Blinx heeft iemand hem??

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXjunkXL, 4 nov 2002.

1. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed leest zie je dat discussie ook verder gaat over Blinx :D.
    Ach laat die jongen toch wat stomme vragen stellen gna gna.
    Trouwens .. dit is ook offtopic .. ohh :+ .. als je nou gewoon een personal message naar die gozer had gestuurd dat tie dat niet mag dan was alles nog ontopic ..

[ONTOPIC]
    Maar er zit een leveltijd in het spel. Dat vind ik zwaar klote. Als er 1 ding is dat ik haat in een platform spel is een leveltijd. Jammer dat je die ook niet kan terug draaien.

Maar oogt het water dan zo realistisch?

Laatst bewerkt: 6 nov 2002
  2. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Yup..

Maar je Xbox modden om US geimporteerde games te kunnen spelen OF je Xbox modden om illegaal gecopieerde spellen te kunnen spelen zijn, in mijn ogen, twee totaal verschillende dingen.

Begrijp me niet verkeerd. I _wil_ juist games kopen om zo de industrie en de developers te steunen. Ik heb zelf bij een games software huis gewerkt en ik vind dat je een kunstenaar niet van brood moet beroven. Ik kan er alleen niet goed tegen als sommige games al lang verkrijgbaar zijn in de US, terwijl je er hier maanden op moet zitten wachten wegens incompatabiliteits verschillen! en/of omdat de duiters zo nodig groen bloed moeten!
    Maar goed, ik respecteer de regels van het forum en zal mijn mond verder houden.

Enne, morgen is Blinkx eindelijk in Nederland verkrijgbaar!!! yay!!

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Yup..

Heb je ook helemaal gelijk in, zijn ook 2 verschillende dingen, helaas heeft het verleden uitgewezen dat dit soort discussies op een gegeven moment compleet uit de hand lopen omdat iedereen zijn mening gaat geven ten aanzien van het modden!

Zie het meer als een algemene boodschap aan mensen op het forum, iedereen weet nou weer dat het niet word toegestaan!!

En nou gaan we gewoon verder.....On topic

Bij Blinx heb je toch iets van 10 minuten per level?

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer ontopic please de demo's op de cd zijn ook wel vet! (filmpjes van Tork, psychonaut ofzo iets en xbox live(darkmaster) en een speelbare demo van rsc) en ja je hebt 10 min per level wat niet leuk is want dan kan je niet eens rustig rond kijken en rustig naar de geheime cat logo's zoeken

Laatst bewerkt: 6 nov 2002
  5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Errmm...

4. Je hebt hem bestelt bij dvdcrave.

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Blinx hier net bij de Intertoys zien liggen.

7. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je die derde baas plat krijgt:confused:

8. yah

yah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel simpel eerst wat vaten opzuigen. dan op die platformen staan. net als hij gaat aanvallen eraf springen en als hij met zijn bek boven water is 1 keer schieten en verder herhalen.

9. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    is blinx moeilijk of speel je het in 2 dagen uit, wat is de levensduur van blinx

10. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    blinx is echt niet voor de poes (:)) ik zit nu in de vierde wereld en het is best lastig en weet iemand hoeveel werelden er zijn

11. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx ligt in de winkel

12. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Xag em vanmiddag ook ligge.. k denk toch dattik em voor me verjaardag vraag :D

13. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    wat het aantal levels betreft dit zouden er rond de 40 moeten zijn, mensen die hem hebben weten dat het een systeem is die als volgt werkt: 1a-b-c-d (en d dan de levelboss) is dit juist of heb ik verkeerde info onder handen genomen?

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    hmm... blinx.. deathrow.. fifa 2003.. morrowind.. splinter cell.. THPS4..

8) 8) 8) 8)

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Errmm...

omdat de echte diehards elke dag in de winkel staan om te kijken of er iets niews is, of van te voren bestellen op internet. en meestal heb je em dan wat eerder dan de gestelde release datum.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is correct.

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    hoe zit het met de lengte van de game? Dus om 1 keer uit te spelen, en daarna.. is er genoeg reden om weer terug te keren?

18. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt extra cat logo's ofzo daar zijn er 2 of meer van in een level en als je die allemaal hebt krijg je iets extra's ik heb nu twee monsters die een trukje doen :confused: niet echt super maar mischien komen er nog leuke dingen bij dus spaar ze allemaal :D

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    *Wijst naar sig*

20. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gehaald en hij kickt ass! Ok, je moet er van houden, maar bijt ff door het (flauwe) begin en je zult het al snel gaan waarderen. Ik vind het spel tot nu toe nog makkelijk, maar ik heb nu al punten gezien waar ik nog niet heen kom en dus later moet terug komen, grafisch is het echt fantastisch, alleen het muziekje wordt soms een beetje eentonig, maar zo tegenvallend als sommige reviews hem beschrijven vind ik hem echt niet! Blinx rulez!!!!

Deel Deze Pagina