1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Wat heeft mijn post met een PS Fanboy reactie te maken? ik geef enkel aan dat je naar mijn mening zoekt naar excuusjes om de game te haten zodat je hem niet hoeft te kopen.

Overigens mag je wat mij betreft absoluut kritisch zijn op de PS4 games, ik heb nooit gezegd dat je dat niet mag, dan kun je vervolgens zelf wel zeggen dat UpInSmoke0611 een uitstekend voorbeeld is van niet lezen, maar hier doe je dat toch echt zelf.
    Ik ben zelf ook kritisch naar de huidige PS4 games, je kunt mijn reacties er gerust op na lezen, The Order heb ik tot de grond toe afgemaakt (zou een perfecte game voor jou zijn, Grafisch top)

Zoals ik zei, je kom op mij over bij Bloodborne alsof je een reden zoekt om de game niet te spelen, ik heb je ook niet over de graphics gehoord in de filmpjes die je de afgelopen dagen postte? (afgezien van die ene video met Nightmare creatures)
    Vandaar dat ik het een vreemde post vind, je moet het zelf weten uiteraard, maar als je een reactie plaatst verwacht dan ook dat mensen daarop kunnen reageren.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik vind dat de game er nog steeds prima uit ziet, maar het voldoet inderdaad niet aan alle toeters en bellen die je zag in eerdere trailers. Gelukkig is het verschil niet zo groot als bij DS2? Punt is alleen dat dit een probleem van alle generaties is, niet specifiek de PS4 of Bloodborne. Het oppoetsen van graphics, om verkopen te genereren. En kopen zullen mensen toch. Het verschil bij Bloodborne is echter (hopelijk) dat de gameplay voldoende backup geeft voor de claim van een vette game.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Vandaag mijn PS4 binnen gehaald voor Bloodborne! Meestal pre-order ik games de laatste tijd niet tenzij het Nintendo is (omdat hun kwaliteit meestal wel goed zit), maar hier heb ik sowieso vertrouwen in dat dit enorm tof gaat worden, helemaal omdat ik keihard heb genoten van Demon Souls DS 1 en 2, ik hoop dat het dat het wat meer uitdagend is dan Dark Souls 2 omdat dit naar mijn idee toch wat makkelijker was dan de vorige delen, maar dat komt wel goed hopelijk :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dark Souls II leek makkelijker omdat we inmiddels allemaal al gevorderde Souls spelers zijn, maar in Bloodborne is de combat setup zo anders dat ik denk dat veel van ons (iig de mensen zoals ik die altijd met een schild rond lopen) wel weer voor een leuke nieuwe leercurve staan straks

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat kan! Maar bij mijn 2e playthrough (ook al weet je de game dan een beetje uit je hoofd) werd het spel zoveel makkelijker mede door de co-op (wat ik expres niet deed op mijn eerste playthrough), maar toen ik bijvoorbeeld co-op een baas wou verslaan was dit normaal zonder moeite gedaan.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2015
  6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ook de DLC van DS II gespeeld? Die is toch echt een stuk uitdagender. Vond die ook echt erg tof!

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nee, maar misschien dat ik daar toch mee moet beginnen! Er kwam volgens mij zoveel uit rond die periode. :+

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nee je zei dat ik het jammer vond dat het niet naar de Xbox One kwam, maar daar is het mij helemaal niet om te doen.
    Ik wilde wachten tot de laatste trailers/footage van de game, anders was ik wederom een onaf product aan het bekritiseren. Hier ging het echter om de launch trailer. Die Bloodborne versus Nightmare Creatures was gewoon een grapje uiteraard. In de launch trailer zie je echter gebieden die we in de veel oudere beelden ook zagen en die kan je nu goed vergelijken. Dat stuk speelde ik ook eind vorig jaar ook en dat was mooier. Maar ja, het is wat het is. Ik moet er maar rekening mee gaan houden dat dit bij bijna elke game wel gaat gebeuren.

Deel 3 van de acteur die Bloodborne speelt:

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je de difficulty van darknsouls al hard vond is deze game dan n aanrader?
    Zijner geen difficulty settings in de game?

10. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Nope en nope. Zonde van je controllers Casper :+

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zolang het er maar beter uitziet dan DS I & II, dan ben ik al tevreden ...

Ik ben bang dat ik echt hulp (coop) ga nodig hebben. En anders maar via shareplay iemand laten helpen :)

12. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    met dedication en youtube filmpjes kom je heeeeeeeeeeeeel ver O-)
    Heb er alle souls spelen mee gehaald incl dlc }:]

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Nice filmpje met die acteur. Swamp area vond ie een stuk lastiger. ;)

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet dat als ik een bepaalde boss al tig keer heb gedaan en het lukt niet, dan raak ik en gefrustreerd en gedemotiveerd. Had ik bij DS bij de Four Kings. Daar kwam ik maar niet voorbij. Uiteindelijk toch gelukt, dat wel ...

15. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    En hoe groot is de voldoening dan? Juist :+

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Meer een opluchting! Ik kan er niet tegen een game niet uit te spelen :eek: Maar ergens is er een grens aan het masochisme :)

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Haha herkenbaar. Ik kan er ook echt niet tegen om een game niet uit te spelen, maar zelfs bij Ori heb ik behoorlijk lopen vloeken en tieren op een paar stukken. Moest dan ook echt even tot rust komen, maar heb ook vaak genoeg dat ik dan helemaal klaar ben met een game

19. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Heb jij Dust al gespeeld Monkey? Denk dat je die zeker kan waarderen als je Ori tof vond!

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij voor een prikkie eens op de pc aangeschaft, maar nooit mee verder gegaan dan een paar minuten ook dat heb ik wel vaker haha

Deel Deze Pagina