1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik was rond de 70 geloof ik.

Belangrijkste bij dat gevecht
    negeer die kleine spinnen. Richt je aandacht volledig op Tom de dikke stofzuigerspin. Ik gebruikte zelf op het einde de cannon, omdat het zo enorm vol stond met die rot spinnen. Oh en Bolt paper schijnt ook mee te helpen.

of wat ik gelezen had, was blood pellet nog iets consumable te gebruiken. Op rom's hoofd slaan (je doet niet zoveel damage dan) totdat de meter gevuld is in beeld en dan vol aanvallen (zelfs als rom verdwijnt). Je hebt hem dan bijna in 1 keer dood :eek:

2. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Zo, heb maar weer eens Bloodborne opgestart. Mijn god wat ben ik op een schijtstuk gestopt zeg, ben bij nightmare of mensis, lekker stuk om er weer in te stappen.

Fucking hell, ben inmiddels vaker doodgegaan in een half uur dan sinds de tweede boss.

Laatst bewerkt: 9 apr 2015
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dan ga ik eerst nog wel wat levellen. *8 leveltjes om arcane op 15 te krijgen ...
    Dat laatste snap ik niet helemaal, maar we zullen zien ....

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zijn 3 'type' enemies. zonder verder te spoileren: 1 is neutraal, 1 is wat je early game tegenkomt en 1 is midgame-lategame en laten we het erop houden dat er een reden is dat fire en elektriciteit in het spel zitten :)

5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    Was benieuwd of deze game wat voor mij is. Na 3 uur gamen en niet verder te komen dan pak hem beet 5min wandelen in de game, 20x dood geef ik hem morgen nog 1 kans en anders richting de bazaar haha :)

Wat zijn trouwens al die notities die om de meter liggen.. wat moet ik ermee?

SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Zoek anders even online naar een goede guide of wat tips en hints. Eerste stapjes zijn altijd het lastigst ;)

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar ook het meest bevredigend! Had bij die eerste Boss echt het gevoel dat ik wat bereikt had, later veel minder en minder. Alhoewel dat natuurlijk ook komt omdat je de game en zijn mechanics leert.

Deze gozer vertelt echt tof :)
    Dit met eigen bevindingen en lezen over Lovecraft heeft er toch wel voor gezorgd dat ik het verhaal+ de manier van vertellen erg vet vind. Dacht eerst dat het een game was wat om de gameplay draait, maar integendeel. Deed daardoor het spel veeels te kort. Het is echt gericht op de lore en de hele game is er verder omheen gebouwd. Echt heel knap werk.

@WorkingTitle check dit

Laatst bewerkt: 9 apr 2015
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    Het enige wat ik nu doe is rollend ontwijken en bashen op r1 haha, maar zonder benul van enige essentie waar ik naar opzoek ben. Tot nu toe in ieder geval nog geen game gespeeld die ik, bij het dood gaan, zo frustrerend vind als deze game. Pfuuw, heb de ps4 maar even uitgezet want ben me een partij chagrijnig haha... ik game normaal voor ontspanning en plezier, maar dat is nu even ver te zoeken:)

9. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Voor mij zijn dit soort games sowieso al niks=(

Heb van mezelf al een vrij kort lontje en als ik 30x keer dood gaat, nou dan wil ik niet weten wat ik sloop. Ik heb wat dat betreft ook totaal geen geduld voor dit soort games. Bij The Evil Within kreeg ik soms al een geïrriteerd gevoel als ik weer eens voor de zoveelste keer dood ging door iets:+

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik begrijp wel wat je ervaart haha :p ik heb hetzelfde en heb het nu late game nog steeds ondanks dat ik lekker ben gaan grinden om makkelijker de bosses neer te krijgen :9
    Het is gewoon zo zuur om een heel gebied door te lopen en dan dood gaan door iets ongelofelijk stoms zoals vast blijven zitten achter een steen als je probeert te dodgen :'-(

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook nog zoiets als de cainhurst letter. Volgens mij kan ik daar ook beter nog naar toe gaan voordat ik de spider doe ... ??

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben je naar Iosefka's clinic geweest dan?

het maakt natuurlijk niet zo heel veel uit afgezien van een paar bosses. Volgens mij is het geen makkelijk gebied :p Ga daar zelf nu als eerste heen. Ik wil namelijk wel alles gedaan hebben in de playthrough.

13. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    Zie dat ik ongeveer bij boss 1 was, dus morgen maar even een poging wagen...

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben in de clinic geweest,
    heb haar niet gekilled
    .
    Maar na de spider krijg je toch andere enemies enzo? Leek me daarom beter daar eerst heen tegaan. Maar ga eeerst maar eeens die prison doen...

Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Haha

Frusterend vind ik het niet. Maar ik ben na 2 dagen spelen wel gestopt met Bloodborne. En sindsdien heb ik hem ook niet meer gespeeld. Ben momenteel erg druk met werk etc. Dus ik kan het geduld niet opbrengen om Bloodborne goed te spelen.

Ik probeer nu eerst mijn backlog weg te werken. Als dat is weggewerkt, ga ik me weer volledig focussen op Bloodborne.
    Merk gewoon dat dit een game is die je veeeel achter elkaar moet blijven spelen om beter te worden.
    Aangezien ik momenteel toch niet veel tijd heb. Heb ik er bewust voor gekozen om het spel even te laten voor wat het is.

Voordeel is wel dat ik hem via PSN heb gekocht. Dus het heeft voor mij geen haast. Verkopen kan toch niet (was ik sowieso niet van plan).

En tja, ik schaam me niet dat ik een noob ben :rolleyes:. Wist vooraf al dat het een pittige game zou worden, hoe pittig wist ik natuurlijk niet omdat ik de Souls games ook niet heb gespeeld. Ik heb iig geen spijt dat ik hem op day one heb gekocht.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuck, je hebt natuurlijk ROM nog niet gehad. Je moet r ook pas later killen. Doe wat je wil doen, maar volgens mij is cajnhhrst castle lastiger dan rommetje

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het is inderdaad een game die je niet even aan de kant kan leggen om vervolgens over een tijdje weer op te pakken. Je "verleert" de game dan een beetje. En ik had het ook hoor, dag 1 dat ik de game speelde. Ik deed er al een paar uur over om bij de eerste boss te komen en nu gaat het steeds makkelijker en beter. Het enige waar ik echt niet tegen kan, zijn nieuwe gebieden. Steeds die angst dat je doodgaat, maar je moet verder :D.

18. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

ben level 42,... schijnbaar ietswat underleveled.... met zn 2en is die boss volgens mij prima te doen,... maar ik heb meer dan 10 x van die idiots gehad die er direct op afrennen en binnen 10 seconden dood zijn....
    Beetje eromheen cirkelen en af en toe meppen wil prima, alleen oppassen voor die ijspegels die ze afvuurt....
    Maar was er toen beetje klaar mee,... eerst maar eens wat levelen O-)

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Rom is makkelijker dan Cainhurst Boss. En na Rom moet je terug naar Iosefka

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat zeg ik toch ook?

Deel Deze Pagina