Net even een uurtje bloodborne gespeeld en nu door naar de sportschool. Volgens mij is dit een ideale manier om te knallen in de gym. *frustratie *geërgerd *adrenaline *scheldendoetgeenpijn
Ik heb dat juist niet, gek genoeg. Geloof me, ik heb een paar avonden gedaan voordat ik voorbij de eerste boss was en ben taloze keren dood gegaan, maar op de een of andere manier totaal niet boos of gefrustreerd geworden. En dat terwijl bijvoorbeeld Fifa me de afgelopen twee jaar minimaal 5 controllers heeft gekost.
Toch wil ik jullie nog 1x lastig vallen met wat instap vragen. - links boven in je scherm, het 2e plaatje van boven. Wat zijn het, en wat kan je ermee? - gebruiken jullie de stenen ergens voor? Het weekend nog maar een keer de 1e bos proberen. Heb hem nu 3x geprobeerd. Moet alleen daarna steeds weer een half uur farmen zodat ik genoeg potions en molotovs heb. Maar damn, die boss net 3x met een molotov en 28x geraakt en dan nog heeftie 40% health over.
2e plaatje? Je bedoelt je quick itemslot? Daar kan je een item in plaatsen die je met vierkantje dan kan gooien. Welke stenen bedoel je? Tip bij die Boss: raak hem met je shotty of pistol in zijn gezicht ( is een aparte lock on point) wanneer hij op de grond heeft geslagen. Hierna kan je hem in zijn ogen prikken. Daarnaast vooral goed achter hem blijven en R1 attacks doen. Sla 3-4 keer en spring dan verder achter hem aangezien hij dan vaak naar achteren springt en slaat. Pas op met jouw positie en het moet lukken.
Nee die bedoel ik niet Hij staat bij mij op Nederlands dus onder je "bloedbuisjes" staat een plaatje. Bij dat plaatje staat bij mij constant het getal twintig met meestal een + erachter met een getal. Dat schieten gaat hier ook niet zo goed. Zie op filmpjes een stipje of een crosshair. Ik heb niks, hij schiet echt maar beetje in het luchtledige haha. zie in een video iemand constant "dodgen" wist niet dat dat kon. Ik duik constant weg met rondje
Aaah dat zijn jouw kogels daar kan je er 20 van hebben. Die +5 is dat je voor een stuk health 5 kogels erbij hebt. Blood bullets genaamd. Dit doe je door met de dpad naar boven te klikken waarschijnlijk per ongeluk in jouw geval dan. Locken doe je met de rechterstick. Klik die in als je in range van een enemy bent. Je kan van target te switchen door naar links of rechts te gaan met de rechterstick als er meerdere enemies zijn. Ik neem trouwens aan dat je de shotgun hebt. Grote hitbox, maar belabberde range. Binnen 3-4 meter moet je zijn om uberhaupt een aantal van de pellets te laten raken. Succes!
Hij bedoelt denk ik Pebbles. Die gebruik ik/je om enemies af te zonderen. Als ze in een groepje lopen kan je zo 1tje eruit halen door een pebble op zn kersenpit te gooien Net bij die Castle boss, hij had 4cm health over.. Ik was door mn vials.. Paar keer dom gehit. Killt ie me, ik vloeken, wil het direct nog een keer proberen maar moet werken. Mooie van deze game is dat ik altijd direct weer terug wil om het nog een keer te proberen.
Haha lekker is dat het. Totdat het klaar is. Ik vraag mij af of ik nu beter cainhurst of alien Paradise moet gaan bezoeken. Hmm... Heb trouwens net de Tiny tonitrus gevonden helaas moet je daar 26 arcane voor hebben. Ik vraag mij af wat dat ding doet
26? Jezus. Ik heb die tonitrus maar dan de normale. Wel tof die permanente lightning. Ik zou cainhurst doen... voor die Katana jonge
Ja die heb ik ook. Dit is net als die hunters bone een item die kogels gebruikt. Weet alleen niet of ik 10 levels arcane erbij ga doen.
Wist eerst niet dat die hunters bone bullets gebruikte.. Ik zat lekker te teleporten in hunters dream, boos dat het weer gebugged was toen ik niet meer kon teleporten (kogels op, wist ik veel).
Oooh upper cathedrale Ward was echt easy. Blijf die brain suckers alleen wel kut vinden. edit: oh ik heb nu wel een uitdaging gevonden edit: fuuuuuuuuuuuuuck, zo weinig health nog joh, dat was echt nog 1 R1 aanval en dood en dan gekilled in 1 aanval....
Wist dus niet dat je met de rechterstick enemies kan locken. Kon dus niet schieten, geen molotovs gebruiken en niet dodgen. Heb nu met 4 vials, wel 8 molotovs en wetende dat je wel kan locken de 1e boss gewoon heel makkelijk gehaald. Blijkt toch wel handig te zijn als je de controls kent.
Fjrebehwiduduwieue kuuuuutbaas! Direct de console uitgeknald. Godverdomme zeg.. Dit is volgens mij de moeilijkste boss in deze game. Die aanvallen, die health en vooral die damage.. Bye echoes tot nooit meer ziens. Kutste is nog dat ik echt een militmeter in de tweede run van haar health over was. Ik besloot te healen ipv te slaan. Bad choice. Inmiddels zit ik op 15 pogingen en het raakt alleen maar slechter..
In hoeverre wordt de game echt moeilijker als je verder komt? En trouwens, kan je naast joggen ook sprinten ? Vreemd genoeg zitten er echt niet zoveel knopjes op een controller maar krijg het niet gevonden. Vind de game toch wel erg tof! Jammer dat ik nooit games in dit genre heb gespeeld. Zelfs geen skyrim...
De game wordt makkelijker dan de eerste straat met 29 man als je het mij vraagt. Misschien de boss battles lastiger. Sprinten kan met rondje ingedrukt houden, zelfde geldt voor sneller klimmen op een ladder. Gaat uiteraard van je stamina af
Ja alleen de bosses kunnen lastig zijn en ik kwam opeens bij, wat ik net gelezen heb, de pittigste Boss in de game. Je kan de gamr natuurlijk moeilijker maken door niet te levellen. Dan wordt het echt pittug