Ik denk niet dat volledig turnbased achter de rug is. Blue Dragon is net zo turnbased als Final Fantasy 7. Er is 1 verschil. Als je wil kan je de random encounters vermijden, want je ziet de vijanden lopen. Ze zijn dus niet onzichtbaar zoals in bijvoorbeeld Enchanted Arms, in Blue Dragon kan je er dus omheen lopen. Maar je moet toch wel vechten, anders stijg je niet in experience. Ik heb wel zin in deze titel, een mooi cadeautje aan het eind van de zomervakantie
Klopt, pas met deel 12 hebben ze boeg omgegooid (deel 11 niet meegerekend). Maar op de 1 of andere manier wist dat spel me niet lang te boeien. Final Fantasy 9 is mijn persoonlijke favoriet, dus ik heb geen moeite met turnbased. Maar ik vind het wel fijn dat Blue Dragon gewoon zichtbare vijanden heeft. Dat maakt het exploren een stuk lekkerder. Ik wil altijd de gebieden goed doorzoeken voor schatten en random encounters zijn me dan een doorn in de oog. Nu kan je tenminste zelf bepalen wanneer je wilt vechten
Je hebt helemaal gelijk dat is altijd bij final fantasy en dat vind ik ook heel er iritand dus ik ben het met je eens
Zijn ze al met Blue Dragon 2 bezig . Stel je voor dat ik het spel leuk vind dan moet je weer zo lang op een vervolg wachten\o/
Jah, ze zijn volgens mij al een tijdje bezig met deel 2. Dan moeten ze van Buuke ook een speelbaar karakter maken, die is wel leuk in de anime serie. Die andere 5 van de foto zijn allemaal speelbaar, alleen Buuke is volgens mij speciaal ontworpen voor de tekenfilmserie. Er staan 7 ondertitelde (engels) afleveringen op youtube, af en toe een beetje kinderachtig maar het is wel leuk
een turn based game, heerlijk kan niet wachten op deze release!! paar dagen goed uitslapen voor de release, word nachten doorgamen weet iemand miss hoeveel uur speeluur in dit spel zit?
Eh als ik het goed had redelijk veel.....maar als je beetje japans kunt moet je op die site's gaan omdat de game daar al bijna een jaar uit is Dus zal daar wel ergens staan. Zijn ze daar nog bezig weet je genoeg....
Weet ik niet. Maar ik heb nog geen live en waarschijnlijk sluit ik mijn internetkabels vanmiddag snel aan op mijn Xbox360 om de demo te downloaden.
Is het trouwens gewoon mogelijk om door alleen je internetkabel aan te sluiten op je 360 en vervolgens de demo te kunnen downloaden??