1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Omg ik wordt gek, ik doe die level van ruins. Zie ik zo'n grote slang, hij doet een skill wordt ik geparzeld ofzo is het meteen game over:mad:

edit: hoe beat je die ik word geeeeeeeek

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ja had ik dus ook, erg irritant aangezien die gast als eerst mag en ie meteen iedereen uitschakeld8)

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb de game net gespeeld en ik moet zeggen dat er een lekker sfeertje hangt. De graphics zijn behoorlijk mooi en de gameplay voelt lekker ouderwets aan.

4. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Hey vet ik mag als eerste nu:p
    En woo 2 mensen hebben die skill overleefd nu :p
    En nu beide dood:p
    20 min geleden kon er eentje zon special trick doen, 5000 hit nog niet dood T_T

edit: is wel genaaid als hij mag attacken mag dat ook 4x achter me kaar ongeveer T_T

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb alle vijanden met gemak verslagen. Die Magic Sword aanvallen zijn wel geinig.

6. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Na die vierkoppige slang, krijg je te maken met een boze boom. Ook weer een intens, maar heerlijk gevecht. Deze gaat zeker in mijn collectie komen!

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is er dan niemand die de tekortkomingen bij dit spel ziet?

8. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik ook, viel me ook tegen

9. Ashavan

Ashavan Guest

Na het lezen van de reviews en het zien van de screenshots heb ik er wel zin in. Maar de demo vond ik niet geweldig. Zoals eerder gezegd kan je er gewoon erg weinig uithalen behalve het battlesysteem.

Dat het turn-based is vind ik geen probleem. Speel het spel immers voor de verhaallijn en uitdiepen personages net zoals je een goede film kijkt. Dan heb ik liever turnbased dan een vechtsysteem zoals de "Tales of" en oorspronkelijke Final Fantasy games. FF12 vond ik niet leuk meer met dat nieuwe battle systeem.

Dat gevechten gemakkelijk zijn...tja. Zat te kijken van wat die blauwe beesten zijn en waarom de personages zelf niet aanvallen en alles in 1 klap neerleggen. Dat vond ik zo vaag omdat een groot deel van het verhaal nog niet duidelijk is van hoe duidelijk wordt hoe je aan die Shadow monsters komt en alles. Het gemak van de gevechten zal in het oorspronkelijke spel ook zo gaan worden als je een uur of 5-6 gaat spenderen om te levellen om de rest van de game met 2 vingers in je neus door te lopen en te genieten van de sfeer, personages en het verhaal.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb trouwens van een Japanse speler gehoord dat de demo ontzettend veel spoilers heeft. Zo krijg je die robot dungeon pas op de tweede disc, bijna aan het einde van het spel (+ 75% completed). Ook dat bos is pas erg ver in het spel. Ik had liever een beginners dungeon gehad. Misschien heb je dan wel minder skills, maar dan heb je tenminste niet zo'n aso sterke party.

11. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Hoe heb jij die slang vermoord :eek:

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe demo en zeker een top spel.Ga ik zeker halen samen met bioshock op 24 augustus.

13. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had er best wel hoge verwachtingen van moet ik zeggen, leuke gfx en volgens mij een erg diep verhaal, maar toen ik aan die techno-level begon had ik echt zoiets van mwa... niet mn ding... ellenlange lijsten en tegenstanders die van 1 exemplaar veranderen in 3... tijdens het gevecht enzo.. geef mij dan toch maar Mass Effect voor een volwassen portie SF action/story/game

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ben er niet over uit of ik hem wel ga halen. Ben toch veel meer onder de indruk van Eternal Sonata, en ben bang dat Blue Dragon te snel gaat vervelen als ik het nu al niet eens super vind.

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kewl, spreek jij ook een beetje japans? \o/

Neem aan van wel, aangezien er haast geen japanners zijn die ook maar een woord engels spreken 8)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb echt precies hetzelfde gevoel. Eternal Sonata wist me echt direct te pakken.

17. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Yaay, toenet de slang en de boze boom verslagen. :D

18. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    TELL ME HOW!!!!!!!!!!!!!
    IK WIL DIE OOK VERSLAAN :mad: MAAR IK GA METEEN DOOD :|

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, deze sprak Engels. ;)

Ik wacht de reviews af voor Blue Dragon, want ik heb er geen lekker gevoel over. Qua features zit het volgens mij best goed in elkaar, maar ik mis de bezieling die mij bij Eternal Sonata wel meteen pakte. En daarnaast vind ik de grafische stijl van ES mooier, maar dat is weer een ander verhaal.

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  20. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de soundtrack echt slecht. Steeds hetzelfde liedje tijdens een gevecht en nog een slechte ook. Ik hoop dat je ook japanse liedjes kan kiezen, want dat zal waarschijnlijk veel beter klinken. Voor de rest was het wel een leuke demo.

Deel Deze Pagina