Je had ff unseen village in moeten lopen en dan is er een lamp. Nu spawn je gewoon naar grand cathedral waar je boss 4 gevecht had en ga je naar links als je de cathedral uitloopt.
Ja. Als je 2 hunters daar tegenkomt ben je goed. New game + is wel een bitch zeg. Die bosses hebben opeens zoveel health. Maar goed, prepping for the dungeons!
Idd.. Had toen een shitload aan souls dus vond het te tricky haha.. 2 Hunters? Dat word lachen! Thanx voor de tips
Neem aan wat makkelijker dan Eilleen in de Grand Cathedral? @WorkingTitle Je bent dichtbij dus tips heb je niet nodig denk ik.. Gewoon nog een x proberen
Ik ben veels te greedy voor new game plus. Is ook veels te saai met die tankbosses.. Blegh. Cleric beast was in normal mode gewoon easy.. Nu is het echt een boksbal Nou, ik kon mijzelf er nu eindelijk tot zetten om echt 2 keer te slaan en dan te dodgen. Het gevecht duurt echt onnodig lang nu
Ik ben al blij als ik de game uitspeel. NG+ ga ik zeker niet doen. Ook niet leuk, ken de levels al, de shortcuts, etc, de discovery/explore fun is dan al weg ...
NG+ doe ik alleen om platinum te halen.. Ga gewoon weer opnieuw starten om een strength build te maken. Maar eerst Borderlands remaster, dark souls 2 en the Witcher 3. Zal dus ergens eind dit jaar worden
Ng+ gaat hem voor mij ook niet worden. wil wel de chalice dungeons misschien nog checken. Daarna aan scholar of the first sin beginnen.
Platinum/Trophies boeien me niet zo, dus dat ik voor mij gelukkig geen reden. Ga idd wel nog ff zo'n dungeon proberen. Maar eerst maar eens verder. Als ik zog zin/puf heb straks nog ff Logarius en TOR proberen ...
Mij ook niet, maar bij deze game wilde ik alles gewoon doen. Voor platinum kan je net zo makkelijk je savefile kopiƫren en alle drie de eindes achter elkaar doen. Ik zie wel hoe ver ik nog kom met de dungeons. Is nog het enige waar ik een Trophy kan halen en zolang ik er plezier aan beleef, why not?
Ik weet niet precies welke baas dat voor je is maar voor vrijwel elke baas geldt. Ga niet te gierig voor die laatste klap, zorg ervoor dat je healthbar vol is wanneer je hem gaat aanvallen. Hij kan dan een tikkie terug geven als je ff te zenuwachtig wordt maar je gaat niet gelijk dood. Adem in, stapje terug, leven aanvullen, en opnieuw. Oja, adem uit...
Riposte! Wacht tot hij aan wilt vallen en schiet dan met je gun. In combi met visceral attack 20% up (een rune) doe je echt enorme damage op hem.
Die rune heb ik niet en ik heb er echt veel. Wel een rune die 200 health bij visceral geeft. Loop eigenlijk altijd rond met die +100 poison resist en + 200 frenzy resist.
Frenzy is ook wel handig in latere gebieden. Verder vind ik +4 vials en die more items wel lekker. 20% visceral attack is bij sommige bossfights wel heerlijk hoor. Eindbaas ook
Hoppa logarius en wet nurse down! Nu nog "even" nightmare frontier en upper ward completen, en dan denk ik dat ik em uit heb.