X1 heeft tot nu toe de betere exclusives (imo) maar goddamn.. Dit is echt wel de PS4 game voor x1 owners om strontjaloers op te zijn, althans dat zou bij mij het geval zeker zijn, wat hebben ze onzettend goed een horror sfeer neergezet.. Hopen dat bb alle verwachtingen overtreft. Ps: sorry dat ik weer de console-war aankaart maar dit spel, damn, dit ademt zoveel sfeer.. Dat moet haast iedereen wel vet lijken
http://www.dualshockers.com/2015/03...layers-talk-duration-weapon-variety-and-more/ Een gast die de game al uitgespeeld heeft.. Staan SPOILERS in dus pas op!! Belangrijke punten (voor mij) staan hier onder die niets spoilen. Maar de framerate is een solide 30fps en gfx zijn duidelijk verbeterd sinds de alpha en dat zonder day-one patch.. Na de game uitgespeeld te hebben had hij het gevoel slechts scratch gezien te hebben.
Vraag me trouwens af of je in bloodborne de difficulty kan kiezen. Of net als in dark souls die mogelijkheid er niet is. Hoop stiekem op het laatste.
Als ik een PS4 zou hebben gehad, zou ik ook echt uit hebben gekeken hiernaar. Zeker omdat ik vorig jaar erachter kwam dat Dark Souls echt wel een game voor mij was. Heb er 100% van genoten, vond hem super verslavend en liet elke andere game liggen. Ik weet bijna wel zeker dat Bloodborne ook iets voor mij zal zijn. Ik ben op dit moment bezig met allerlei dingen te verkopen waar ik niets meer mee doe en het is mogelijk dat ik daarna een PS4 zou kunnen halen. Ik blijf er echter bij, ik zou dat alleen voor Bloodborne doen en dat is niet genoeg met al die andere games in aantocht. Ben benieuwd naar de reviews en jullie impressies, wie weet......we gaan het zien.
Scholar of the first sin edition komt een week of wat na Bloodborne dus daar heb je je tweede game al
Mochten de reviews super zijn dan is dit echt een reden om een ps4 te halen.. En op lange termijn is het ook goed met de grote games die nog allemaal komen
Maar die komt ook voor mijn Xbox Één True true. Denk ook dat Bloodborne geen korte game is. Ik kijk de kat nog even uit de boom. Wel een schandalige downgrade zeg!!!!!!