Behalve dat iemand op de Gamersyde chat het nu wel degelijk ook zegt. Dat hij het lang niet zo mooi vind als een oudere video van de game op Gamersyde. Whatever the case, it is what it is.
Nou okay vooruit, behalve jullie 2 heb ik het nog niemand horen zeggen. Edit: Een handige guide http://www.craveonline.com/gaming/a...your-starting-class-and-weapons-in-bloodborne
Ik denk dat ik ga voor de In DS kon ik niet overweg met de heavy weapon/armor classes, terwijl dat wel mijn preferred playstyle is. In LotF werkte een heavy class juiste weer super fijn. Uiteindelijk in DS een super inefficiente build gehad: Ik gebruikte DEX wapens, maar had de meeste punten in STR. Ik liep altijd rond in robes met nada armor, maar hoge resistances. Zo kon ik veel dodgen, snel attacken en voor ranged wat pyromancys erbij. En het is me gelukt de game uit te spelen! Ik denk dat de Noble scion die playstyle is in Bloodborne
Ik denk dat ik maar voor een lightfeeted build ga. Ben altijd in games een persoon van attack, dash dash attack attack en in streams zie ik dat ook het meest gebruikt worden. Die pimp cane die omtovert tot een zweep is ook wel awesome starting weapon gaat dat worden voor mij
Same, ik denk dat ik voor endurance en skill ga. Dus Troubled Childhood of Professional en dan de Threaded Cane met Blunderbuss. Kan het niet laten wat streams te kijken. Hoe dichterbij het komt hoe meer zin ik krijg het te spelen. Een maand geleden deed het me nog niet zo bijzonder veel.
Wat is een beetje goede site om wat over de mechanics etc te lezen zonder gespoiled te worden mbt het verhaal, bosses etc?
Zijn er hier mensen die op de nederlandse store de game digitaal besteld hebben? Het geld is er afgegaan vandaag, maar ik kan het spel nog steeds niet installeren. Zit er geen pre-load bij ofzo ?
Deze video deed het aardig, geen spoilers, wel veel info. Edit: Bij eerdere grote releases verkopen sommige handels de game eerder. Kans dat dat nu ook weer is?
Maar eerst patches en shit downloaden tot je een ons weegt. http://www.eurogamer.net/articles/2...-to-download-bloodbornes-2-69gb-day-one-patch *mompelt iets over vroeger
Wat is daar slecht aan? Game gaat gold en de devs doen nog allemaal dingen die ze dan in een patch toevoegen. Snap dat gezeur om day one patches niet zo. Het is de tijd waar we in leven en 3 gb valt reuze mee.