1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]



    Releasedatum: 24 augustus 2007
    Ontwikkeld door: Mist Walker
    Uitgegeven door: Microsoft



    De beroemde gameproducent Hironobu Sakaguchi van Mistwalker en ontwikkelaar Artoon presenteren het langverwachte, exclusieve Blue Dragon™ voor de Xbox 360™. Blue Dragon, dat is gemaakt met het karakterontwerp van Akira Toriyama van Dragon Ball Z en de muziek van Nobuo Uematsu van Final Fantasy, is een epische role-playing game dat speelt om de jongen Shu en een aantal van zijn vrienden.

    Deze onwaarschijnlijke helden bezitten de kracht om fantoomschaduwen te besturen die de handelingen van hun meesters exact nabootsen. Daardoor krijgen Shu en zijn maten wonderbaarlijke kracht en magische machten.

    Shu en zijn trawanten moeten hun schaduwen als wapens gebruiken in de strijd tegen de kwaadaardige Nene en een oud mensenras, die de magische kracht beheersen die lang geleden verloren zou zijn gegaan. Shu en zijn vrienden moeten met alles op alles zetten om hun wereld van de ondergang te redden.

    Ze komen diverse mensen tegen op een planeet met talloze ruïnes. Ze reizen met hun schaduwen door een wereld vol mysteries en illusies, waar de lichtste aanraking al kan leiden tot ongekende reacties.


    Blue Dragon is een van de meest gewilde Xbox 360-games in Japan. De game wordt naast Lost Odyssey en Cry On de derde RPG van de Japanse studio Mistwalker.



    Kenmerken

    Innovatieve RPG gameplay functies: Krijgers kunnen originele aanvalsmethoden creëren door verschillende soorten schaduwveranderingen in te zetten, waaronder Sword, Assassin en Power Magic. Gamers kunnen hun held ook richten op bepaalde kennisgebieden. Tijdens hun gevechten komen schaduwen op gelijke hoogte met hen en krijgen zij meer en meer vaardigheden die te maken hebben met de huidige opdracht. Eenmaal verkregen vaardigheden kunnen niet meer verloren gaan en blijven altijd ter beschikking.

    Enorme omvang en meeslepende omgevingen: Shu en zijn maten vechten zich een weg door een immense wereld, vol met levendig geïllustreerde restanten van lang vergeten oude beschavingen. Ze reizen door prachtige oude ruïnes die bezaaid liggen met oorlogsmachinerie die sinds lang ligt weg te rotten.

    Coole graphics: Blue Dragon buit de kracht van de Xbox 360 ten volle uit en neemt gamers mee in een wereld die tot leven komt met heldere kleuren en levendige detaillering, van de wilde haardos van Shu tot en met zijn vechtsportachtige kleding. Daarmee komt de fraaie eenvoud en het gevoel voor avontuur van deze next-gen RPG volledig tot zijn recht.

    Adembenemend karakterontwerp en fraaie effecten: Toriyama’s unieke invloed is duidelijk aanwezig in het ontwerp van de anime achtige karakters in de game, waarvan de handelingen zijn gelardeerd met next-gen vervagingseffecten. Bovendien voegt het algoritmische animatiesysteem van deze game extra realisme toe aan de bewegingen van de personages en wezens.



    Pictures

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Post hier alles wat te maken heeft over deze spel :D.​
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  2. basovich

    basovich Guest

    OMG..:+, nieuwe pokemon?
     
  3. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja soort van Dragonballz en Pokemon gemixed, daarom is deze spel echt iets voor mij.
     
  4. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    haha en hoe oud zei je dat je was?:+ neej grpje! ik keek altijd naar DBZ ik vond dat zo ruleren =P maar weet niet of ik zoiets dan veel ga spelen.. heb nu iets boeiendere dingen te doen dan gamen:b:
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wil de Xbox 360 dan toch echt goed gaan verkopen in Japan dan is het erg afhankelijk van Lost Oddsey en Blue Dragon dus.MS leunt al maanden op deze twee games, want als deze echt niet voor een omkeer kunnen zorgen is het zo goed als over met MS in Japan.

    Anyway deze game hou ik al een tijdje in de gaten, al is het dat de ex-producer van een aantal Final Fantasy delen hieraan werkt :) Helaas duurt het nog voordat we deze game kunnen gaan spelen.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Eigenlijk bestaat er al een topic over deze game, maar daar is al een jaar lang niet in gepost. Bovendien is dit een zeer mooie startpost en dat heeft die andere niet. :thumbs: Dit is dan ook mijn laatste post hier, want deze game is totaal niet mijn ding. Ik hou niet zo van japanse rpg's. :+
     
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    heheyy thankss dat je mn startpost mooi vind :D .

    Eerst was er twijfels over om deze spel alleen in Japan uit te brengen maar nu is er dus geen twijfel meer over mogelijk dat die hier ook uit zal komen want ze hebben het al bevestigd...het is goed om dat te horen voor een kiddie rpg fan als ik (haha klinkt grappig).
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  8. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk erg uit naar deze game, maar ik volg de game niet zo heel nauwkeurig, dus kan iemand mij vertellen wat het laatste nieuws erover is en wat de indicatie van de releasedate is?
     
  9. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    En er zijn nog geen gameplay beelden he :mad:? Dat vind ik jammer, ik wil wel weten wat deze game nu zo bijzonder maken gaat :D
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er erg kiddy uit, maar de Game lijkt me ontzettend leuk om te spelen! Wacht ook met veel verwachtingen!
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zo denk ik er dus ook over. Ik hoop niet dat ze de game gaan rushen
     
  12. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het stijltje spreekt me meer aan dan Enchanted Arms
    Maar ben wel benieuwd hoe het in-game speelt
    Is het vechten eigenlijk turnbased of realtime??
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk Turn-Based, is meestal bij Japanse RPG's. Ook werkt een ex-Sony medewerker (ik dacht bekend van FF) mee aan de game, dus ik zou voorlopig uitgaan van Turn-Based. :)

     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  15. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hebben die jappanners toch met dit soort games ik vind er nou niet egt bepaald veel aan maar ja zij zullen er wel anders over denken
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ziet er leuk uit maar als het turned based word zal het niet in mijn 360 komen. ^^''
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waarom niet? Ik vind Turn-Based een zeer leuk vecht-systeem, zeker voor RPG's als deze. Je gaat een game die heel leuk kan worden toch niet wegeleggen omdat het Turn-Based is? Kijk naar de KOTOR games, als dat geen geweldige game is! :eek:
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoop wel dat het turnbased is, lijkt me beter passen bij het spel
     
  19. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    is die Turn Based vecht systeem net als die Pokemon gevechten ? Dan lijkt het me ook erggg leuk :D
     
  20. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    heerlijk als het turn based RPG is. Liever dat dan dat ik de vijanden op het beeld zie. De vijanden komen toch op je afgerend. Turn based moet je zien alsof de vijanden onzichtbaar zijn. op bepaalde staanplaatsen wordt je constant aangevallen. Ik ben dol op RPG spellen met dit soort battlesystemen. Ik ga dit spel echt wel halen. Hou wel van die japanse RPG spellen. Totaal anders dan hier in Europa/Amerika. Het moet allemaal stoer en gewelddadig zijn. In Japan hebben ze nog tenminste leuke fantasie. Leuke poppetjes trouwens die ze er in gezet hebben. Gaan jullie maar Fear spelen of Doom.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006

Deel Deze Pagina