Net even Generalist tot lvl15 gedaan. Wat een nutteloos iets. Je krijgt alleen extra accesoiry slots.
Als je lvl99 bent met je personages kun je al heel ver met je Shadows zijn. Geen idee hoe ver. Heb dat zelf nog niet gehaald.
Kevf. Zelf vind ik het niet verstandig om Jiro zowel black als white mage te maken. Stel hij gaat dood ben je zowel een healer als offensief magie kwijt. Daarnaast kost het ook veel MP en raak je later in de knoop.
De levels van sword/black/white etc stijgen idd alleen als je de corresponderende rank van je Shadow heb behaald.
Zelf heb ik Shu als sword/guardian. Hij heeft zo lekkere defense en met zijn aanvallen krijgt hij een % terug in HP.
Maro Monk en wellicht guardian erbij in de toekomst weet ik nog niet. Als monk doet hij meer dan genoeg goede zaken. Zeker sinds hij op lvl31-32 absolute counter kreeg. Als hij geraakt wordt mept hij terug en sterft de tegenstander
Jiro is bij mij White mage en Barrier. Hij zorgt bij gevaarlijke battles dat iedereen regen krijgt, een schild tegen melee en/of magische aanvallen. Rest healed hij de hele tijd. Als iemand poison of zo heeft lost hij dat ook op.
Kluke is dan Black mage en support. Zij geeft als eerste iedereen Quicka zodat ze sneller aan de beurt zijn en gaat dan los met haar offensieve magie.
Zola is gewoon assasin. Ze heeft dat nu op 35-37 staan geloof ik. Ze heeft long distance aanvallen waardoor ze bij de tegenstander ook de tweede linie kan raken. Daarnaast ook double attack zodat ze 2x per buurt aanvalt en zo makkelijker 500-700damage doet per keer. Welk ik als tweede class aan haar geef weet ik nog niet.
Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2007