1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok boss gevonden... echoes gefarmed. meer gear gekocht. healing shit gekocht. 15x en 10 molotovs.. Beetje geleveld naar lvl 14 geloof ik.. Ben ik ready voor die boss :p?

Edit

blijkbaar mis ik nog een music box en een hunters attire..

Laatst bewerkt: 25 mrt 2015
  2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Blijft natuurlijk voornamelijk skill om de bosses te verslaan. Mij is het nog steeds niet gelukt. Cleric Beast red ik niet omdat ik niet genoeg heb nog aan 20 vials. Gascoine is een eitje tot aan een kwart van zijn health balk en daarna ga ik dood door een bepaalde attack waar ik vaak niet uitkom. Ben nog geen held in het spel maar geniet gigantisch. Gevold door stress en boosheid door -> You Died

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    3de Boss verslagen :D Thanks to NPC Alfred. Zonder hem was het nooit gelukt haha

4. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Er is een manier om bij de shortcut te komen zonder langs de wolven te hoeven:
    Als je voorbij de straten bent met al die groepjes enemies en je loopt naar het plein met fontein en die grote dude moet je linksaanhouden bij het betreden van die ruimte. Tegen een hek staan een hoop houten kistjes enzo, daar achter zit een gat. Als je door het gat bent moet je wat honden doodmaken. Vanaf waar je naar beneden bent gekomen uit het gat hou je links aan, trap op. Daar ga je door de tunnel en kom je bij het huis. Links staat een enemy, rechtdoor de deur weer uit. Buiten de trap op, bovenaan de trap staat nog een enemy en daarna de trap op kom je bij het hek naar je lantern.
    Oke, spoiler is nu compleet.

Music box is nog niet relevant en ook niet handig die nu al te halen. Die hunters attire kan je kopen, weet alleen niet precies vanaf wanneer.

Haha, sick, kan hij je helpen bij die boss?

Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Haha ja! Ik had co-operate gekozen toen ik met hem praatte.

Bij de Boss wilde ik een vriend summonen en toen kwam hij ineens

6. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Hehe, liep net met 78k echoes rond, wat een gestress en gevloek, helemaal toen ik langs een
    mortier
    liep die je kan one-shotten.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff dilemma. Mijn bloodechoes liggen bij de cleric beast, maar ik kreeg net een bericht dat mijn wapen 'at risk' was.. Gaat ie nu bijna kapot? Dan moet ik wel terug zeker.

8. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ja, als je wapen at risk is doet hij ook al minder damage.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar heb jij al getest of je kan teleporten dan? Ik moet nu sowieso dus terug, maar hoop wel mijn echoes te kunnen vinden weer :)

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ik heb een attire gekocht. Misschien ist die

11. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Nee, ga ik nu doen. Ik edit met een minuutje. Alhoewel, plus laadtijd :+

Ja, ze waren er nog. Ben met lantern terug naar die veilige plek gegaan en toen weer met tombstone naar waar ik dood ging. De enemy die me doodmaakte had mijn echoes.
    Dan snap ik niet waar mijn 40k was. Was doodgegaan in giftig water, dus je kon ze niet zien en niet bepaald chill rondlopen om het te zoeken :p

Oh wacht, je bedoelt een ander. Die is inderdaad te vinden in de sewers, maar niet de sewers om bij de tweede boss te komen.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    in hoeverre zijn al deze spoilers hierboven erg? Er zijn ook mensen die nog moeten beginnen. Anyway mijn ervaring met weerwolven en gear en hoe je kan voorkomen dat je steeds die mob moet verslaan:

mob:
    Als je geen zin hebt in steeds die mob verslaan: als je na de lamp bij het eerste mannetje komt die met rust laten en je linksaf laten vallen. Vanaf daar kan je in 1 stuk doorrennen langs de mob over de trap etc. Eenmaal onder de poort door achtervolgen ze je niet meer

weerwolven:
    Het is het gemakkelijkste als je voldoende molotov cocktails hebt. Die equippen onder quick items en dan met vierkantje ingedrukt gooien na locken.

