1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

  1. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Zifnap, gewoon ruilen tegen een andere game(s), kun je er de tijd mee vullen tot Eternal Sonata ;).

    *Gaat verder met Chopin luisteren \o/.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vond enchanted arms heel leuk, dus misschien dat ik mijn bioshock in ruil tegen blue dragon als ik hem beu ben.

    wil hem namelijk nog wel op hard uitspelen

    en dat eternal sonata vond ik er wazig uitzien. weet niet of ik daar wel van hou.

    ben zelf wel fan van breath of fire serie, helaas was laatste deel waardeloos en maken ze die niet meer.

    en weet iemand al of final fantasy XIII naar de 360 komt eventueel later als de ps3 versie? want dit was een gerucht dat me toch wel leuk leek als dit waar is :)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens de laatste berichten is FF13 een PS3 exclusive. Er gaan wel geruchten dat er een spin-off naar de 360 komt.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De nieuwste FF PS3 exclusive is misschien een reden voor mij om toch een keer een PS3 te halen.

    Wazig? Heb je de demo al gespeeld? Maar goed, on topic dan maar weer...

    Blijft dat gele ventje zo irritant, of verandert dat nog later?
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hij is een Devee, daar kan hij ook niets aan doen ;) Ik vind hem wel grappig
    Het spel wordt echt steeds beter. Ik ben nu 15 uur onderweg en ik kom er steeds beter in. Persoonlijk vind ik hem veel leuker dan Enchanted Arms. Met die titel was ik het na een speelsessie van een uur wel zat. In totaal heb ik zo'n 14 uur in die titel gestoken en toen had ik er echt geen zin meer in. Met Blue Dragon heb ik dat gevoel totaal niet. Ik heb altijd wel zin om door te spelen. Ik speel dit spel niet non-stop, want ik wil niet na een week klaar zijn met deze titel. Ik doe lekker rustig aan, zodat ik lekker een tijdje bezig ben
     
  6. dickvandergaag

    dickvandergaag Old Skool RPG lover

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0


    Das niet zo slim, want als je die heart enchantments nou pas bij level 80 gebruikt voor je classes.... ik zit met mn characters op level 50!!! en bijna elke class op level 36...

    Btje snel levelen met de classes? gebruik de black belt dan krijg je double SP!!!

    En bij de mobile mecha robo in de snow fields moet je w8en totdat hij langsgekomen is dan poppen er allemaal robo's eruit en moet je ze aanvallen met je aanvalscirkel! hoe meer erin zit hoe meer SP en die mannetjes krijg je in 1 klap dood!!! bv 7 vijanden --> 21 Sp + 8 party bonus Sp
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als je je heart enchantments al gebruikt bij levels waar je makkelijk omhoog kan gaan is echt zonde. Ik zit nu op level 50 zonder die dingen, want het wordt steeds moeilijker omhoog te gaan. Ik ga ze pas bij level 80 gebruiken, zit ik veel sneller op rank 99 dan wanneer ik ze nu al zou gebruiken ;) Heb nu zowieso nog 400 medals:+ Het is juist onvoordelig om die upgrades nu al te gebruiken.

    En zou aanraden om je character ook in generalist tot level 20 allemaal te laten levelen, zodat je meer skill en accesoires slots hebt. Na level 20 overschakelen naar een andere class. Daardoor zijn je characters veel sterker dan wanneer je de slots niet zou hebben. Al mn characters zitten nu op rank 50, en in hun class rond de 60. Hp rond de 900.

    Maar die mechat in het snowfield, er zitten 3 barriers in die machine, maar ik krijg die witte barrier niet weg. `hoe kom ik daar voorbij? Want ik zoek Kluke nogsteeds.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het toch zorgwekkend dat in deze thread dan ook Enchanted Arms wordt genoemd, ik vond die game nl vrij matig *unsure*
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben net op de 2e disc gekomen. Hoe hoog was jullie level bij het bereiken van de 2e disc? Mijn party was level 24. Ik wil wel even weten of ik in een goed tempo door het spel ga. Naar mijn mening vecht ik genoeg. Ik kom er net ook achter dat je niet de hele tijd met Shu hoeft te lopen. Je kan ook in het menu makkelijk een ander character kiezen. Dus ik loop nu met Zola door de velden
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff na 14 uur spelen ben ik pas op level 15 ( talta village boss )
    gister pas achter gekomen hoe je verschillende classes kan trainen
    echt vet gewoon
     
  11. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:Je leer nu an dan nieuwe classes,maar hoe maak je dan gebruik van deze classes.Nu heb je voor iedere personage een Swordmaster,Monk ect..,maar kunnen deze naast hun eigen ook meerdere classes leren en gebruiken?Alvast erg bedankt.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jup, je kan kiezen welke class je gebruikt en welke je upgrade, of een combinatie maakt. Combinatie aanmaken om skills te unlocken is zowieso aan te raden.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Enchanted Arms is echt een stuk beter dan velen denken. Je moet er even doorheen bijten, aangezien de game langzaam op gang komt. Maar daarna is het gewoon een aardige leuke RPG. Echter, ik wil deze game echt niet vergelijken met Blue Dragon. BD is toch echt een game van een andere klasse. BD vind ik echt een topgame, EA is dat niet.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    enchanted arms was..apart.

    scenes waarin de grote gevreesde Raigar over mannelijke zaken zoals schaken praat, of waar je vergiftigd wordt door een partymember
     
  15. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar verlies je dan je ervaring van die de andere klasse die je had voor dat personage? Als je namelijk een nieuw klasse aanklikt, staat voor elke personage alles in het rood (je gaat erop achteruit). Dat heeft mij nog tegengehouden om van klasse te veranderen!
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Klopt helemaal. Maaaarr, en dat is een dikke maar. Als je een andere class kiest zoals 'generalist' dan krijg je bepaalde skills als je omhoog gaat met die class. Die skills die je verdient hou je altijd. En daar gaat het om:cool:

    Bij Generalist kan je bv een skill krijgen "+4 skill" wat betekent dat je ipv 4 skills er nu 8 mag kiezen in je inventory:thumbs: Dus dan kan je behoorlijk sterker worden want je nu meer skills kan equipen.

    Dus gewoon kijken welke skills voordelig zijn te halen en dan weer terug gaan naar je andere klasse die je sterker maakt.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    als ik een ROG doe wil het liefste de eerste keer al zoveel mogelijk secrets vinden en kistjes. Is dit een spel waar je een walktrough voor nodig hebt om alles te vinden of kun je met gezond verstand en beetje rondkijken alles al vinden?

    vind het namelijk jammer als ik belangrijke dingen vergeet te vinden
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Of een saxefoon spelende homo in je party.
     
  19. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hoef je nog lang niet te zijn, je zit fout ;)
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kon het niet laten. Wilde Bioshock ervoor inruilen maar weinig mensen ruilen Blue Dragon in (nog een reden om hem aan te schaffen)

    dus heb hem nieuw gekocht. Zometeen eten en dan vanavond lekker Blue Dragon spelen
     

Deel Deze Pagina