1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blazing Angels: Squadrons of WWII

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 21 jan 2006.

  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind er geen zak aan:-S
     
  2. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bij het spelen van de demo de hele tijd het idee alsof ik Secret Weapons Over Normandy op m'n oude xbox was aan 't spelen. Grafisch is dit van hetzelfde, de dorpjes onder je zien er hetzelfde uit.

    Dit spel is niet dat je zegt next-gen..
     
  3. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    de demo was leuk, de game heb ik daardoor ook gekocht,
    ik vindt t een goeie game je moet er wel van houden zeg ik erbij

    owjah en als je online gaat moet je niet tegen Amerikanen spelen want
    tering man....... die kunnen echt niet tegen hun verlies......
     
  4. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    zijn er veel mensen online?
     
  5. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    jah op het begin nog niet zow meer en deels was Engels of Amerikaans

    maar nu zijn we al weer wat verder en komen er steeds meer online ;)
    je kan online dogfighten das iedereen voor zichzelf, das heel gaaf maar wel onoverzichtelijk ;)

    en je hebt teamdogfight das een stuk leuker naar mijn mening want als je dan beschoten wordt kan je zeggen hej pak hem tegen je teammates ;)

    en natuurlijk heb je nog andere types die je online kan spelen
     
  6. ShracK

    ShracK Get a Life

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb BA gister gekocht en ik vind het wel een tof spel, je moet er wel van houden.
    Alleen het probleem is dat ik vandaag gewoon aan het spelen was en dat ie opeens vastloopt. Als ik um nu opstart loopt ie ook telkens vast. Op de cd zitten nu ook allemaal kleine krasjes. Maar ik was gewoon aan het spelen en heb de 360 helemaal niet gekanteld of iets...
    Kan ik BA nu nog ruilen bij de winkel(frs)?
    ik heb MS al gebeld maar die zeggen dat ze er niets aan kunnen doen
     
  7. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ik ergens in het spel kan zien welke missies ik opnieuw moet spelen om zo alle vliegtuigen vrij te spelen?

    Of is dit niet mogelijk en moet ik het spel gewoon nog een keer helemaal doorlopen? Ik kan het zelf nergens vinden in het spel, of ik moet er overheen kijken. Je moet overal 3 van die sterren hebben voor de 2 vliegtuigen ofzo maar bij sommige had ik er maar 2, maar ik weet niet meer welke.

    Ik zal wel gewoon alles opnieuw moeten doen waarschijnlijk.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het even niet bij de hand maar het is te zien in het menuutje waar je kunt bekijken welke missies je gedaan hebt en welke medailles je daarvoor gehad hebt. Waarom dit niet gewoon in het missie select menu kan staan is mij een raadsel. Een van de vele dingen die niet goed zitten in dit spel.

    Maar het is dus mogelijk, ga vooral niet compleet overnieuw beginnen. Statistieken (iets in die trend) ofzo heet dat menu, denk ik. Zo veel menu's zijn er niet, ga ze eens na.
     
  9. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Kobold, bij statics zie je alleen de gehele status wat je hebt bereikt tot nu toe. Maar ik kan echt nergens de levels zien en wat ik daarvoor medailes heb gehaald. Klote spel is het echt waar, steekt voor geen ruk in elkaar.
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik zal later kijken hoe dat menu heet, maar het kan wel, kijk wat rond.

    Het is een menuutje, waar je alle 'ace medals' kunt bekijken. Als je daar een medaille hebt gehaald dan heb je daar een 'ace' ranking. Als het vakje nog leeg is heb je die nog niet gehaald, dacht ik zo.

    Zo heb ik het gedaan en dat werkte perfect, niet dat de uitvoering van de ontwikkelaar perfect is, maar ik bedoel te zeggen dat ik niet alles willekeurig opnieuw heb hoeven spelen totdat er magisch de achievement verscheef.
     
  11. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een leuk game voor tussendoor, gewoon lekker wat knallen zonder er veel bij na te denken. Hoewel de graphics niet super zijn, kan het er naar mijn mening nog mee door.
     
  12. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen met level Counter Attack om 3 medailes te halen, me vliegtuig is daar zoveel sloom vergeleken met die tegenstanders, en dit is de laatste missies zodat ik alle vliegtuigen heb. Iemand een tip, moet ik er echt 40 uit de lucht knallen voor 3 medaills of is 30 maybe ook genoeg, me max is 25. Die vliegtuigen zijn me te snel af, dat klotebarrel draait en vliegt amper :p
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraag. In mijn handleiding staat dat ik bij split screen multiplayer in staat moet zijn om mijn vliegtuig te reparen door mijn compagnons ( degene die naast me op de bank zit) om hulp te vragen. hij zou dan een knoppen combo moeten uitvoeren om mij te repareren. Nou staat er dat ik dat kan doen door de vliegknop omhoog te gebruiken.

    Ik heb van alles geprobeerd maar ik heb nog steeds geen ideehoe het zou moeten. dus als iemand het weet....alvast bedankt
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik herhaal. wie weet dit?
     
  15. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    weleens van google gehoord?
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kom ik hier weer uit
     
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kom ik hier weer uit. Serieus als je bij google intikt blazing angels help is dit de eerste hit

    EDIT: sorry voor dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2006
  18. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij werkt dat alleen online...

    Maar ik kan het mis hebben 8)

    Daar werkt het hetzelfde als in de single player mode.
    Dus net als je die takketom om hulp moet vragen met z'n kut accent :x

    ik denk wel dat je die sleutel in de linker onderhoek (dat aanvallen verdedigen ding)... :confused: moet zien om het te laten werken en dat zie je niet in splitscreen =( ehm.. dacht ik.

    correct me if i'm wrong
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    en op de hoofdsite van blazing angels?
     

Deel Deze Pagina