Bloodborne is set to get a patch to improve its performance, Sony has announce. The company has issue a statement to IGN explaining it hopes to reduce loading times and improve other elements too. "The development team is currently exploring another patch for Bloodborne, seeking ways to improve load time duration, in addition to other performance optimisations and miscellaneous bug fixes," it reads. "We will provide more information as soon as possible."
Ik hoop dat de game een auto-save heeft. Net maar uitgezet. Wist nog niet echt wat ik aan het doen was. Maar volgens mij is de wereld a la Demons Souls icm Darksouls? Dus je speelt short cuts vrij en een nieuw soort bonfire (lights). Verder de blunderbus als wapen gekozen. Doet wel erg weinig damage en staggerd alleen van heel dichtbij.
Ja, er is een auto-save. Game zegt wel dat het het beste is om exit game te doen in het pauze menu onder system volgens mij. Welke origin en main hand heb je gekozen?
Wat erg dat ik door al die positiviteit in dit topic verdomde zin heb om Bloodborne te spelen, ongeacht dat dit genre me niet ligt, ik amper beelden heb gezien en ik geen affiniteit heb met Dark souls etc. Heb al 3x mijn online winkelwagentje weggeklikt
Ehm de standaard origin geloof ik en main ehm weet ik niet meer een axe oid Overigens ben ik gaan spelen zonder patch.
Ik heb precies hetzelfde. Maar ik speel te veel games die op elkaar lijken. De Far Cry's, de Assassin's Creeds, de Remasters...ik heb het voor nu wel even gezien. Ben echt toe aan wat nieuws. Daarom geef ik Bloodborne een eerlijke kans. Daarnaast had ik nog €30 op mijn PSN account staan. Dus voor mij was de keuze zo gemaakt. Heb nooit een Souls game aangeraakt, maar laat me graag verrassen.
Yep die is natuurlijk ook vet. Ben een fan van Telltale games. Je moet ze alleen niet te vaak spelen.
Halleluja wat ga ik een partij vaak dood zeg. Je zou zeggen wel wat ervaring te hebben vergaard na Demon Souls, Dark Souls en Dark Souls II. Maar nee hoor, ik word weer even heerlijk vernederd.
Nieuw bloed... wat ben ik jaloers op jullie. Voor ons is dit allemaal gesneden koek. Jammer van de shoddy performance, vooral de laadtijden? Toch weer een probleem elke Souls game, al hoop ik wel dat Fromsoft nu meteen on the ball is met een fatsoenlijke patch. Maarre... na het zien van deze reviews. Next gen is eindelijk here peeps, wat een vette game. Voor de twijfelaars nog onder ons: Wat ziet de game er trouwens goed uit! Vooral die monsters, wauw!
Ik moet nog wachten tot morgenavond, maar dan ben ik gelukkig ook nog een paar dagen vrij. Enjoy boys!