Ik heb geen schrik van de moeilijkheidsgraad. Heb Dark Souls en Demon's Soul nog nooit gespeeld. Dus ik weet ook niet hoe moeilijk die games daadwerkelijk zijn.
ik hou van games met uitdaging. Voor mijn gevoel zijn games van tegenwoordig ook vrij makkelijk (misschien wel te makkelijk).
The Evil Within is misschien wel de meest recente game die vrij pittig is. Tenminste dat las ik op diverse forums toen het spel uitkwam. Veel mensen klaagden alleen maar over de moeilijkheidsgraad.
Ik vond hem persoonlijk zelf vrij easy (ben ook de old skool Silent Hills/Resident Evils gewend). En vloog er zo doorheen. Als je de Akuma mode van The Evil Within gaat spelen (waar je bij 1 hit al meteen dood bent). Is het spel echter wel frustrerend moeilijk, aangezien je te maken krijgt met 'cheap deaths'.
Maar ja, ben gewoon benieuwd naar impressies van mensen die de Souls games niet hebben gespeeld en Bloodborne toch gaan kopen.
Games die frustrerend moeilijk zijn...skip ik het liefst (ja, dan ben ik maar een noob
). Games die super moeilijk zijn maar na 100x dood te gaan nog steeds een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren als ik een baas heb verslagen koop ik graag.
P.S. Dit is trouwens niet de enige reden waarom ik eerst af wacht met Bloodborne. Maar ik hoop dat de reviews van morgen mijn vragen kunnen beantwoorden.
Klik om te vergroten...