Ik kan niet wachten! Nog nooit een Souls game gespeeld, dus ben erg benieuwd. De setting is in ieder geval veelbelovend.
Ik heb ook nog nooit een Souls game gespeeld maar vond ze altijd wel interessant. Daarom zal Bloodborne mijn eerste game in dit 'genre' zijn. Heb er zin in.
Oh jezus. Deze game ziet er echt heerlijk uit. Doet me denken aan Dark Souls, wat heb ik daar toch een mentale pijn geleden.
Twee gameplay videos direct van de showfloor Laat maar zitten...ik copy en paste de link en het gaat helemaal mis...heel irritant zeg. Gamersyde in elk geval. Grafisch mooi, dat zeker maar ik vind wel dat de wat houterige animaties en moves echt extra duidelijk worden daardoor. Dit doet me echt aan Dark Souls denken en had toch wel gehoopt en verwacht dat dit aspect zou zijn verbeterd. Het is niet anders, maar valt mij op en is jammer. Nog meer:
Ik vind het ander een behoorlijke grafische upgrade versus the last gen Demon / Dark Souls titels. Lighting en bump mapping is mooi.
Ook geen uitnodiging helaas. Hoop alleen wel op wat meer afwisseling kwa omgevingen in de full game. Maar misschien laten ze dat bewust niet zien in de trailers om het als een verassing te houden.