Dit las ik op internet: ''De blessure waaraan AC-Milan verdediger onlangs is geopereerd, zou mogelijk zijn ontstaan door het veelvuldig spelen van video-spelletjes en dan met name door het spelen op de Sony Playstation 2. Dat hardnekkige gerucht blijft met name op internet ondanks ontkenningen van de 29-jarige sterspeler van Milaan toch telkens de kop opsteken.'' Ik hoop dat dit alleen voor de playstation 2 geld??? anders kan ik me beter meteen inschrijven bij een chirurg
Whahaha, zat erop te wachten tot dit topic geopend zou worden . Werd namelijk gisteren ook tijdens de Wedstrijd Psv-Ac Milan vertelt. Het ging hierom idd, om teveel spelletjes spelen op de Playstation. Ac Milan ontkent, maar wel grappig dat dit gerucht er is! Ach, het zal ook allemaal wel mee vallen, en ALS het idd van het gamen is, komt die net alleen daardoor lijkt mij.
Hwahah .. grappig Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dat je door playstationen een blessure krijgt.. Óf het moet zo zijn dat hij echt heel hard op die knoppen drukt.
idd ik hoorde het gister bij psv-ac.. volgens mij valt t wel mee, tzal zeker niet de enige reden zijn
Nou, die ps2 controller is wel mad klein en de pookjes zitten veels te dicht op elkaar. Kan me goed voorstellen dat je daar een vervelende blessure aan over kan houden. D'r zit maar één ding op; MS geef die arme Nesta een 360! *)
ach Nesta heb er langer last van en hij zegt zelf ook dat het niet door het gamen komt, en hij loopt er trouwens al dik een maand meej
Die Nesta heeft zijn PS2 zeker niet vrijwillig gekocht. Ik bedoel Sony is die sponsor. Anders had hij wel een XDoos gekocht met een grote contoller ipv S controller
Wie is hier een fanboy???? jonge, je zat net te zeuren in een ander topic dat zoon gozer een fanboy was?
Volgens mij heeft hij gewoon in een agressieve bui zijn controller tegen de muur gepassed die vervolgens even hard terugkwam.
nou.. ik krijg ook wel pijn aan me klauwen op die kutknoppen.. veel te klein. vind zo'n grote xbox-controller veel beter in de hand liggen..
zou dit alleen voor de playstationen gelden of geld het ook voor de xbox...? want ik game echt ongeveer 3 uur per dag...
Tja, voor voetbal heb je als verdediger je vingers niet nodig, dus daar zal het niet aan liggen lijkt mij. Misschien eerder last van vermoeidheid ofzo. Is er bekend wat voor blessure hij heeft. Lijkt me wel sterk dat je niet kan voetballen als prof, omdat je (te) veel games speelt.