1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blij dat ik xbox..............

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door EliminatorX, 2 feb 2003.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat de GC zelfs nog gelijk komt met de Xbox door 2 games..Ik koop geen cosole voor 2 spellen die daar toevallig opkomen. De xbox heeft nu al toppertjes en in de aankomende maanden komen daar nog heel wat bij die mij ook liggen.

RuffRyder bewijst weer eens dat die een grote fanboy is :{

2. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in Claqviper, dat de GC met twee gamepjes niet zo gemakkelijk langszij komt. Alleen ikzelf heb iets met de Zelda-serie en de Metroid-serie, dus vandaar....

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Over smaak valt niet te twisten he.. PS2 heeft gewoon een grote goede collectie games op zn naam staan. En hij vindt die collectie gewoon beter dan die van de Xbox.. dat is zijn smaak.

4. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je een newbie bent, zoniet, dan ben je een achterlijke mongool.. dat heb ik toe te voegen..

5. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    wie is de mongool hij of ik??????

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    jij (eliminatorX) dus.. als je geen newbie bent.. ik vind dit wel zo'n waardeloos en smakeloos newbie topic dat je één van die betitelingen helemaal waard bent..

als iemand zegt: ik vind dat de ps2 op het moment de mooiste collectie games heeft, dan vind jij dat deze persoon geen smaak heeft..

je beledigt mensen hun (nick)names en je behandelt mensen die op andere consoles spelen als zielige misleide dwazen omdat ze niet voor de xbox gekozen hebben..

dat vind ik dus treurig, echt diep triest.. denk je dat ik soms niet nagedacht heb voor de aankoop van m'n cube? denk je soms dat IK denk dat JIJ geen smaak hebt omdat je op een andere console speelt? denk je soms dat de xbox de beste console is?

nou, ik hoop het niet.. Ik HEB nagedacht over m'n aankoop en ik ben er zeer tevreden over, ik denk wel zeker dat JIJ smaak hebt en er is geen enkele console 'De beste'.. je kunt hoogstens een console de beste 'vinden'..

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    bijna elk spel wat voor de Xbox uitkomt komt automatisch uit voor de PS2...op paar spellen uitgezonderd duzz, ik snap deze topic niet magoed!

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    [mierenneukmode]Het is dit topic :+

9. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het buiten RPG's (hoewel er op de Xbox een paar juweeltjes aan het aankomen zijn) niet met je eens Sharky. Maar goed. Ik vind het een beetje een vreemd topic aan het worden (Leuke nieuwe optie die Quick reply ;) (sorry ben er ene tijdje tussenuit geweest)).

Voor mij persoonlijke blijft de xbox nog het leukst, Daarna PS 2 (die meer Kwantiteit heeft dan kwaliteit in mijn ogen.) en daarna Gamecube. Maar zoals Sharky al zegt dat is persoonlijke

10. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Dende, ook bij het platform genre niet?

11. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    3d Platform kijk ik meestal niet zo echt na. Ik vond Sonic Adventure wel leuk (kreeg ik een zeker gevoel bij van :"aaah dit moet ik spelen" en dat kreeg ik bij de grote PS 2 platformers als Jax en Daxter bijvoorbeeld niet (Ratchet en Clank mag ook (vergeef me de spelling ben net thuis en heb nogal haast ;) en ja ik weet dat dat 2 verschillende spellen zijn voordat ik een opmerking hierover krijg ;) :+ ) . (Ook ben ik een beetje ziek geworden van een opmerking van Arowanna (ben al weer gekalmeerd, viel gewoon ff verkeerd hehehehe ;) )

Maar als ik naar de box kijk dan zitten er een paar leuke platformers tussen, er komen ook nog een paar leuke aan. Maar again, word er niet warm of koudt van (hoewel Blinx mij een tijdje getrokken heeft hoor, maar niet dat je zegt van:"WOOOOW!! DiT IS HET EINDE!").;)

Laatst bewerkt: 5 feb 2003
  12. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Arowana,

Ik zal de volgende keer een " :D " erbij zetten want er zijn van die mensen met zo'n waardeloos laag IQ dat ze niet eens een goede beslissing kunnen nemen wat betreft consoles. Oke als ik dit zou schrijven dan zou je het persoonlijk kunnen opvatten, maar kijk eens hoeveel topic's er niet VOL met bullshit staan.

Ik ben ook blij dat je zo colegiaal bent tegenover je mede-XBW forum gebruikers. Dat je het opneemt voor ze omdat ik hun tere kinderzieltjes al zodanig heb aangetast door mijn mening over console keuze. "zielige misleide dwazen" Give me a break!

Om even terug te komen op jouw bezwaar: als we kijken naar de levensduur van de PS2 dan vallen de games tegen, er zijn natuurlijk altijd ECHTE toppers maar de Xbox heeft al zo veel toppers niet alleen nu maar ook binnenkort.

En Arowana als we het toch al hebben over het feit dat jij een NGC hebt.................. WAT DOE JE DAN OP EEN XBOX FORUM?????? "treurig, echt diep triest"

Met vriendelijke groet

EliminatorX

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Irritant die fanboys :{
    Ik vind de Xbox ook beter maar zeg niet dat alle andere consoles schroot zijn.. En waarom zou die niet hier mogen komen?! Sommige mensen houden er van om een discussie te voeren. Of om te posten in het console war forum ( waar is die anders voor ;) ) beetje zielig wat je nu allemaal zegt...

Laatst bewerkt: 5 feb 2003
  14. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    Arowana vat het gewoon verkeerd op, beetje gefrustreerd.

Maar toch bedankt voor je Reply Clawviper :p

15. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0

hehe, volgens mij had hij het tegen JOU, eliminator X....

16. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    Had hij ook.............

alleen ik snap hem niet helemaal (niet dus)

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ook ;)

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    The arowana is gewoon een goede member die altijd een objectiefe mening geeft en niet de fanboy uithangt en ook de mening van andere console gamers kan snappen,zoals het ook hoort te zijn,en hij mag hier niet komen omdat hij een NGC heeft,,dat is dus niks waard,hij kan gewoon hier posten en voor mij apart ook op andere plekken op het forum.. sorry hoor maar andere forummembers af kraken omdat ze hier niet mogen komen omdat ze een andere console hebben vind ik maar niks...

19. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens, jongens, jongens............ jullie begrijpen mij helemaal verkeerd. ( Ik word er gewoon moe van) Ik ben een fanboy maar nog steeds in staat om een objectief antwoord te geven. Maar als mensen zoals Arowana dit verkeerd oppikken kan ik daar ook nix aan doen.

"Een woord: SMAAK en jij hebt het niet"

dit bedoelde ik als een grapje.

Laten we nou allemaal vrede hebben en allemaal als blije gamers door het leven gaan. Ik ben al bezig............

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kwam anders wel aardig bot over ;) maar ja, excuses aanvaart :9

Deel Deze Pagina