Blij dat ik xbox..............

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door EliminatorX, 2 feb 2003.

1. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
  2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ok.. ik moet even terugkomen op een post van eliminatorX..

je doet dus in je eerste post alsof je medelijden hebt met mensen zonder xbox.. ik kan niet anders dan me door zulke dikkenekkerigheid beledigd voelen... verder maak je ook niet echt een bijster ervaren indruk door mensen die ook maar een beetje kritiek op je hebben te beledigen.. (je hebt geen smaak, hopelijk is dat niet je echte naam etc etc)

zoals ik al zei ga je er in je eerste post ook nog es van uit dat iedereen het spellenaanbod van de xbox maar even fantastisch dient te vinden.. ik heb dus geen idee hoelang jij al met dit soort onderwerpen bezig bent dus ik hoopte dat je een newbie was.. dat doe ik nog steeds trouwens..

voor het geval je het nog niet doorhad post ik nagenoeg alleen in het console war forum.. dit lijkt mij DE plek om als gamecubebezitter rond te hangen op een xbox forum..

ik vond het een mooie woordkeuze.. oja, ik ben licht narcistisch.. dat betekend dat mijn zinnen/woorden soms nogal omslachtig zijn..

excuses ook aanvaard hoor..

met vriendelijke groet,

Arowana

Laatst bewerkt: 11 feb 2003
  3. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij betekend "narcistisch" ziekelijke verliefdheid op zichzelf...........

goedemiddag!

4. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mijn online psychiater niet..

goeiemorgen!

5. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    al eens een W O O R D E N B O E K gehanteerd?????

oeps

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    komtie:

je hebt gelijk wat betreft je ziekelijke verliefdheid dus, en ik ontken niet dat ik nooit gedachten van superioriteit e.d. heb, maar omdat ik weet dat dat niet zo is ben ik (volgens mij althans) niemand mee tot last.. wat ik wel vaak hoor van mensen is dat ze vinden dat ik veel te moeilijke en omslachtige zinnen maak, iets wat hierboven ook is aangegeven.. ook ben ik erg schyzotisch.. doe hier de test:

http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv

7. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    Arowana om dit hele gedoe af te sluiten:

Ik respecteer de NGC en de Ps2 maar mijn favoriete games zijn toch echt op de Xbox verkrijgbaar, inderdaad het is een kwestie van smaak. Mischien kwam ik dan ook wel bot over maar bij deze neem ik dit alles terug :p

Ik hoop dat we gewoon XBW-collega's kunnen blijven want om elkaar constant af te zeiken is ook niet leuk, nietwaar? Dus stel ik voor niet met elkaar in discussie te gaan als het onderwerp "console-wars winner" aan bod komt.

Nogmaals ik heb helemaal nix, noppes, nada, tegen de NGC noch de Ps2en ik hoop wij kunnen nog lang op elkaars "liefje" spelen.

EliminatorX

PS: nog bedankt voor de site :)

Laatst bewerkt: 12 feb 2003
  8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik blij om;)

btw: haha.. ik zat er naast wat narcisme betreft, het bleek 'schizotypical' te zijn dat ik bedoelde, dat ben ik nogal erg.. hehe..

9. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
  10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    en ze leefden nog lang en "gelukkig".............

Deel Deze Pagina