BlinX is uit in Amerika.

Discussie in 'Algemeen' gestart door lammetje, 4 okt 2002.

1. Chevalric

Chevalric Guest

Gamespot is inderdaad erg negatief, ook op punten waar het totaal onnodig is. Bijv:
    Als ik me niet vergis, is Mario ook een "short, squat, slow creature" en ik weet zeker dat als je met Mario tegen een vijand oploopt, hij ook schade oploopt...

Ook het stukje over het verzamelen van de tijdkristallen is weer erg negatief. Volgens mij is dat juist hetgene waar Blinx om draait en diepgang aan het spel geeft.

Maar goed, de reader reviews op Gamespot komen al op een 7,4 uit, dus de waarheid zal wel tussen Gamespot en IGN in liggen :)

2. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een platformer... een briljante platformer wel te verstaan. Het is verslavend, mooi (vind ik) en speelt gewoon lekker. Plus de FLUDD is erg leuk en origineel uitbedacht... Is moeilijk voor developers om tegen Mario op te boksen hoor. :)

3. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mario ook maar hoger dan een 8 nee mario is leuk meer dan leuk zelfs maar geen 9 waard

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem erg koel, ben volop bezig shines te scoren maar een 9 is wel erg hoog. Blinx bied iets vernieuwends wat nog goed uitgewerkt is ook, ik ben gewoon eerder geneigd om voor iets vernieuwends een hoger cijfer te geven. Ik heb Blinx alleen nog niet gespeeld dus wil ook weer niet te ver gaan met m'n beoordeling. Eerst maar ff spelen.:)

5. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch ff zeggen dat Gamespot zat Xbox games wel goede scores heeft gegeven hoor.. Aangezien de reader reviews ook niet echt hoog uitvalt met een 7.4 twijfel ik nog steeds, vooral omdat je veel hoort dat het spel snel saai wordt (repetitive)..

We zien wel als het hier uit is.. Ben er nog steeds in geinsteresseerd..

P.s. Sega Soccer Slam ga ik zeker kopen.. :)

6. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    BLINX RULEZ

7. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop Blinx ook zeker no mather what, jammer van de irri muziek dat staat ook bij IGN, maar anders eens een platformer op de xbox is iets nieuws dus kan niet stuk.

8. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die reader review scores zijn bogus, het spel is nog steeds niet te koop.

9. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 okt 2002
  10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd wel heel voorbarig opgekalkt. Echt pro zijn ze iig niet.:9

11. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt er ook een beetje moe van, eerder op de dag liepen ze al te suggeren dat xbox 2 in 2003 komt. Vond het altijd een van de beste gamesites, ze zijn snel aan het inleveren op het moment.

12. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0

Gamer.nl is hetzelfde als Gamespot.. Het zijn een stelletje dildo's op deze manier. Kunnen ze net zo goed voor elke game een nieuws artikel beginnen. Slaat nergens op dit. Vooral niet als 3 andere bladen en sites het hele cijfer tegen spreken. ]:-

13. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mario kreeg ook maar een 8 op gamespot, veel lager dan waar dan ook. ws is die 6.3 aan de lage kant, maar een echte topper zal blinx gewoon niet zijn. die tijdsmanipulatie is erg origineel, maar bij platformers gaat het ook om snelheid en flexibiliteit, speelbaarheid en mario heeft dat gewoon, en als blinx dat niet heeft en alleen maar traag beweegt gaat er veel spelvreugde verloren.
    nogmaals jongens: graphics zeggen niet alles.
    ik denk dat jullie moeten wachten op de 1e rare platformer voor een goeie marioachtige game op de xbox.

14. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de ign review gelezen en dan lijkt het me toch een interessante game. ik denk alleen dat die tijdsmanipulatie meer tot zijn recht komt in zeldaachtige games.

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik stond in een winkel, en daar stonden 2 gasten te lullen over games. En Blinx schijnt toch flink te zuigen. Je moet dus christals hebben voor dat tijd gedoe, maar die moet je weer in vorige levels halen, zodat je weer helemaal overnieuw moet.

Je moet dus elk level weer over en over en over doen..

16. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Blinx en ik geef hem een 8.8. Leuk, mooi, nieuw spel, ieder zijn eigen mening ;)

Hou je van platform spellen dan is deze echt iets voor jou!

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Shriko, dat heet replay waarde...bovendien zijn de levels al niet zo lang dus dat je af en toe terug wordt gestuurd is alleen maar leuk...leer je de levels wat betr kennen.

Dom';t mess with Blinx!=(

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    dat heet niet replay waarde, replay waarde is als je een spel heb uitgespeeld dat je dan reden genoeg heb om het nog een keer te gaan spelen. En niet elk level zo vaak doen zodat je het gewoon zat word.

Ik denk dat sommige mensen er toch teveel van verwachten, maar wie weet..

19. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    [-FREEZER-], is ie al uit dan? En zoja, waar kan ik hem kopen?

20. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft freezer hem uit de import

Deel Deze Pagina