shortcut
    Zoals hierboven gezegd, links na de wolven kan je een huisje in die naar beneden leidt waar je uitkomt bij een shortcut. Daar kan je uiteindelijk een deur open doen die er voor zorgt dat je bij je lamp uitkomt. Die deur blijft de rest van het spel open

Gear in het riool
    in het riool is idd huntergear te vinden. Deze is echter ook gewoon te koop

Wie weet trouwens wat je met die mannetjes moet doen in Hunters Dream die achter het gebouw zitten. Ik kan ze een hoed geven en nou hebben ze die op :+

edit: weird ik heb blijkbaar een pagina met replies gemist. Bijna alles is al beantwoord.

Ik kan mijn blunderbuss weer upgraden echter het enige wat er dan zou gebeuren is mijn blood ATK van 20 naar 22. Is dat wel de moeite waard?

13. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Krijg de eerste 2 bosses maar niet kapot. Dammit

14. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    @Kevf Doel je op spoilertags of bedoel je dat ik ergens dingen gezegd die je als spoiler beschouwt?

@Makkabeer Hoe lang ben je al bezig? Als ik je kan helpen met tips of coop hoor ik het graag (zit daar eigenlijk een max op mbt levelverschil?).

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Welke mob/boss moet ik hebben om te kunnen levellen. Is nu gewoon kut dat ik steeds rondloop meet een hoop echoes en er niks mee kan ...
    Denk dat ik morgen ff vers start, heb nu wat feeling voor de game. Al attack ik eigenlijk alleen met R1, gebruik de transform eigenlijk niet zoveel. De stun en riposte met de gun en daarna r1 is wel lastig. Als die niet perfect is ben je vaak dood.

Erger me al wel aan de laadtijden ....

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    @vanDulken zou je in een spoiler neer kunnen zetten wat je hebt gedaan bij de cleric beast :)? Ik gebruik ook de cane

@Gakkie Die echoes hou je alleen als je de baas verslaat :p vanaf het moment dat je hem ziet, kan je echoes inruilen voor points aangezien dan de pop in de hunters dream tot leven is gekomen.

17. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb hem met veel dodges en molotovs doodgemaakt, maar ik zag later dat je met je gun naast op zn lichaam ook op zn hoofd kan richten door van target te veranderen met je rechter stick. Als je zn hoofd een paar keer raakt zakt hij op z'n knieen en kan je een critical doen en zn oog uitsteken ofzo (nooit gezien alleen gelezen). Dit kan twee keer en dan is hij blind. Verder is het het beste om achter hem te blijven.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke nice, ik switchte al per ongeluk een keer van target, maar dacht het verkeerd gezien te hebben. Probeer ook zoveel mogelijk achter hem te komen, maar soms lukt het niet en draait ie echt heel vaak met zijn armen opeens. Daar ben ik nu telkens op doodgegaan nadat ie op half hp was.

Gebruikte jij de cane in whip mode of niet? Ik weet nou niet wat handiger is

19. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Nee, ik gebruikte cane mode. Dichtbij is toch veiliger en je bent wat sneller.

Goddomme FML. Ik viel in een kuil met
    gigantische netten van slangen
    m'n hele scherm vol en heb toen het gebeurde serieus een gil uitgeslagen en heb met m'n arm voor m'n ogen met enkel zicht op m'n healthbalk lopen vechten. :F:
    Ik zie nu al op tegen eventuele spinnen/spinbosses. Liever absurde monsters dan deze shit, bah.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

Zo stond ik voor de tv toen die slet neer ging! Onwijs bedankt voor de tip ;) Dat werkte zeker. Kan dat wat in vandulken's spoiler staat iedereen aanraden die nog die beast moet slopen.

vanDulken vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina