Dixons was dicht. Stond ook nog niet in de rekken. Ga het morgen niet weer proberen, bij ons hebben ze wel verstand van games dus die weten wel dathet niet klopt..
Klop ik ga ook gewoon vrijdag ochtend,weet ik vrijwel zeker dat zowel bioshock(pc) en blue dragon er liggen
Heb de game sinds vanmiddag en heb er inmiddels een paar uurtjes opzitten. Damn, wat een topgame zeg! Alles klopt aan deze game, echt een prachtspel. Vind dit samen met BioShock momenteel de beste 360 games.
Zo wat een vet spel! Hele dag gespeeld, nu 9,5 uurtjes gespeeld, wel bij mn maat dus nu nog alles op mn eigen account doen Alleen dat deuntje.. dat gaat beetje eentonig worden Maar verder echt een super spel Love it! Kameo, waar kreeg je dat shirt erbij? Bij de dynabite kreeg ik niks, krijgt iedereen dat shirt?
Speel het spel en ga dan terug, dan zou je een moeilijkere graad moeten kunnen kiezen. Dat zou verwerkt worden in de EU en US game.
ik had em gister een uurtje kunnen spelen maar man man man wat een vet spel gelijk al een stijlvolle intro had echt een zelda gevoel het eerste wat me opviel waren toch de bloedmooie graphics had echt niet zoiets moois verwacht en die filmpjes zijn ook echt WOW en gelukkig zijn de engelse stemmen goed geen overdreven gedoe heb em maar uurtje kunnen spelen maar kan nu al zeggen dat het elk euro waard is wel klote hoe ze die 3 cd's op elkaar hebben gepropt toen ik die case voor het eerst open deed viel die eerste cd gewoon op mijn schoot
Ik las ergens dat je de Japanse voice acting niet aan kon zetten in de EU versie, kan iemand dat inmiddels bevestigen?
hoe zijn de achievemnets voor deze game eigenlijk, hoe vinden jullie ze? ik vind ze er behoorlijk pittig uitzien.. als je eindigt met 600gs mag je blij zijn volgens mij??
game zojuist ontvangen. Dag voor release dus... ga zo testen. vragen zijn natuurlijk welkom maar reken er niet op dat ik direct antwoord
Japanse voice acting is gewoon in te stellen. Als het spel voor het eerst speelt kan je dat kiezen, en ook later als je een save opstart. Tijdens het spelen zelf is het alleen niet mogelijk. Veel van de achievements haal je zo te zien gewoon door te spelen, b.v. 100 back attacks. Maar ik heb al gemerkt dat er ook achievements tussen zitten die je maar op 1 bepaald punt kan halen in het verhaal. Haal je hem niet op dat moment dan krijg je geen tweede kans verder in het verhaal. Meerdere save files is dus geen slecht idee voor de achievement hunters onder ons. Verwacht in ieder geval niet dat je met een dagje spelen een lading achievements heb. Heb inmiddels aardig wat uur er op zitten en ik zit nog maar aan drie achievements.
Help! Spoiler Ik zit vast bij de eerste baas. Die dinosaurus-achtige... Ik heb Shu en Kluke ge-equiped met Black Magic en Jiro met White, maar kom gewoon niet voorbij 'm. Ik ben Lvl. 7. Wat te doen?
Equip de items aan de personen die daar het beste in zijn. Ik heb zelf shu met sword skill, kluke en jiro met magic atttacks. 1tje die goed kan healen en de andere met goeie magic attacks. Met shu en Kluke val ik aan en met jiro heal ik de character die geraakt is. Kan je altijd bezig blijven En je accesoires goed equipen. Easy
bedankt voor je reactie. Het was al gelukt voordat je reageerde Voor de rest; topgame. Heb er nu 3 uurtjes opzitten. Zit in de drillmachine.
heeft iemand miss een lijstje/overzicht van achievements die je alleen op 1 moment in de game kan krijgen en kan mislopen? De achievements zijn echt PITTIGGG