Nee BK dat heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat het op mij overkomt alsof jij naar een reden zoekt om de game te haten zodat je de game niet hoeft te halen, niets fanboys achtig aan. Bloodborne ziet er naar mijn mening goed uit, grafisch heb ik nooit echt een hoge pet op gehad van Bloodborne. Het ziet er gewoon goed uit voor next-gen en over een downgrade, je bent echt de eerste waarvan ik lees die het een downgrade vind.
Dacht maart? Net gekeken en volgende week woensdag is de release. Denk dat je maandag of dinsdag dan wel alle reviews krijgt
Heel veel websites heeft het op de 25ste staan, dus ik neem aan dat het de releasedatum is. Check zelf eens de Nederlandse Playstation website(lijkt me duidelijk denk ik ): https://www.playstation.com/nl-nl/games/bloodborne-ps4/
Net even een stream gevolgd maar wat een heerlijke sfeer zeg. Laadtijden worden hopelijk ingekort met dayone patch.. En downgrades oid heb ik niet gezien. Zag er prima uit, het was sowiso al niet een gfx milestone.. Het draait imo veel meer om designs van areas en bosses etc. Net als de souls serie.. En meest belangrijk!! De gameplay is volgens de streamer awesome! Hij geniet elke seconde dat hij speelt. En nu stop ik met streams checken.. Ik wil de game. Tot dan verder met DeS.. Onderweg naar the Flamelurker.. Shield and Sword
Tof! Ik verwacht mijn Nightmare Edition ook binnenkort, ik weet in ieder geval dat ik de inkset nooit ga gebruiken . Maar het is beter kwaliteit dan ik had verwacht.
Heb maar de simpele collectors edition besteld, ben erg benieuwd naar de game, voorlopig komt er toch niets boeiends uit dus zal mijn tijd veel besteden in Bloodborne.
Jij kan beter een dikke pc bouwen man.. Denk dat jij dan veel beter uit bent. Dat deze gen onder presteert is een feit, geef er zelf niet veel om, maar ik heb persoonlijk het idee dat jij te veel verwacht van deze gen.. Of althans je hoopt het. Denk dat het idealer voor jou is om een dikke pc te halen waar je alles kunt maxxen ik lees best vaak berichten van jou gericht naar prestaties.. Met deze gen iig, het word beter maar geen high-end pc materiaal, zou ik als ik jou was gewoon vrede hebben met de gfx en sowieso hopen op degelijke gameplay en een solide framerate. En anders toch voor een pc gaan
Mening van iemand die al een exemplaar heeft bemachtigd mbt de downgrade: Last few things I want to clarify. People were worried that there might be a graphics downgrade. I played the alpha and now the real thing, and I can tell you that the game looks even better. In the alpha I noticed that there were some unifnished rendering on character clothing and some environmental things, but now I'm looking at the clothing textures and also the environment and 80% of my time spent in Bloodborne as of now is just looking around to all the attention to detail. It's a beautiful looking game with sublime music. You guys are in for a treat considering that day 1 is gonna improve performance as well.
Nope, dan begrijp jij mij verkeerd. Als het mij echt alleen om graphics en performance ging, was ik voor een PS4 gegaan. Aangezien de resolutie en framerate over het algemeen gewoon net wat hoger zijn. Echter ben ik gewoon meer een Xbox gamer vanwege verschillende dingen en al mijn vrienden zitten ook op Xbox Live. Waar ik gewoon van baal is dat wanneer ze iets tonen en dat het uiteindelijke product er dan toch echt duidelijk minder uit ziet, en het was al helemaal niet 'onmogelijk' mooi to begin with. Ik weet dat we geen high end PC graphics zullen krijgen, maar hopelijk wel zo mooi mogelijk voor de consoles. Je betaalt genoeg voor die dingen en games, dus dan mogen we ook wat verwachten vind ik, toch?
Ik vond het al vreemd dat ik gewoon niemand behalve een persoon over een downgrade heb gehoord, als ik de game ook zie ziet het er gewoon goed uit, ik snap dus dat gezeik eigenlijk niet.