Gefeliciteerd. U bent deze ronde... de sterkste schakel. Tot ziens? Om geen waarschuwing te krijgen: Ik zag Blinx liggen vandaag! Maar... GTA: Vice City voor PS2 lag ernaast dus heb ik die maar meegenomen. Ik heb nog zo mijn twijfels over Blinx, en wacht waarschijnlijk maar geduldig op een review-exemplaartje...
Ik moest kiezen tussen Ratchet & Clank en Blinx..Aangezien die sega pack pas zaterdag aankomt heb ik voor de eerste gekozen..een ps2 topper....
Ik vandaag pas vice city voor de ps2 gezien en blinx nog niet wij hebben een]:- winkel.Maar ben je met blinx toch weer paar weken zoet?
Het leuke aan blinx vind ik dat als je een level hebt uitgespeeld, je altijd nog voor een snellere tijd kan gaan en proberen een A+ score te halen bij dat level. Geen standaard platformer, het hele tijdgedoe en verzamelen van de juiste kristallen maakt het een grote uitdaging.
Het spel is erg mooi en ook erg schattig, wat altijd wel leuk is...wat ook leuk is is dat als Blinx in de schaduw staat je zn ogen nog kan zien (niet echt een moeilijk effect, maar wel cool om te zien) de muziek vind ik een beetje 16-bit achtig..en aangezien ik een 16-bit lover ben is dat in mijn geval alleen maar een plus punt, ook al kan ik wel begrijpen als mensen zich dr aan irriteren. Beetje matig optie menu, (ik vond het ook nogal vaag dat je niks met je controls kon doen) Als je het spel net begint krijg je tijdens het spelen een hele leuke tutorial (freeze fames met info over de shit waar je mee bezig bent...) De shop is ook leuk, hier kan je met je verdiende credits nieuwe kleding en apperatuur voor Blinx kopen En wat Rinus zegt is inderdaad erg leuk, het gaan voor een betere score...meestal zitten daar wel bonussen aan vast in spellen zoals dit