Ten eerst was Sony helemaal niet de eerste met cd's volgens mij was dat toch echt NeoGeo/Sega MegaCd. Ten tweede moet je niet aan dingen denken die pas over 3 tot 4 jaar pas echt in gaan komen, dus daarmee bedoel ik dus dat het een domme zet zou zijn van MS als ze blu-ray zouden doen, want voor de zoveelste keer het is/word aan het begin een hele dure zaak, en heb jij zin om mischien wel meer als 90euro voor een spel te betalen? ik namelijk niet dus ben ik blij dat MS het lekker bij de dvd houd. Daar is niks achterlijks aan, dat heet ook wel slim! En zitten kloten met 2disc's? is het nu echt zo moeilijk om een disc te wisselen? dat noemen ze ook wel 'lazy'
man heb jij u eigen al bezig gehoord, eerst en vooral ter informatie he, die neoGeo/Sega MegaCd was één grote dikke flop!!! dat kunt ge niet beschouwen als een console,zo'n dikke flop(ja ze waren mss wel de eerste,maar dat is de point niet), en ik denk niet aan dingen van over 3 tot 4 jaar die dan pas in gaan komen, ik denk gewoon aan het beste doel, en ik ben heus niet zo lui om efkes een 2de dvd in te steken,maar dat is pertoevallig niet zo fijn voor de developers om dat op 2 dvd's te plaatsen. En waar ik het helemaal van krijg is,dat je zegt van: "wil jij 90 euro voor die games uitgeven",tsss, zijn de mannen van sony dat in uw oor komen fluisteren ofwa, dat die games zo duur gaan zijn, dat wil ik toch nog wel zien hoor, volgens mij blijft het de normale prijs,of max 70 euro, tss, 90 euro, hoe gestoord!
Sorrie je komt tamelijk gefrustreerd over, maar goed we zullen zien. Maar geen slechte woorden over Sega 'vriend' want die heeft in mijn ogen nog steeds meer status dan Sony ooit zal krijgen. En btw ken de game geschiedenis, dan hoef ik je ook niet de weg te wijzen... :{ mzzls
Ik gefrustreerd, en jij: "Maar geen slechte woorden over Sega 'vriend' want die heeft in mijn ogen nog steeds meer status dan Sony ooit zal krijgen, is dat een soort dreigement ofzo? in ieder geval,ik heb nooit iets tegen sega gehad, maar die console die je daar op noemde die was dus wel degelijk een flop,en ter informatie:dit is een 'feit'. en dan zeg je dat over die status,mm dat vind ik wel raar, als je kijkt wat een winst, wat een verkoopcijfers sony heeft(80 miljoen playstation 2's verkocht he kerel) en wat een ontwikkelaars ze hebben,... dan denk ik dat je vele mensen tegen spreekt,sorry hoor,maar ik zeg gewoon hoe het is.
OMG...ga je nu echt met verkoop cijfers smijten? Dat vind ik zo sneu, want volgens mij gaat deze topic daar niet over, en aangezien ik aan je gedrag al merk (en aan je posts in deze en andere topics) dat je van het PS2 forumm komt, en maar even stoer gaat lopen doen op het Xbox forum, whats your point? Want jij zegt dus hoe het is, mischien in je eigen droom wereldje want jij denkt dus niet dat een technologie die nog in de kinderschoenen staat duur zal gaan worden? (kijk maar toen de dvd net in was ) en aangezien dat de Xbox2 games (next gen) al met 10euro omhoog gaan. Kan je bij jezelf na gaan dat een technologie die dus net opkomst is echt niet blu-rays voor minder als een dvd over de toonbank zal laten gaan. En hier kan je dus uit opmaken dat je dus meer als 70euro (jaja de prijs zoals het er nu uitziet voor Xbox2 next gen games) zal gaan moeten betalen. Maar goed maak je eigen fantasie wereldje met je eigen 'feitjes' maar aan, maakt mij niet uit. Dan ga ik nog wel even een biertje zoeken...
damn, dat snap ik niet,ik wil hier niemand zitten dissen ofzo,en kom ik kom zeker niet van een ps2 forum,... ik heb wel een ps2 en een xbox natuurlijk,maar ik trek nooit de ps2 voor,integendeel zelfs,mijn broer vindt dat ik de xbox te fel voortrek dus wat je nu allemaal zei klopt toch niet echt. en dan zeg je,wat is mijn point,dat snap ik niet,ik vond het gewoon ellendig dat iedereen op deze topic blu-ray de grond in boorde, zoiets doe je gewoon niet,als iemand iets weet van marketing, dan is het sony wel, en die gaan niet zomaar efkes voor de lol blu-ray nemen hoor, ik zei dit gewoon heel objectief allemaal,omdat jullie zeiden van: blu-ray,veel te grote capaciteit,pas nieuwe technologie ,dus slecht,en elk puntje dat jullie konden opnoemen om het de grond in te boren... deden jullie,en dat vind ik persoonlijk smerig,oke,sony is natuurlijk de grote concurent voor jullie(mss zelfs vijand, want jij hebt ze precies niet zo graag) maar dan nog,zo praat je niet,en dat was allemaal mijn point,en jij begon ter rond te draaien, en daar ga ik gewoon op in,zo simpel is het. maar ik zal er mee ophouden ,want ik trap u precies op uw tenen door eens iets goeds over sony te zeggen,sorry daarvoor,ik zal er mee ophouden(maar ik wil niet dat er fanboy achtig gereageerd wordt ten opzichte van sony,das al)
owja, dat van die 'eigen feitjes' (dat je zo tegen mij zei)vond ik persoonlijk wel smerig,sorry he,maar het is echt wel een feit wat ik toen zei,je mag het nagaan, en noem maar op,echt waar,maarja
Fanboy? als er iemand hier niet fanboy reageerd dan ben ik het volgens mij wel, want we mogen dus volgens jou sony niet de grond inboren? doen we dat dan ook? nee volgens mij als ik de reacties lees doen we dat niet, en ben jij juist degene die vind dat wij onze mond maar moeten dicht houden, omdat we de Blu-ray techniek niet zo zien zitten zoals jij dat mischien wel ziet. We kijken er dan ook mischien wel op een andere manier tegenaan, en dat jij dat gelijk 'vijandig' over vind komen is meer jou probleem dan dat dat de onze is, want voor als je het nog niet door had is een forum om je menig te geven over een bepaalt onderwerp en mogen wij dat net zo goed als jij dat doet. :{
ja tuurlijk om een mening te geven, en niet om de grond in te boren,maarja, mss heb ik te fel gereageerd, kan goed zijn,maarja, ik vind toch dat er niet zo'n goede zaken gezegd zijn geweest. maarja, ik begrijp u wel, en zal het nu ook zo laten want ik ben behoorlijk moe en moet morgen vroeg op om te werken dus slaapwel...(en tot morgen op het forum misschien)
Is goed, ik ga me bed ook maar opzoeken. En je moet je gewoon niet zo aangesproken voelen als er mensen hier een voor jou wat 'opgeblazen' menig hebben, want das gewoon niet nodig want vind het nog aardig netjes gaan in deze topic. Tot morgen op het forum