1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ben het helemaal eens met je \o/ en het ziet er ook zo mooi uit he...

Hier kan je trouwes een mooie preview vinden van het spel:

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=13435

Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  2. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnekort de Tokyo Game Show, ik verwacht daar best veel info over Blue Dragon...kan niet wachten. Gelijk alle filmpjes downloaden over BD op xbox live :D.

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3:17: Sakaguchi continues by demoing a nearly completed version of Artoon's Blue Dragon, which is certainly more fanciful and lighthearted than Lost Odyssey. The demo features hero Shu and friends making their way through an industrial complex, fighting a series of sentry robots in standard turn-based style, using their quirkily animated sentient shadows as weapons.

Finally the crew reaches a large chamber where a brief cutscene takes place with a couple of dastardly-villain types. A boss fight against a giant, spindly-legged robot ensues. In typical JRPG fashion, lengthy and lavishly animated special attacks are traded back and forth until the robot finally goes down. Shu and posse flee the hangar in a real clunker of an airship before becoming embroiled in a tense situation with a busty, piratical character with an abundance of 'tude. The game's cutscenes look nicely animated from the little we got to see before Sakaguchi ended the presentation.

The Lost Odyssey and Blue Dragon demos will be available at TGS, so we'll bring you a more detailed report in the coming days.

3:30: After a lengthy promotional video for Blue Dragon, it looks like the game features all the elements you'd look for in a Japanese RPG: explosive turn-based battles, a job system of sorts, a poignant Nobuo Uematsu-penned score, even an airship! Will it secure Microsoft a foothold in the Japanese market? They sure seem to hope so. The game will go for 7,140 yen ($61).

Goed nieuws dus. Ze gaan als ik het goed begrepen heb 1 van de dagen de demo spelen... ben benieuwd :eek: !

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  4. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk komt de demo dan snel op xbox marketplace kan wachten

5. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  6. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten om dit spel te kunnen spelen. Ben echt dol op dit soort RPG spellen. Er zit wat verhaal in tenminste. En de gameplay trekt me ook erg aan. Alvast dan maar reserveren als dat mogelijk is tenminste

7. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op www.xboxyde.com voor de meest jaw-dropping filmpjes van de japanse games. Vooral Lost Odyssey deed mijn hart sneller kloppen!

8. Dioxic

Dioxic Guest

de gameplay filmpjes zijn al uit

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk gewoon dat die spellen speelbaar zijn op de Tokyo Gameshow.
    Dus niet dat ze op de Marketplace verschijnen

Net nieuwe screens gezien op de frontpage, looking good :)

10. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat je max lv 70 kunt bereiken in dit spel. Net wat trailers bekeken en hp stond allemaal op 999 en alle characters zijn op lv70. Ik hoop dat dat niet zo zal zijn. Hoe hoger de level hoe beter. Zou fijn zijn als we voorbeeld nemen aan disgaea. Het enige spel waar je lv 9999 kunt bereiken. Zoiets moet beetje oneindig zijn vind ik en dan in 1 klap de baas verslaan haha. Dat zaal heel wat dagen kosten natuurlijk om zo'n level te bereiken, maar dat die mogelijkheid is moet er gewoon zijn. Ach ja ondanks dit haal ik het toch wel. _O_

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet, misschien is dit wle expres gedaan voor zo'n demo :)... maarja ik heb "nog" geen 360 en dit is de reden dat ik er toch een ga halen. heerlijk dit soort rpg's _O_ kan niet wachten. die filmpjes op xboxyde zijn er zo vet uit _O_

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Wow!!!

_O_

13. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    en die stuff die ik hier boven zie is zker japan only net als het spel die wij waarschynlijk hier pas over een jaar krygen :'-(

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk een half jaar of in het ergste geval nooit. MAar daar wil ik niet aan denken. Die gameplay filmpjes zijn erg leuk heb er echt zin in om het te spelen als ik ze zie.

Die .gif plaatje van Fardo ga ik opslaan in mn telefoon als het kan, ziet er masterlijk uit WOWW. Doet me gelijk denken aan dragonball z :9

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik hou ervan als rpg's een + game hebben (wat vaak voor de snes wel zo was). Speel je het spel uit dan kon je opnieuw beginnen met al je skills en je level. Net zoiets als Dead Rising, zou vet zijn als dat hier ook in zit.

16. Dioxic

Dioxic Guest

ik hoop juist wel dat het gelimiteerd is tot lvl 70, zodat ze het ons later zoeter kunnen maken met een update voor lvl 80 enzo :)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  18. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shit die faceplate is VET!! _O_

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop echt dat deze snel gereleased wordt in Europa, zit al een tijdje te wachten op een RPG als deze! Can't wait :)

20. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het pas volgend jaar hier uitgebracht zal worden. Aangezien het spel tegen het einde van het jaar in Japan in December uitgebracht wordt. Hier zal het nog wel even duren denk ik. Ik denk datwe misschien in de lente/zomer het spel hier zullen hebben. Ik kan niet wachten om het te spelen. \o/ \o/

Deel Deze Pagina