wordt dan als het goed is ergens volgend jaar.
haha de soundtrack cd kost nog duurder dan het spel http://www.cdwow.nl/search?query=blazblue&category=all
Ik heb een beetje door het topic heen gebladered en het kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien. Is de exacte release date al bekend van BlazBlue op de (EU) 360? En is er al iets bekend van BlazBlue: Continuum Shift aangezien er geen topic voor is?