Omg ik wordt gek, ik doe die level van ruins. Zie ik zo'n grote slang, hij doet een skill wordt ik geparzeld ofzo is het meteen game over edit: hoe beat je die ik word geeeeeeeek
Heb de game net gespeeld en ik moet zeggen dat er een lekker sfeertje hangt. De graphics zijn behoorlijk mooi en de gameplay voelt lekker ouderwets aan.
Hey vet ik mag als eerste nu En woo 2 mensen hebben die skill overleefd nu En nu beide dood 20 min geleden kon er eentje zon special trick doen, 5000 hit nog niet dood T_T edit: is wel genaaid als hij mag attacken mag dat ook 4x achter me kaar ongeveer T_T
Na die vierkoppige slang, krijg je te maken met een boze boom. Ook weer een intens, maar heerlijk gevecht. Deze gaat zeker in mijn collectie komen!
Na het lezen van de reviews en het zien van de screenshots heb ik er wel zin in. Maar de demo vond ik niet geweldig. Zoals eerder gezegd kan je er gewoon erg weinig uithalen behalve het battlesysteem. Dat het turn-based is vind ik geen probleem. Speel het spel immers voor de verhaallijn en uitdiepen personages net zoals je een goede film kijkt. Dan heb ik liever turnbased dan een vechtsysteem zoals de "Tales of" en oorspronkelijke Final Fantasy games. FF12 vond ik niet leuk meer met dat nieuwe battle systeem. Dat gevechten gemakkelijk zijn...tja. Zat te kijken van wat die blauwe beesten zijn en waarom de personages zelf niet aanvallen en alles in 1 klap neerleggen. Dat vond ik zo vaag omdat een groot deel van het verhaal nog niet duidelijk is van hoe duidelijk wordt hoe je aan die Shadow monsters komt en alles. Het gemak van de gevechten zal in het oorspronkelijke spel ook zo gaan worden als je een uur of 5-6 gaat spenderen om te levellen om de rest van de game met 2 vingers in je neus door te lopen en te genieten van de sfeer, personages en het verhaal.
Ik heb trouwens van een Japanse speler gehoord dat de demo ontzettend veel spoilers heeft. Zo krijg je die robot dungeon pas op de tweede disc, bijna aan het einde van het spel (+ 75% completed). Ook dat bos is pas erg ver in het spel. Ik had liever een beginners dungeon gehad. Misschien heb je dan wel minder skills, maar dan heb je tenminste niet zo'n aso sterke party.
Ik had er best wel hoge verwachtingen van moet ik zeggen, leuke gfx en volgens mij een erg diep verhaal, maar toen ik aan die techno-level begon had ik echt zoiets van mwa... niet mn ding... ellenlange lijsten en tegenstanders die van 1 exemplaar veranderen in 3... tijdens het gevecht enzo.. geef mij dan toch maar Mass Effect voor een volwassen portie SF action/story/game
Ben er niet over uit of ik hem wel ga halen. Ben toch veel meer onder de indruk van Eternal Sonata, en ben bang dat Blue Dragon te snel gaat vervelen als ik het nu al niet eens super vind.
Kewl, spreek jij ook een beetje japans? \o/ Neem aan van wel, aangezien er haast geen japanners zijn die ook maar een woord engels spreken
Nee, deze sprak Engels. Ik wacht de reviews af voor Blue Dragon, want ik heb er geen lekker gevoel over. Qua features zit het volgens mij best goed in elkaar, maar ik mis de bezieling die mij bij Eternal Sonata wel meteen pakte. En daarnaast vind ik de grafische stijl van ES mooier, maar dat is weer een ander verhaal.
Ik vond de soundtrack echt slecht. Steeds hetzelfde liedje tijdens een gevecht en nog een slechte ook. Ik hoop dat je ook japanse liedjes kan kiezen, want dat zal waarschijnlijk veel beter klinken. Voor de rest was het wel een leuke demo.