1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Blizzard's Grote Aankondiging: Wat wordt het?

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 9 apr 2007.

?

Blizzard's Aankondiging: Wat wordt het?

1. Diablo 3

36 stem(men)
    31,9%
  2. Diablo Online (als in WoW)

12 stem(men)
    10,6%
  3. Starcraft 2

31 stem(men)
    27,4%
  4. Starcraft: Ghost

6 stem(men)
    5,3%
  5. Warcraft 4

19 stem(men)
    16,8%
  6. Anders, nl....

9 stem(men)
    8,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Het is off-topic maar met mijn D-pad zou ik in 2x klikken al 64 verschillende aanvallen kunnen doen; kwestie van slim de interface programmeren.

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoop zelf op Diablo 3. Vond diablo 1 en 2 schitterend om te spelen en kan niet wachten op een vervolg

3. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    En als het toetsenbord komt kan je daar aanvallen bij programmeren ;) Bovendien kan je ook met uitklapmenu's werken, maar er is altijd wel wat voor te verzinnen.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat werkt niet efficient genoeg. WoW + Controller is gewoon geen optie.
    Sowieso zal WoW niet op de consoles uitkomen, Blizz bereikt er namelijk geen zak mee (te kleine community om aan te boren, tevens te korte levensduur van de consoles), en het kost veel te veel geld, tijd en moeite.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is al een klein beetje bekend dat Blizzard bezig is met Starcraft 2 (dus ik verwacht die dan ook)

6. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zelf hoop heel erg op Warcraft IV, warcraft 3 heb ik super veel/lang gespeeld dus een vervolg zou voor mij geweldig zijn.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waar haal je dit dan vandaan? Ik zou je graag geloven hoor, maar zolang ik op Blizzard zelf niks lees. ;)

Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  8. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Zie mijn linkje eerder in dit topic.

Anyway, die jongens van Blizzard roepen al langere tijd dat Diablo of StarCraft een opvolger gaat krijgen, puur vanwege het feit dat er nog steeds enorm veel spelers zijn die het spel dagelijks opstarten en vanwege het feit dat StarCraft nog steeds op allerlei grote tournooien wordt gespeeld.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Precies. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het Diablo wordt, om dat tippen aan Starcraft en Brood War gewoon te moeilijk wordt. En ondanks dat verhaal niet écht af is, misschien maar beter ook zo. Want eerlijk gezegd, ik wil 't niet weten. Klinkt raar he? Is 't ook. Maar die personages uit Starcraft, weet je, laat ze maar. Ze hebben al genoeg gevochten. Wat? Zit ik nou te praten over té véél vechten in een game? Ja, want in Starcraft, ondanks dat het een RTS is, leer je de personages écht kennen. Ik wil eigenlijk niet dat Jim Raynor, goede vent als is, opeens verwikkeld geraakt in een oorlog waar hij niet tussen uit kan, ik wil niet meer dat hij meer moet vechten. En Kerrigan? De Queen of Blades die nu stijd voor de Zerg, hhmm, die harteloze bitch blijft toch liegen en bedriegen. En de Protoss? Die passen hun religie toch niet aan. Die gaan gewoon uitsterven. En met die gedachte kan 't best blijven...

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Diablo III, diablo II helemaal lomp gespeeld ;)
    maar ik denk Diablo III want er was ook nieuws over dat iemand ( de writer van het verhaal ) zei dat hij niet voor een dode game schreef ofzo :)

11. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Diablo 3 all the way, althans....daar hoop ik op. Geen enkele game in al mijn game jaren komt ook maar in de buurt van het aantal uren die ik in D2 gestopt heb. Ik speel het spel nog steeds eigenlijk, vind het de beste RPG ooit gemaakt.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gok zelf op Diablo 3. Hoorde laatst dat er iets van was uitgelekt wat erop zou duiden dat men ermee bezig was.
    Starcraft Ghost heb ik geen vertrouwen meer in. Starcraft 2 of Warcraft 4 lijkt me wel vet.

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Diablo 3, kan haast niet anders..

En een nieuwe mmorpg zal het zeker niet worden, waarom zouden ze met zichzelf concurreren wanneer ze zoveel succes hebben met wow :)

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou...

Ze gaan er alleen maar op vooruit. Want, mensen die overstappen maken geen verschil. Daar verdienen ze ook alleen maar aan, namelijk de aanschaf van het spel zelf. Dan daarna, mensen die geen WoW willen kopen, maar nu bij de nieuwe MMORPG denken, ja, waarom niet?! En mensen die bij WoW blijven, wordt ook aan verdiend.

Dus ze gaan er alleen maar op vooruit. ;)

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    bron

Spannend hoor, nog 11 dagen. :cool:

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    C&VG is een kut-site dus ik hoop dat ze ongelijk hebben.

Geef me mijn gewone Starcraft 2 RTS goddamnit :p

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Aye, ik zou ook niet teveel waarde hechte aan dit gerucht. :+
    Maar geef of Starcraft MMO of Starcraft 2 RTS, either way ik ga het toch wel 24/7 spelen. :cool:

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    MMO zal er niet komen, ze gaan zichzelf echt niet in de vingers snijden door een nieuwe MMO uit te brengen.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom niet? Het speelt zich af in een totaal andere setting en het is niet gezegd dat het een gelijkaardig systeem als dat van WoW wordt. Het kan zelfs iets anders worden dan een (MMO)RPG... .

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Opzich kan het trouwens wel een MMO worden, mits ze hem pas hebben geplant voor 2010/2011 (en je weet hoe het bij Blizzard gaat :+). En dat zou precies datgene kunnen zijn waardoor ze hun community kunnen behouden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina