1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BLINX gaat zeker rulen!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door [-FREEZER-], 23 mei 2002.

1. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0

Volgens mij is het zo te zien geen stofzuiger maar een klok, of heb ik dat verkeerd? En hoe lang zijn ze al bezig om dit spel te maken, Time sweeper, ik denk niet dat ze toen aan luigi dachten. die makers zouden in die tijd ook pas aan hun spel begonnen zijn. Dus niks gejat.

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel een stofzuiger!!
    Maar zal inderdaad niet gejat zijn van Luigi!!!
    ALhoewel [Freezer] beweert van wel!!! 8)
    Dus ja wie zal het zeggen!! :)

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ehmm.... freezer beweert juist dat de stofzuiger niet van luigi kan zijn gejat omdat het maken van een game langer duurt dan dat het bekend was dat luigi een stofzuiger kreeg.

trouwens, VETTE GAME DAT BLINX: TIME SWEEPER!!!!!!!!!! wil ik echt hebben, is gewoon een superspel (ik w8 wel ff de recensies af, want een filmpie, plaatjes en wat info zeggen veel maar niet alles hoor).

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet gejat, MAAR dat verhaal van het is zo lang in ontwikkeling hadden ze niet kunnen weten is beetje bull, ik heb luigi niet gevolgd, maar ik denk toch dat het al een geruimte tijd bekend is dat die gast n stofzuiger in zn klauw heeft, terwijl Blinkx nu misschein n half jaar in ontwikkeling is.. (Luigis Mansion is ook al sinds oktober uit..)

6. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar dat ze al veel langer dan een half jaar bezig zijn om Blinx te ontwikkelen. Sommige spellen duren jaren en jaren.

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    halo heeft bijvoorbeeld meer dan 3 jaar geduurd

Deel Deze Pagina