Om hier nog even op terug te komen. DWF = Dutch Film Works. Al hun Blu-rays zuigen ofzo? Op de doos van Alien Anthology zie ik niks van DWF staan in ieder geval. Ook de logo's etc. die je bij het opstarten ziet zit geen DWF bij.
Tja... ik ben steeds bang dat we binnen nu en 4 jaar toch nóg twee films krijgen. En dat er dan weer een box kom. Of zou het toch écht bij deze films blijven?
De enige PotC films die belangrijk zijn is de trilogie. Dus koop gewoon de trilogie. In de begintijd (ik weet niet hoe het nu met ze is) hebben ze heel veel slechte transfers uitgebracht die vaak niet eens beter waren dan de dvd van die films.
Ik weet dat er een vijfde film in de maak is. Maar dat duurt nog eeuwen. Tegen die tijd dat die te koop is zal Video on Demand wel helemaal ingeburgerd zijn en kopen we helemaal geen BR's meer. Bij Bol.com nu nog een dag: In Time voor 12.99 (BR + DVD)
Zit er veel verschil in de kwaliteit van Blu-ray spelers? Ik heb een Blu-ray speler in mijn laptop, maar ben er achtergekomen dat m'n laptop aansluiten op de tv ook niet alles is. Nu sta ik op het punt een tv bij Wehkamp te kopen, dan wil ik wel meteen een speler meepikken: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Result...2280&Ns=Laagste prijs&N_1=4294919063&F=1_2_3_
Set inmiddels binnen? Heb zelf slechte ervaringen met Wehkamp. Bezorgers kwamen niet, te vroeg, te laat en uiteindelijk zelf moeten ophalen. Dacht dat het GLS was. Rambo 1/4 op Blu-Ray als DVD 'grenade edition' bij Saturn Amsterdam voor €25. Drive Angry Saturn Amsterdam €7
De blu-ray speler heb ik binnen ja, ging allemaal prima. Het is een goed apparaat met een handige afstandsbediening. Hij start een béétje traag op als hij uitgestaan heeft en hij maakt redelijk wat geluid.
Jurassic Park Ultimate Trilogy Blu-ray 14,55 incl Back To The Future Trilogy - Blu-ray 14,55 incl Butterfly Effect Trilogy - Blu-ray 13,25 incl X-Men Quadrilogy - Blu-ray 19,39 incl Final Destination Collection - Blu-ray 15,89 incl The Ultimate Bourne Collection - Blu-ray 14,69incl American Pie 1-3 (With Digital Copies) - Blu-ray 14,69 incl Toy Story 1, 2 and 3 - Triple Pack (Plus Bonus Disc) Blu-ray 26,75 incl (al was ie gister nog 22,59) Ice Age Trilogy - Blu-ray 16,09 incl www.zavvi.nl
Valt opzich mee, twee/drie weken. Avatar Extended versie de 21ste verzonden en vandaag binnen. Ondertussen is bijna de 3D-versie uit lol, al moet ik niet zeiken voor €13.
las in het Mediamarkt krantje dat je de goedkoopste dan gratis krijgt ... waar het bij de AH altijd 33% korting is over het totaal