Laat maar, Nedgame verkoopt Bloodborne gewoon, net de CE gehaald. Alleen nog die &*$%# patch installeren.
Whaha bij bart smit letten ze niet op Vroeg gewoon ik wil bloodborne kopen de vry kijkt in de lanpakt em en afgerekend
Ze hebben net doorgekregen van het hoofdkantoor dat hij in de verkoop moest. Dus als het goed is moet je 'm nu kunnen oppikken!
Eerste 'baas' spoiler Spoiler Had die eerste wolf bijna te pakken met mijn blote handen, balen! Verder vind ik het spel echt wel heel veel gemakkelijker. Ben nog geen 1x echt dood gegaan en al een behoorlijke tijd aan het spelen. Hoe save je? Moet zo wat anders doen
Een vriend van mij streamed de game, mocht iemand interesse hebben: Van wat ik ervan zie nu, struggled hij aardig moet ik zeggen. Hij kijkt effe niet goed uit..bam dood. Hij zegt ook dat je niet levelt en dat dit pas gebeurd na de eerste boss.
Voor het online coop gedeelte; je kunt een soort van code invoeren. Iedereen met die code komt veel makkelijker bij elkaar in de game. Ik stel voor dat wij de code XBW gebruiken