Kan iemand me trouwens iets vertellen over Amazon.co.uk? Ik heb een paar dagen terug die Firefly besteld. Ik heb m'n CC-nummer ingevuld en moest niet eens de CVC-code invullen. Nu zonet heb ik Alien Anthology besteld. En omdat de CC nog in m'n account stond, is het item meteen besteld. Vind dat maar raar, zo kan iedereen met een CC van een willekeurig persoon, bij Amazon bestellen?
De CC is gelinkt aan jou naam? Eenmaal ingesteld, kun je gewoon bestellen wat je wil, dus one click checkout ;-)
Jup, maar ik heb op geen enkel moment de CVC-code ingevuld. Dat vind ik nogal vreemd. En eigenlijk is het ook onveilig. Stel dat iemand in m'n account komt, kan hij in het wilde weg gaan bestellen.
Heb een confirmation mail gehad. Ik heb trouwens deze bested: http://www.amazon.co.uk/Alien-Antho...B31Q/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1335969739&sr=8-1
Je kunt daar alleen in euro's afrekenen dus dan ben je 25 euro kwijt. Zavvi/amazon zal dus (waarschijnlijk) goedkoper zijn.
Xbox Live? Je bedoelt dat er ook echt mensen zijn die die overpriced downloadzooi kopen? Spoiler Of zijn die prijzen redelijker dan Games on Demand? Nooit echt naar gekeken eigenlijk xD
Ja, dat snap ik. Uhm, prijzen zijn aan de hoge kant. Maar ik wilde de service eens uitproberen. Heb toen Super 8, Captain America, Thor en Rango gekocht.