Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Beste klant,

We hebben nu een leuke actie: Iedereen die Blue Dragon voor de Xbox 360 pre-ordert maakt kan op een zeer exclusief Blue Dragon t-shirt !!

Bestel hem dus vandaag nog:

pfff maakt kans op een tshirt bij zuiderpark... geef het dan gewoon aan iedereen die preordered!!

Ik heb trouwens iets gehoord over een LE van blue dragon weet iemand daar meer van?

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, sorrie. Ik weet alleen dat dit een vette game gaat worden :D

3. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niks gehoord/gezien van de Blue Dragon LE. Behalve dan in het buitenland.
    http://xbox360.consolenewsblog.com/506-xbox360-blue-dragon-first-time-limited-edition-pictures/

Ik denk persoonlijk dat er ook geen le meer komt gezien de releasedate van volgende maand. Normaal gesproken zal het dan al lang bekend zijn als er een le versie verschijnt. Maar ik blijf hopen, want de kit ziet er gruwelijk uit!!!! Misschien maar volgend jaar eentje meenemen vanuit japan.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De scores van het blad EGM:

blue dragon: 6.5, 7.5, 6.5

it has neither strong characters nor gripping storytelling, the battle system is "stellar" but unaccompanied by any sort of interesting plot to hang your hat on. bryan is a bit easier on the story than andrew fitch (who had the lead review), and ray called it "safe."

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De recensies maken mij niet uit, in Japan kreeg die bijvoorbeeld wel hoge cijfers. En ik heb gewoon wel eens zin in een leuke RPG voor de 360. Ik vind dat het spel juist wel leuke characters heeft. Ik verwacht echter niets baanbrekens hoor, maar wel dat ik een leuke tijd ga hebben met het spel

6. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Idd en het is naar mijn mening wel één van de betere rpg voor de xbox 360.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, ik vind die scores van EGM eigenlijk best passen bij deze game. Het spel viel me namelijk ontzettend tegen na het spelen van de demo en ik vond het vooral technisch gezien een brakke game. Vraag me ook eigenlijk af waarom deze game zo torenhoge review scores krijgt in Japan. Misschien omdat het hun eigen product is? Ieder zijn eigen smaak natuurlijk...

EDIT: Ben daarom ook blij dat er eindelijk "lage" scores worden uitgedeeld aan Blue Dragon. Je gaat bij die 9+ scores echt aan je eigen verstand twijfelen. :/

Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik verwacht straks eigenlijk wel cijfers van rond de 8. Op gamer.nl zijn ze best positief in de preview. Alleen ontzettend balen dat vanaf 3 augustus de demo van de Marketplace wordt gehaald, zo kan ik het spel geen eens ff testen. De komende weken heb ik mn Xbox nog niet terug, dus wel jammer dat ze die demo niet laten staan

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blue Dragon heeft me nooit getrokken, zojuist genoemde reviewcijfers bevestigen dat gevoel alleen maar. Nee ik wacht liever op Eternal Sonata, lijkt me een veel mooiere Japanse RPG en ik mag aannemen dat die ook dit jaar nog in de Europese winkels ligt.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wilde graag entousiast zijn omdat velen zo enthousiast zijn over dit spel. Fantasy (J)RPG's zijn mijn favoriete spellen. Maar na de demo moest ik toch echt afhaken. Dat slechte onderbuik gevoel werd werkelijkheid.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Blue Dragon ligt volgens mij 3 maanden eerder in de Europese winkels dan Eternal Sonata. Bij een gelijktijdige release zou ik zeker twijfelen

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt Blue Dragon eind augustus uit ? Eternal Sonata in September, tenminste in Amerika. Denk dat het dan November ofzo wordt voor Europa, of beter gezegd ik hoop het want November komt me het beste uit :+

Maar als je echt niet kan wachten om een JRPG te spelen kan ik me voorstellen dat je toch voor Blue Dragon gaat. Ik kies echter het zekere voor het onzekere, en 1 JRPG is voorlopig ff genoeg tussen al het andere gamesgeweld van de komende maanden 8)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Blue Dragon komt 24 augustus en Eternal Sonata in november als ik het goed heb

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Weet iemand hoe je die slang met 4 koppen kan verslaan in de demo? Hij heeft steeds de eerste beurt en hij bevriest al mn poppetjes voordat ik ook maar 1 move kan doen:x Ik hoorde dat je dan iets moet equipen zodat je niet bevroren kan raken doorr de slang? Iemand een idee wat dat dan moge zijn? Verder een super spel, helemaal als dragonball fan.

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet de ancient warrior gear equipen. Bij iedere char maar 1x, dus je hoeft niet iemand uit te rusten met zowel de neck als de ring (dan heb je er ook te weinig).

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Thanku, zal het es proberen:thumbs:

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ah niice, het werkte idd:thumbs: Niet meer bevroren, kon ik eindelijk wat attacks uitvoeren, slang was zo dood. daarna die boom ook nog verslagen, had al mn speciale attacks beetje bewaard, was ook zomaar dood:cool:

Ik snap niet hoe edge dit spel een 6 heeft kunnen geven, vindt et echt een vet spel. Heb em vandaag alvast maar gepreordered ipv bioshock... die leen ik wel es van een maat. Blue Dragon is helemaal mijn ding:cool:

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Bedenk me zojuist dat ik de demo nog niet geprobeerd hebt. Wel al gedownload, vanavond of morgen maar eens spelen. Lijkt me wel een toffe game.

19. eeffeekkuuss

eeffeekkuuss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    machtig zekers wel.gaat ik ook zekers kopen en wel de 24 van deze maand.als je van final fantasy houd dan vind je deze ook goed kan nie anders.ken nie w8cten op de game blue dragon was het maar zover.........................................................ltrs eeff

/Mod Lees even ons [faq]beleid[/faq] door, met name het gedeelte over postgedrag. Je post niet voor jezelf, je post voor anderen. Zorg dus ook dat anderen je post daadwerkelijk kunnen begrijpen zonder moeite te hoeven doen.

20. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enige die BD gaat kopen ..??

Deel Deze Pagina