het moet bewegen zoals dit... en ik wacht eerder op een crimson skies 360.. en nogmaals het moet bewegen zoals dit.. http://www.kikizo.com/viewer/vidvie...05/kikizo_hd_ps3_warhawk_trailer2_sep05_2.wmv
pecies het gevoel wat ik ook had! ik hoop echt dat dit veranderd gaat worden! en wat brengt ons de online functie????? ben benieuwd!
Net het bericht binnen dat de demo vanaf ongeveer (data zijn nooit zeker bij games ) 9 maart op Market Place beschikbaar is. Dus dan kan iedereen hem proberen.
dude nog zon game die ik echt wil hebben, ik heb het filmpje gezien waar hij zo met een looping achter de andere dude komt echt onwijs
Voor mij valt dat wel mee, want ik en mijn vrienden spelen geen FPS op consoles (daarvoor hebben we onze PC's), dus Blazing Angles maakt een goede kans dat we die wel kopen want de rest van wat uitkomt is bijna alleen maar FPS.. Maar eerst zien of het echt wel wat is, vooral in online MP.. Ik hoop wel dat de reviewers daar nu eens goed aandacht aan besteden, want met games als CoD2 werd dat niet gedaan, die gaven bijna alle reviewers een 9 terwijl de online MP compleet zuigt, dat kan echt niet imho..
Ik ga deze denk ik maybe preordenLijkt me cool spel.Als ie net zo goed is als secret weapons of normandy dan wil ik een zekerWant ik hou van ww2 spellen en vliegtuigspellen helemaal.Ziet er tot nu toe wel goed uit.
Dan zal ik als ik jouw was eens Secret weapons over normandy uitproberen.Die is echt cool en moeilijk.Echt iets als je van ww2 vliegspellen houdt.En de besturing is ook goed.(sorry voor dubbelpost)
alles wat ik van deze game heb gezien.. heeft me nog steeds niet overtuigd.. het kan allemaal veel beter.... PEARL HARBOR style.. dikke smog wolken van de brandende schepen.. het ziet er gewoon allemaal nog te basic uit bij Blazing angelsquadron of WWII
Ik ben ook nog niet overtuigd, echter een vette skyline op mijn nieuwe beamer lijkt me echt zo bruut......
ik denk dat dit echt een topper kan worden. gameplay footage die ik gezien heb vond ik zeker overtuigend!
net de trailer gezien van op de FP, dit lijkt me een game die ik zekers (ooit) ga kopen ( http://archief.xboxworld.nl/news/7836/ )