Goede omschrijving. Het werkt zoals een goed boek dus. Dat pakt ook niet als je er willekeurig 10 pagina's uit leest. Maar begin je rustig vooraan...
Zou dat het zijn: Ik vond de demo weinig boeiend nl..... misschien omdat er geen verhaal in zit? Vechten ging imo ontzettend traag en vrij onoverzichtelijk. Ik miste ook totaal de sfeer die alle filmpjes tot nu toe wel hadden.
Jah, ik heb dan ook erg veel zin in het spel. Maar waarschijnlijk begin ik niet eens meer aan die demo. Ik ga gelijk de full game spelen. Mijn Xbox is toch vanochtend stuk gegaan. Reparatie kost 25 werkdagen, maar vanwege de drukte gaan ze dat sowieso niet halen. Dus ik ben al blij als ik voor 24 augustus mijn Xbox terug heb
Net het level 'Nene's Fortress' uitgespeeld en het is precies zoals ik had verwacht. Deze game moet ik hebben.
ik moet wel heel erg crooked kijken naar het scherm.. maar mijn ogen bedriegen me niet, want ik zie toch nergens de demo staan ?? heel erg vaag overal waar ik kijk, kan alleen de ace combat 6 demo vinden, maar nergens blue dragon! WHAT THE NEUK!
... bagger zooi, ben vanavond pas weer thuis, zat echt te wachten tot ik de demo kon spelen en nu hebben ze em eraf gehaald Hoop wel dat het een vergissing is en dat ie er snel weer op staat.
Het vechtsysteem is wel even wennen, snap er nog niet alles van Wat is nou de bedoeling van dat chargen? En waarom wachten ze met sommige aanvallen een hele beurt?
God, hoe heet dat andere RPG ook alweer... Daar had je ook zo'n realtime bar en als je dan je aanval zo afstemde dat die net voor de aanval van de tegenstander kwam, dan werd zijn action bar weer een stukje teruggezet (dus dan was die tegenstander nog later aan de beurt). Misschien dat het zo werkt?
Volgens mij kan je met dat chargen bepalen hoe sterk je aanval wordt en wanneer je aan de beurt bent. Als je langer charged wordt je aanval sterker, maar dan ben je ook later aan de beurt. Je ziet ook zo'n rood stukje in die charge-balk, als je daar komt doet de aanval (of heal) de meeste schade waarschijnlijk. Zoiets denk ik tenminste..?
Demo is bij mij net weer online gekomen, ben nu aant dowen. Voor iedereen die em net niet zag ff nog een x checken dus:b:
Kan iemand dat bevestigen dat ie er gewoon weer is? Waren wat geruchten dat ie helemaal offline was gehaald door bugs/spoilers. Kom vanavond pas thuis, wil em dan echt kunnen downloaden en spelen want hij lijkt me echt nice
jups, hij staat nu weer gewoon online, maar het was ook zeker dat er even niet was! toen ik las dat er een demo was ging ik direct kijken, maar kon m nergens vinden... maar hij staat er nu weer inmiddels op
Ja hij was idd weggehaald. Naja hoop dat ie er vanavond nog opstaat. Heb liever een demo met wat bugs dan geen demo