1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, weet even niet meer naar wie ik op zoek ben (zit op disc :cool::

In een van de kampjes vroeg iemand iets terug te brengen als ik een bepaald item vond. Maar ik weet niet meer wie, hoe, waar , wat ;) Iemand een idee ?

Verder heb ik bijna alle yellow crosses afgewerkt (worden orange). Ben alleen nog niet bij de vliegende mecha base geweest en dat grote gat link bovenin...

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Bij mij is dit zeker zo. Ik had wat over het spel gelezen en had intresse. Heb toen de demo gedownload en was zwaar teleurgesteld omdat alle characters meteen alle opties hadden, en werd dus meteen in het diepe gegooid zonder ook maar iets te weten over de classes en spells. Echter was de demo zo makelijk dat het niet uitmaakte wat ik deed. Ik ben geen hardcore speler die alleen met de moeilijkste moeilijkheid graad genoegen neemt maar de gemaxte skills in de demo laten niet zien wat eigenlijk de bedoeling is van het spel.
    Heb alsnog het spel gehaald en was vanaf het begin meteen onder de indruk. Heb nu ook het stuk van de demo gehaald en het is echt anders spelen als je dus niet 'alles' kan, waardoor je dus wel een beetje tactiek op eindbazen kan loslaten.
    De demo geeft totaal niet weer hoe het spel in elkaar steekt. Beetje jammer, want ik heb in lange tijden niet meer zoveel plezier gehad op de Xbox. Ik vind het spel dan ook leuker om te spelen dan Bioshock, maar dat is meer mijn persoonlijke smaak denk ik. En daar komt het al gauw uit bij Blue Dragon: Houd je niet van turn based levelen dan denk ik dat je het spel beter links kan laten liggen. Vind je turn based RPG's wel leuk, zoals Final Fantasy, dan weet ik zeker dat je dit spel ook leuk vindt.

Zit nu op de 3e disc op 35 uur. Ik denk dat ik de 50 uur wel ga halen voordat ik het heb uitgespeeld.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben nu die Anime aan het kijken, ben pas bij de 2de aflevering maar ga wel alles kijken. Is best wel vet, heeft de game hetzelfde verhaal als de Anime ?

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nope, ander verhaal.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Kom net uit Gorgo village. Leuk stukje verhaal daar.

Maar even vraag. Irriteren jullie je ook zo eraan dat je overal aan moet klikken met A?

mogelijk spoiler

ik weet het moet niet, maar ik las ergens dat als je 1800 keer nothing klikt ipv geld of item dat je dan iets heel goeds krijgt later in spel

vooral irritant als je klikt en je krijgt 10 xp ofzo, dat is niks en slechts voor 1 poppetje

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik klik afentoe eens maar het is mij het geklik allemaal niet waard. Ik wil gewoon rellen en verhaaltje volgen. :+

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben al lang opgehouden met klikken. Ik krijg betere loot door Zola die stealt tijdens de gevechten. 1800 Nothings... ik had er bij de laatste telling 362 en toen werd ik er al zot van ....

En aan items geen gebrek. Ik blijf accesoires swappen :)

Overigens ben ik wel benieuwd of ik alle 23 warp locaties ga vinden. Zit ver op disc 3 en heb er geloof ik 21 ...

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Er zijn er 23 in het totaal. Ik hoef er nog maar 4 en ik weet ongeveer wel waar zijn.
    Nadat Zola de Mechat mee brengt krijg je alle locaties op de map te zien. Zo kan je makelijk zien waar je wel bent geweest, omdat je de warp point er staat aangegeven en als er een gele ster staat zonder warp point dan is de kans dat je daar een warp point vindt.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    maar dat klikken geeft ook veel medals.

Kun je medals ook stelen?

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Met medals kun je alleen dingen kopen die je anders door het levelen toch wel krijgt.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wie weet hoe ik reflect kan opheffen ?

Helaas is het niet zo ...
    Gele ster betekent niet warp point. Heb ze ondertussen nl allemaal (!) gedaan... :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2007
  12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat bedoelde ik ook niet. ;) Ik bedoelde dat als je warp points wil gaan zoeken dat je alleen de sterren hoeft af te gaan.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

En dat is dus niet zo :D

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    :'-(

Achja, weer een uitdaging. :+

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Moet er nog 1-tje *) :thumbs:

16. dickvandergaag

dickvandergaag Old Skool RPG lover

Leuk Bevonden:
    0
    Nou in ieder geval niet op mijn versie!!! Maar ja goed, de impossible diffeculty is ook best impossible als je geen level 99 bent :p

17. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die update hier ook komt.

Hoe zit dat dan precies?
    Kan je met je oude characters een new game starten op hard? Hou je alle skills, items, spells en dergelijke? Hoop het wel want ik heb erg lang getraind om alle characters alle skills te leren. Dan hoop ik ook dat de monsters meer experience en sp geven zodat je sneller lvl 99 kan worden voor die achievement.

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Die button bash achievements zijn echt stomzinnig.. hoe kunnen ze zulke waardeloze dingen in zo'n game doen. Je ramt je hele controller aan gort voor iets wat helemaal niks met skills te maken heeft8) Hoop dat ik zo de laatsten ervan heb gehad.. slaat echt nergens op. Moeten ze verbieden in games, waste of time.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik wil ook hard. Vind het spel soms te makkelijk.

ben nu bij Baroy city level 29. Heb meeste monsters die ik tegen kwam verslagen maar niet 1 keer echt de tijd genomen om te levelen en boss fights zijn een eitje.

gewone vijanden kan ik met grounda in 1 keer doodmaken allemaal.

als ik spel op normal uitspeel krijg ik dan hard mode? want hongkong account aanmaken zie ik niet zitten

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Alst goed is wel.

Deel Deze Pagina