1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blinx Vs. Mario

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XiroKe, 26 nov 2002.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu wel ja... maar een paar jaar terug kwam die nog alleen op de psx!!

2. Somnium

Somnium Guest

We zitten in het heden, aan het verleden hebben we alleen nog goede herinneringen, toen Microsoft nog niet in de console business ging.. :9

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat was de beste gebeurtenis ja...

4. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Nee! m$ is gevaarlijk.. ze hebben te veel m8, zeg nou eerlijk liever dat de Xbox door een ander succesvol bedrijf was gemaakt toch ?

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    crash bandicoot sux..

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik laatst de verkoopcijfers bekeek prijkte daar één naam bovenaan.. Sony Playstation 2... En daaronder Nintendo Gamecube... En daaronder Xbox...

Nintendo belazerd de boel... Sony heeft monopoliepostitie.. MS moet opboksen tegen die twee.. En tot nu toe doen ze dat op een eerlijke manier.. :9

Mario is een icoon.. Die dude heeft al tig games op zijn naam staan.. Een icoon versla je niet zomaar.. Dan moeten er meer games uitkomen van een karakter.. Ik wacht op Tork.. Die ziet er cool uit en de game ook. :cool:

7. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Mario (Sunshine is echt vet)

8. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, m$ heeft zo ontiegelijk veel geld dat het opboxen ze niet zo moeilijk wordt gemaakt hoor. Wil een developer niet voor ons maken? Dan kopen we ze wel. 100% eerlijk he ;)

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Conker zou de perfecte mascotte voor Xbox kunnen zijn.
    Ik was hem laatst weer aan het spelen op de N64, ik kan niet wachten tot ze daar een Xboxversie van maken...

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    conker is echt strak, maar niet echt een mascotte natuurlijk.. alleen maar hopen dat hij het wel wordt natuurlijk..

nintendo de boel belazeren? heb ik iets gemist?

11. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Torkie heerst!!! Holbewonertje met een lappie om z'n lijf en twee grote ogen...geniaal!:cool:

Nee maar serieus, ik vin Blinx dus echt roelen, als character boven Mario ja. Mario's platformgames waren wel vet ja. Maar Blinxie ziet er naar mijn mening toffer uit. Plus al die franchises waar Mario tegenwoordig een gastrol in speelt komen me onderhand ook wel m'n strot uit. Hoe goed ze ook zijn. Laat Blinx het maar lekker bij die originele platformgames houden, dan mag hij van mij als mascotte van MS worden uitgeroepen.

12. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik echt moet kiezen... blinx...

maar er is maar een mascotte die gemaakt is die mario aankan.
    THE ONLY ONE WITH THE POWERLEVEL THAT MATCHES!!

^_^

HIj werd uitgekozen, blue gemaakt naar het logo, spikey hair, een super mode (net als goku). En in zijn hoogtij dagen liep hij mario er echt uit. (Ondanks dat de reviewers hem altijd afkraakten in het begin.)

Wie is dat......

Sonic..

Sorry jongens, maar na al die jaren is het de enige die Mario ECHT aan kon.

Sorry :D .

Laatst bewerkt: 29 nov 2002
  13. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was tijdje terug het grote negatieve nieuws rondom Nintendo.. Ze hielden de gameprijzen vroeger kunstmatig hoog..
    Dat mocht niet en hebben ze boete voor..
    Vandaar mijn opmerking..;)

Meehehhe.. Er wordt geen geheim van gemaakt.. Maar ok..
    Ze kopen developers op, zoals met Rare.. Maar in principe is dat nog eerlijk.. Sony heeft developers onder hun hoede net als Nintendo... Of ze hebben exclusieve deals.. Dus in principe verloopt het eerlijk. En het is een harde industrie. :)

14. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ach je wilt niet eens weten wat Nintendo uitgevretenheeft.

Dan zijn Sony en MS lieverdjes.

Tis gewoon een keiharde Industrie, zoals Cyberpunk al liet zien.

15. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik ben bang dat Mario dat wint

16. Yftie

Yftie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik in de 16 bit periode zo trots was op mijn Mega-drive was Sonic zeker de King!!!!
    Sonic is cool, rap en zijn games zijn de max!!!!!!!!!!!!!!!
    Nu ik wel moet toegeven dat Mario een icoon is , en wat zeg ik, één van de belangrijkste "personen" in de gameswereld!!!
    Mario was de eerste! Mario heeft ons leren gamen!!!

-->@ dende0611 --> Ik ben ook Segafan, enorm zelf. Dit heeft ook mijn keuze beinvloed om toch ook een GC aan te kopen want Sega laat al zijn sonic-spellen exlusief op de Nintendo uitkomen.

En ik heb ook heel goed de console-war uit de 16bit periode gevolgd en was dan een hevig Sega-fanboy, maar je moet toegeven dat Nintendo toch een zéér goede (om niet te zeggen) TE goede concurrent was hé. En nu nog altijd, ... zo zeer zelf dat ik Nintendo ook enorm heb beginnen aprecciëren...zij waren gewoon het begin...
    Kijk nu effen naar de verhoudingen Sega - Nintendo...het zijn echt goede maatjes gekomen hé

MY DREAM = SEGA + NINTENDO maken hun eigen console...

17. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Mario heeft ons niet leren gamen, dat was atari. (Die de eerst ECHTE console heeft gemaakt (de voorgangers van Odeysee enzo ff niet meegerekent).

Verder is alleen SA 2 op de Gamecube tot nu toe uitgekomen, er komt nog een soort van remake gebeuren op de cube. Voor de rest is er nog niks bekend (SA 3 word meeste kans voor alle platformen).

Verder maakt sega sonic geen exclusive voor de cube, als dat al gebeurt dan doet Sonic Team dat (Yuji Naka) en niet Sega. Ook moet ik zeggen dat SA 2 vergeleken bij SA 1 zeer zwak was. Er miste gewoon iets wat SA 1 wel had.

Mijn droom is echt zeker niet dat Sega en Nintendo een console samen maken. Niet dat Sega een lieverdje is met hun marketting praktijken, maar bij Nintendo vergeleken zijn het altijd nog engeltjes. Verder houdt ik ook niet van de controllers bij Nintendo systemen, om een of andere reden kan ik daar niet zo goed mee omgaan. (Ik speel de spellen wel uit enzo, maar ze liggen me gewoon niet.).

Als je dus een echte sega fan zou zijn, dan zou je nooit hopen dat Sega en Nintendo samen gaan. Sega en MS ook niet, maar die werken al veel langer samen.

Oh well in the legendary words of SNK.:" If your playing NEC, SEGA or Nintendo, then your a weenie. If your playing Neogeo, Your a hotdog." (Sorry dat Nintendo zo klein is maar zo staat dat in hun ad campain, Nintendo word extreem klein elke keer afgebeeld.)

Ps.:"Sorry ik kon me niet weerhouden die quote te gebruiken. Ik denk trouwens eerder dat sega lekker thirdparty blijft voor een tijdje. Zodat ze ff winst kunnen trekken van alle consoles."

Laatst bewerkt: 8 dec 2002
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zeker Mario.
    Blinx vind ik nep, want die stofzuiger is gewoon uit luigi's mansion gejat, blinx moet op fox mcloud lijken maar niet heus!
    Nee nee, mario blijft de beste!

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Blinx en Mario kwamen rond dezelfde tijd uit, dus jatten van elkaar zal moeilijk zijn geweest.. :{

Bij Blinx gaat het ook niet om stofzuigen, maar om het gebruiken van tijd. :D

Of Blinx beter is dan Mario weet ik niet, maar wel dat Blinx er een stuk vetter uit ziet! :D

20. Havoc3000

Havoc3000 Bet u can't stick it

Leuk Bevonden:
    0
    MARIO IS BETER EN BEKENDER DAN BLINX...das alles

Deel Deze Pagina