Mario heeft ons niet leren gamen, dat was atari. (Die de eerst ECHTE console heeft gemaakt (de voorgangers van Odeysee enzo ff niet meegerekent).
Verder is alleen SA 2 op de Gamecube tot nu toe uitgekomen, er komt nog een soort van remake gebeuren op de cube. Voor de rest is er nog niks bekend (SA 3 word meeste kans voor alle platformen).
Verder maakt sega sonic geen exclusive voor de cube, als dat al gebeurt dan doet Sonic Team dat (Yuji Naka) en niet Sega. Ook moet ik zeggen dat SA 2 vergeleken bij SA 1 zeer zwak was. Er miste gewoon iets wat SA 1 wel had.
Mijn droom is echt zeker niet dat Sega en Nintendo een console samen maken. Niet dat Sega een lieverdje is met hun marketting praktijken, maar bij Nintendo vergeleken zijn het altijd nog engeltjes. Verder houdt ik ook niet van de controllers bij Nintendo systemen, om een of andere reden kan ik daar niet zo goed mee omgaan. (Ik speel de spellen wel uit enzo, maar ze liggen me gewoon niet.).
Als je dus een echte sega fan zou zijn, dan zou je nooit hopen dat Sega en Nintendo samen gaan. Sega en MS ook niet, maar die werken al veel langer samen.
Oh well in the legendary words of SNK.:" If your playing NEC, SEGA or Nintendo, then your a weenie. If your playing Neogeo, Your a hotdog." (Sorry dat Nintendo zo klein is maar zo staat dat in hun ad campain, Nintendo word extreem klein elke keer afgebeeld.)
Ps.:"Sorry ik kon me niet weerhouden die quote te gebruiken. Ik denk trouwens eerder dat sega lekker thirdparty blijft voor een tijdje. Zodat ze ff winst kunnen trekken van alle consoles."
Laatst bewerkt: 8 dec 2002