in hoeverre zijn al deze spoilers hierboven erg? Er zijn ook mensen die nog moeten beginnen. Anyway mijn ervaring met weerwolven en gear en hoe je kan voorkomen dat je steeds die mob moet verslaan:
mob:
Als je geen zin hebt in steeds die mob verslaan: als je na de lamp bij het eerste mannetje komt die met rust laten en je linksaf laten vallen. Vanaf daar kan je in 1 stuk doorrennen langs de mob over de trap etc. Eenmaal onder de poort door achtervolgen ze je niet meer
weerwolven:
Het is het gemakkelijkste als je voldoende molotov cocktails hebt. Die equippen onder quick items en dan met vierkantje ingedrukt gooien na locken.
shortcut
Zoals hierboven gezegd, links na de wolven kan je een huisje in die naar beneden leidt waar je uitkomt bij een shortcut. Daar kan je uiteindelijk een deur open doen die er voor zorgt dat je bij je lamp uitkomt. Die deur blijft de rest van het spel open
Gear in het riool
in het riool is idd huntergear te vinden. Deze is echter ook gewoon te koop
Wie weet trouwens wat je met die mannetjes moet doen in Hunters Dream die achter het gebouw zitten. Ik kan ze een hoed geven en nou hebben ze die op
edit: weird ik heb blijkbaar een pagina met replies gemist. Bijna alles is al beantwoord.
Ik kan mijn blunderbuss weer upgraden echter het enige wat er dan zou gebeuren is mijn blood ATK van 20 naar 22. Is dat wel de moeite waard?