Ik snap een paar dingen van de league niet.
Ik heb mezelf aangesloten bij de league. Echter waar kan ik dan NPC's oproepen? Is er nog een verband met de old hunters bell? Want die doet niks. Ik meende ergens te lezen dat je alleen in de chalice dungeons iets kan met co-op icm league?
Speaking of chalice dungeons: wat is daar de bedoeling van? Ik heb nu de 2e vrij gespeeld, maar het doel ontgaat mij een beetje.
Verder ben ik nu in
en vermaak mij daar prima. Echter ik heb in Yarnham behoorlijk wat deuren gesloten achter gelaten:
De deur waar je uiteindelijk uit komt als je in Cathedral Ward naar boven gaat. De deur waar je uit komt als je cathedral ward links uit gaat, dan naar boven, de eerste trap op, dan naar links weer naar beneden, helemaal naar rechts en dan een cirkel trap naar beneden waar helemaal onderin een deur zit. De deur waar je uiteindelijk uit komt als je uit de Cathredal (niet ward) naar links gaat, waar je dan twee mannetjes moet verslaan. 1 met bolt en de ander met een irritante gun. Vervolgens kom je een stuk verderop in een hal waar je bij de deur steeds door een ghost hand oid wordt opgepakt en neergekwakt. En volgens mij nog een deur in Old Yarnham bij de twee wolven
Ga ik nog dingen vinden om al die deuren te openen?